filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2008-2009

Συντονιστές: Sissi St., Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό antoine » 21 Σεπ 2009, 14:58

Εικόνα

Ευχαριστούμε sandy_85 :thnks:
"Elle se leva la nuit, et
allumant la chandelle prit une boîte et
s'oignit, puis avec quelques paroles
elle fut transportée au sabbat."


JEAN BODIN. - De la
Démonomanie des Sorciers
Άβαταρ μέλους
antoine
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1779
Εγγραφή: 29 Μάιος 2008, 09:34
Τοποθεσία: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Fayl » 22 Σεπ 2009, 13:34

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2009:

1. Role de la langue maternelle dans les Methodologies Directes d'enseignements des langues:
a) Designez l'importance accordee a la Lm en tant que reference pour l' acquisition d'une Le tout en expliquant les raisons de cette attitude.

b)Indiquez la part qui lui revient en classe de langue pour ce qui est des modalites et processus d' enseignement de la Le tels qu'ils se refletent dans les manuels didactiques et a travers les pratiques des enseignants, les methodes et les modes de travaildes apprenants.


2.En tant que futur enseignant evaluez l' interet motivationel du document ci-dessous:

(Capelle, La France en Direct I, Hachette, p.78-79)
Άβαταρ μέλους
Fayl
 
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2009, 01:00
Τοποθεσία: Μοσχάτο
Σχολή/Τμήμα: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό antoine » 22 Σεπ 2009, 13:49

Ευχαριστούμε Fayl :merci:
"Elle se leva la nuit, et
allumant la chandelle prit une boîte et
s'oignit, puis avec quelques paroles
elle fut transportée au sabbat."


JEAN BODIN. - De la
Démonomanie des Sorciers
Άβαταρ μέλους
antoine
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1779
Εγγραφή: 29 Μάιος 2008, 09:34
Τοποθεσία: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Fayl » 08 Φεβ 2010, 23:28

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010

A) L'enseignement du lexique dans les approches méthodologiques ante-communicatives (indirecte+directes)
-l'importance du lexique pour les approches méthodologiques
-les modes et les méthodes d'enseignement ainsi que les supports utilisés pour l'enseignement du lexique tout en expliquant leur utilisation.


B) Intérêt communicatif
N'écris pas - Je te crains; j'ai peur de ma mémoire;
Elle a gardé ta voix qui m'appelle souvent
Ne montre pas l'eau vive à qui ne peut la boire
Une chère écriture est un portrait vivant
N'écris pas !
Άβαταρ μέλους
Fayl
 
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2009, 01:00
Τοποθεσία: Μοσχάτο
Σχολή/Τμήμα: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 0

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marie-effie pp » 27 Ιουν 2012, 22:30

Σήμερα έπεσε intérêt communicatif! Ίσως κάποιος αργότερα ποστάρει περισσότερες λεπτομέρειες!
Άβαταρ μέλους
marie-effie pp
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 18:39
Τοποθεσία: Άνω Ιλίσια, Ζωγράφου
Σχολή/Τμήμα: τμήμα Γαλλικής Γλώσσας κ Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 3

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mar_mo » 28 Ιουν 2012, 12:18

ΙΟΥΝΙΟΣ 2012

1. Ερώτηση ανοιχτού τύπου σχετικά με την εικόνα στις methodes ante-communicatives. Ήθελε μέσα σε 200 λέξεις να πούμε σε ποιές μεθόδους εμφανίζεται, ποια είναι η σημασία που της δόθηκε σε κάθεμία από αυτές, με ποιό τρόπο χρησιμοποιήθηκε, γιατί χρησιμοποιήθηκε και να γράψουμε 1 πλεονέκτημα και 1 μεονέκτημα.
2.Αντιστοίχιση με actes de parole
3.Έδωσε 5 προτάσεις και ζητούσε τις fonctions du langage (Jakobson)
4.Eίχε 5 φράσεις να αξιολογήσουμε με σωστό-λάθος
5.Είχε ένα κείμενο σχετικά με τη MAO όπου έπρεπε να συμπληρώσουμε τα κενά με λέξεις ή είχε λέξεις από τις οποίες έπρεπε να διαλέξουμε τη σωστή
6.Ζήτησε interet communicatif σε απόσπασμα από φόρουμ που συνομιλούσαν για το πως μπορείς να γίνεις κριτικός κινηματογράφου
C'est la vie!!!
Άβαταρ μέλους
mar_mo
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 18:45
Τοποθεσία: ΓΑΛΛΙΚΟ ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 3

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sissi St. » 29 Ιουν 2012, 01:54

Eυχαριστούμε πολύ!!!!!!! :thxx:

Καλα αποτελεσματα!!!!!!
Ενισχύστε και εσείς το φόρουμ με σημειώσεις!!! Εδώ πληροφορίες J

Επικοινωνήστε μαζί μου και με e-mail (πάτα εικονίδιο ''@'')
Άβαταρ μέλους
Sissi St.
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
 
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 15:01
Τοποθεσία: Οπου γής και πατρίς. .
Σχολή/Τμήμα: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 33

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Aenonae » 05 Σεπ 2012, 00:46

Σεπτεμβριος 2012

1. Ερώτηση ανοιχτού τύπου να πούμε 2 διαφορές ανάμεσα στη Methode Indirecte και στις Methodes Directes καθως και να πουμε τους λογους που οδήγησαν στις διαφορές αυτές. (180-200Mots)
2.Αντιστοίχιση με actes de parole
3.Έδωσε 5 προτάσεις και ζητούσε τις fonctions du langage (Jakobson)
4.Eίχε 5 φράσεις να αξιολογήσουμε με σωστό-λάθος
5.Είχε ένα κείμενο σχετικά με τη SGAV όπου έπρεπε να συμπληρώσουμε τα κενά με λέξεις (τις έδινε ανακατεμένες στην αρχή της άσκησης)
6.Ζήτησε interet motivationnel σε κείμενο με διάλογο μεταξύ πατέρα-κόρης αν είχε βγάλει βόλτα το σκύλο.
Άβαταρ μέλους
Aenonae
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2011, 17:38
Ευχαριστώ: 5

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sissi St. » 05 Σεπ 2012, 12:40

Eυχαριστουμε πολύ!!!!!!!!!
:thxx: :thxx:
Ενισχύστε και εσείς το φόρουμ με σημειώσεις!!! Εδώ πληροφορίες J

Επικοινωνήστε μαζί μου και με e-mail (πάτα εικονίδιο ''@'')
Άβαταρ μέλους
Sissi St.
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
 
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 15:01
Τοποθεσία: Οπου γής και πατρίς. .
Σχολή/Τμήμα: Γαλλικό
Ευχαριστώ: 33

(64867) Διδακτικη Ι Ζ' Εξαμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Dominik » 30 Ιούλ 2013, 19:11

Μήπως γνωρίζει κάποιος αν οι καθηγητες εχουν απεργια και γι' αυτο δεν εχουν βγει τα αποτελεσματα όλων των μαθηματων; μήπως βγήκε η διδακτική και δεν το πήρα χαμπάρι; Αν ξέρει καποιος κάτι, παρακαλώ, ας απαντήσει εδώ γιατί έχω μόνον αυτό για πτυχίο και κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα! :thxx:
Άβαταρ μέλους
Dominik
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2012, 17:47
Ευχαριστώ: 1

Προηγούμενη


Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης