filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Δώστε (σημειώσεις) και σώστε! :book: :lola:

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


Exposé Oral Προφορικός Λόγος 3

Από το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010 και μετά

Συντονιστές: Sissi St., Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής


Στις θεματικές ενότητες των μαθημάτων του Νέου Προγράμματος Σπουδών καλό είναι να συμβουλεύεστε πάντα την πρώτη δημοσίευση κάθε ενότητας για γενικές πληροφορίες σχετικά με τα μαθήματα (π.χ αντιστοιχία μαθημάτων με το Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών).

Exposé Oral Προφορικός Λόγος 3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MaBo87 » 30 Ιούλ 2017, 10:42

Θα ήθελα να ρωτήσω για το 1027, και συγκεκριμένα το μέρος του προφορικού λόγου 3 που δεν αφορά στη Διορθωτική Φωνητική.
Εξετάζεται από τον κύριο Φοράκη αυτή την περίοδο.
Ξέρει κανείς να μου πει πώς γίνεται αυτή η εξέταση;
Δηλαδή, υπάρχουν θέματα πάνω στα οποία πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι; Μας δίνει ο κθηγητής κείμενα να προετοιμάσουμε; Μιλάμε στον καθηγητή, ή μπροστά σε περισσότερα άτομα; Όταν τελειώσουμε την παρουσίαση μας κάνει ερωτήσεις;
Δηλαδή, ό,τι μπορεί να μου πει κανείς θα με βοηθήσει πολύ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΜαΒο87
Τελευταία επεξεργασία από MaBo87 και 30 Ιούλ 2017, 10:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MaBo87
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 04 Απρ 2017, 18:07
Ευχαριστώ: 0

Exposé Oral Προφορικός Λόγος 3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Alan13 » 30 Ιούλ 2017, 15:56

MaBo87 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτήσω για το 1027, και συγκεκριμένα το μέρος του προφορικού λόγου 3 που δεν αφορά στη Διορθωτική Φωνητική.
Εξετάζεται από τον κύριο Φοράκη αυτή την περίοδο.
Ξέρει κανείς να μου πει πώς γίνεται αυτή η εξέταση;
Δηλαδή, υπάρχουν θέματα πάνω στα οποία πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι; Μας δίνει ο κθηγητής κείμενα να προετοιμάσουμε; Μιλάμε στον καθηγητή, ή μπροστά σε περισσότερα άτομα; Όταν τελειώσουμε την παρουσίαση μας κάνει ερωτήσεις;
Δηλαδή, ό,τι μπορεί να μου πει κανείς θα με βοηθήσει πολύ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΜαΒο87


Καλησπέρα!
- Προσωπικά το είχα δώσει πριν μερικά χρόνια το μάθημα και ήταν με τον κ. Φοράκη. Νομίζω το εξετάζει πάλι ο ίδιος τώρα.
- Όσον αφορά στην εξέταση, θυμάμαι ότι κάθε φορά μπαίνουν 5 άτομα και κάθονται σε καρέκλες (που είναι στη σειρά), απέναντι από την έδρα που είναι ο καθηγητής. Σας φωνάζει με αλφαβητική σειρά για να του δώσετε το τρίπτυχο ή την φοιτητική ταυτότητα και υπογράφετε ότι παρέστητε στην εξέταση. Στη συνέχεια ο καθηγητής έχει διάφορες σελίδες με διαφορετικά θέματα στην έδρα του και μαζεύει 5 από αυτά. Περνάει πάλι με σειρά από τον καθένα σας με γυρισμένα τα θέματα από την λευκή πλευρά για να επιλέξετε ένα στην τύχη.
- Στην τάξη έχουν αναλυθεί πολλά θέματα, ωστόσο στην εξέταση μπορεί να είναι και άγνωστο (τονίζω ότι το πλάνο και η μέθοδος για την παρουσίαση του exposé δίνονται από το 1ο κιόλας μάθημα) --> https://www.facebook.com/groups/DLLfr/permalink/1502999063061621/ Θεωρώ επίσης αναγκαίο να έχεις παρακολουθήσει το μάθημα όλο το 6μηνο για να καταλάβεις πως θα είναι η εξέταση και ποιες είναι οι απαιτήσεις του. Πολλή προσοχή στην εξέταση, να μην κάνεις περίληψη το κείμενο που θα σου δοθεί. Έχεις 20 λεπτά για να προετοιμάσεις τις σημειώσεις σου + τον χρόνο που θα παρουσιάζουν οι υπόλοιποι αν δεν εξετάζεσαι πρώτος/-η. Η παρουσίαση σου διαρκεί περίπου 5 λεπτά. Και για να το διευκρινίσω επειδή το ρωτάς, ο καθένας παρουσιάζει από τη θέση που κάθεται, δίπλα στους άλλους εξεταζόμενους και απευθύνεται στον καθηγητή απέναντι του. Είναι στην ευχέρεια του καθηγητή το αν θα κάνει ερωτήσεις για να σε βοηθήσει (μπορεί να σε διακόψει αν θέλει, για να εξηγήσεις κάτι που είπες και δεν κατάλαβε ή για να κάνεις περαιτέρω διευκρινίσεις). Αν θεωρεί ότι δεν τον κάλυψε ικανοποιητικά η παρουσίαση σου, μπορεί να κάνει ερωτήσεις στο τέλος για να σε βοηθήσει. Εσύ κανονικά θα πρέπει να μιλάς επί 5 λεπτά προσπαθώντας να μην κάνεις μεγάλες παύσεις. Μπορείς να συμβουλεύεσαι τις σημειώσεις σου αλλά να μην τις διαβάζεις (το είχε τονίσει και αυτό πάρα πολύ στο μάθημα "l'exposé est destiné à être dit et pas à être lu", νομίζω κάπως έτσι το είχε πει), να έχεις οπτική επαφή, δηλαδή, με τον καθηγητή όσο θα παρουσιάζεις την έκθεση. Εκτιμώνται πολύ τα παραδείγματα και η προσωπική σου άποψη στο τέλος. Σημασία έχει να τα πεις απλά, για να μην κάνεις λάθη που κοστίζουν βαθμούς. Παραθέτεις μερικά επιχειρήματα υπέρ ή κατά του θέματος, και τα σχολιάζεις. Είναι μια προφορική έκθεση. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδέες σου πρέπει να είναι δομημένες και να έχουν συνοχή (εισαγωγή-πρόλογος, κυρίως θέμα, επίλογος + χρήση συνδέσμων). Για περισσότερα πρέπει να ανατρέξεις στο πλάνο και την μέθοδο που προανέφερα (είναι απαραίτητα!). Τέλος, δώσε πολλή προσοχή στην διαχείριση του χρόνου των 20 λεπτών. Δεν προλαβαίνεις να γράψεις πάρα πολλά, γι'αυτό κάνε επιγραμματικές σημειώσεις για το κυρίως θέμα. Τον πρόλογο προλαβαίνεις να τον γράψεις όλο για να ξεκινήσεις αμέσως να μιλάς. Έτσι τα θυμάμαι. Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως. ::): Καλή επιτυχία!
Liberté Égalité Fraternité

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Alan13
Συντονιστής Ξενόγλωσσων Τμημάτων
Συντονιστής Ξενόγλωσσων Τμημάτων
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2013, 22:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Σχολή/Τμήμα: Γαλλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 4



Επιστροφή στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες