filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε οτιδήποτε αφορά το τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας.
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Summer_95 » 26 Φεβ 2017, 14:17

Ismini14 έγραψε:Καλημέρα παιδιά...ποια γνώμη έχετε για τον Κονόρτα, τον Μιχαλόπουλο ( ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ) και την Κωνσταντινίδου; :confused:



Ο Μιχαλόπουλος είναι καταπληκτικός. Μεταδοτικός, με χιουμορ και πολύ καλός άνθρωπος :worthy:
Άβαταρ μέλους
Summer_95
Γενικός Συντονιστής
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2013, 22:18
Ευχαριστώ: 25

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό may queen » 26 Φεβ 2017, 18:48

jellybean έγραψε:
may queen έγραψε:Καλησπέρα! Προτείνετε Παντελίδη (Γλωσσολογία) ή Καρβούνη (Αρχαία Ελληνική Φιλολογία ΙV) για το 6ο εξάμξηνο :?: :?:


Καλησπέρα!

δεν ξέρω αν τώρα έχει αλλάξει κάτι, είμαι αρκετά παλιά φουρνιά, τότε ίσχυε ότι μπορούσαμε να "ανταλλάξουμε" τα Αρχαία 4 με αυτό το μάθημα της Γλωσσολογίας με Παντελίδη. Τότε τα Αρχαία τα έκανε κάποιος άλλος καθηγητής/καθηγήτρια, δεν θυμάμαι ποιος, και ούτε πρέπει να ήταν κάποιος "δύσκολος", απλά επειδή εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν τα Αρχαία, είχα πάρει τον Παντελίδη. Δεν ξέρω τα γούστα σου, αλλά δεν είχα περάσει καθόλου άσχημα στο μάθημά του, τον παρακολουθούσα κιόλας, όχι ότι ήταν απαραίτητο για να το περάσεις, αλλά εγώ το έκανα. Δεν ήταν κακός καθηγητής, ήταν λίγο τζαζ στις παραδόσεις, αλλά έβρισκα πολύ ενδιαφέροντα ορισμένα πράγματα που έλεγε μέσα στο μάθημα και γενικά ανακάλυψα τότε ότι μου άρεσε αρκετά η Γλωσσολογία.

Ξαναλέω, προσωπικές μου απόψεις τα παραπάνω, δεν ξέρω αν θα σου αρέσει ή αν σκοπεύεις να τον παρακολουθείς κιόλας. σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι δεν θα δυσκολευτείς να το περάσεις, ακόμη κι αν διαβάσεις μόνο από το βιβλίο.

Καλή συνέχεια, ελπίζω να βοήθησα.



:thxx: Κάποια άλλη συμβουλή;;
Άβαταρ μέλους
may queen
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 18:49
Ευχαριστώ: 5

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό USGR » 19 Μαρ 2017, 20:37

Καλησπερα! Ειμαι απο το φιλολογικο και θελω την πολυτιμη βοηθεια σας για τα εξης μαθηματα:

Νεωτερη Ελληνικη Ιστορια (Πλουμιδης)

Βυζαντινη ιστορια (Νικολαου)

Κλασικη αρχαιολογια (Βαλαβανης-Κεφαλιδου)

Αρχαια ιστορια β' (Ανεζιρη)

Αρχαια ιστορια α' (Ψωμα)

Βυζαντινή Αρχαιολογία Β´(Πάλλη)



Ποια ειναι πιο ευκολα (χωρις παρακολουθηση, μικρη υλη, καλοι καθηγητες) και ποια πρεπει να αποφυγω; :mors:

Ευχαριστω εκ των προτερων.
Τελευταία επεξεργασία από USGR και 20 Μαρ 2017, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
USGR
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Σεπ 2016, 19:28
Ευχαριστώ: 0

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Herme » 20 Σεπ 2017, 10:46

Καλησπέρα θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το παρακάτω ζήτημα:
Για εμβάθυνση στην αρχαιολογία και την ιστορία της τέχνης ποιο διδάσκοντα θα προτεινατε; (μεταξυ των: Κανελλόπουλος, Βαβουρανακης, Παυλόπουλος και Παλλης-Πετριδης)
Άβαταρ μέλους
Herme
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 07 Φεβ 2016, 21:05
Ευχαριστώ: 0

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 21 Σεπ 2017, 20:51

^Για τους μισούς που αναφέρεις δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν τους είχα μέχρι τώρα (πάντως ο Πάλλης κάνει ήρεμο και καλό μάθημα, κάτι ανάλογο σχεδόν και ο Πετρίδης). Ωστόσο, έχει να κάνει και με ποιο από τα αντικείμενα που διδάσκουν σε ενδιαφέρει περισσότερο. Σύμφωνα με τη σελίδα του τμήματος, να τι θα διδάξουν (αν δεν το έχεις ήδη τσεκάρει):
Spoiler:
Α. Θεωρία της αρχαιολογικής επιστήμης: Κύρια ρεύματα και σχολές
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τις κυριότερες κατευθύνσεις της αρχαιολογικής σκέψης, όπως η Ιστορία του Πολιτισμού, η Νέα ή Διαδικαστική Αρχαιολογία, η Μεταδιαδικαστική Αρχαιολογία και οι τρέχουσες νέο-υλιστικές τάσεις. Το μάθημα εξετάζει επίσης τη συμβολή φιλοσοφικών ρευμάτων, όπως ο θετικισμός, ο εξελικτικισμός, ο μαρξισμός και η φαινομενολογία στην αρχαιολογική έρευνα. Στόχος του μαθήματος είναι η κριτική παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου, μέσα στο οποίο εγγράφεται κάθε είδος αρχαιολογικής έρευνας. Η πραγμάτευση θεωρητικών ζητημάτων στηρίζεται σε ενδεικτικά παραδείγματα κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά από το προϊστορικό Αιγαίο.
η-Τάξη: ARCH 325
Γ. Βαβουρανάκης, 3 ώρες


B. Αρχαία ελληνική ναοδομία
Εξετάζονται οι ναοί και τα ιερά της Ελλάδας από το 600 π.Χ. έως τον 1ο αιώνα π.Χ. Γίνεται επισκόπηση των συστατικών των ιερών και αποτυπώνεται με τρόπο συστηματικό η εξέλιξη του δωρικού και του ιωνικού ρυθμού. Θίγεται το ζήτημα της οργάνωσης του ιερού, της σημασίας του αρχαίου ελληνικού ναού ως προϊόντος σχεδίασης και των οργανικών λεπτομερειών. Το μάθημα εμπλουτίζεται με διαλέξεις αρχιτεκτόνων.
η-Τάξη: ARCH336
Χ. Κανελλόπουλος, 3 ώρες

Γ. Όψεις της βυζαντινής μικροτεχνίας (4ος-15ος αι.)

Το μάθημα εμβαθύνει στις σημαντικότερες εκφάνσεις της βυζαντινής μικροτεχνίας και τις εξετάζει από τη σκοπιά των υλικών καταλοίπων και της τεχνολογίας παραγωγής: ζωγραφική μικρής κλίμακας (φορητές εικόνες, εικονογραφημένα χειρόγραφα), υφαντική και κεντητική πολυτελών υφασμάτων, μεταλλοτεχνία, μικρογλυπτική (ελεφαντοστά, στεατίτες, ημιπολύτιμοι λίθοι) και κεραμική.
η-Τάξη: ARCH 609
Π. Πετρίδης, Γ. Πάλλης, 3 ώρες

Δ. Η Τεχνοκριτική στη Νεοελληνική τέχνη (19ος-20ός αι.)

Παρουσιάζονται ενδεικτικές περιπτώσεις τεχνοκριτικής στη νεοελληνική τέχνη (ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, σχέδιο). Μελετάται η φυσιογνωμία της τεχνοκριτικής στη νεότερη Ελλάδα, γίνεται η διάκριση ανάμεσα στη λογοτεχνίζουσα, πιο ερασιτεχνική και στην επιστημονική, περισσότερο συστηματική άσκηση του τεχνοκριτικού λόγου, με συγκεκριμένες αναφορές σε τεχνοκρίτες. Προσεγγίζονται περιοδικά και εφημερίδες με μόνιμες ή περιστασιακές στήλες τεχνοκριτικής.
η-Τάξη: ARCH505
Δ. Παυλόπουλος, 3 ώρες
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Herme » 23 Σεπ 2017, 11:28

Σελήνη έγραψε:^Για τους μισούς που αναφέρεις δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν τους είχα μέχρι τώρα (πάντως ο Πάλλης κάνει ήρεμο και καλό μάθημα, κάτι ανάλογο σχεδόν και ο Πετρίδης). Ωστόσο, έχει να κάνει και με ποιο από τα αντικείμενα που διδάσκουν σε ενδιαφέρει περισσότερο. Σύμφωνα με τη σελίδα του τμήματος, να τι θα διδάξουν (αν δεν το έχεις ήδη τσεκάρει):
Spoiler:
Α. Θεωρία της αρχαιολογικής επιστήμης: Κύρια ρεύματα και σχολές
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τις κυριότερες κατευθύνσεις της αρχαιολογικής σκέψης, όπως η Ιστορία του Πολιτισμού, η Νέα ή Διαδικαστική Αρχαιολογία, η Μεταδιαδικαστική Αρχαιολογία και οι τρέχουσες νέο-υλιστικές τάσεις. Το μάθημα εξετάζει επίσης τη συμβολή φιλοσοφικών ρευμάτων, όπως ο θετικισμός, ο εξελικτικισμός, ο μαρξισμός και η φαινομενολογία στην αρχαιολογική έρευνα. Στόχος του μαθήματος είναι η κριτική παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου, μέσα στο οποίο εγγράφεται κάθε είδος αρχαιολογικής έρευνας. Η πραγμάτευση θεωρητικών ζητημάτων στηρίζεται σε ενδεικτικά παραδείγματα κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά από το προϊστορικό Αιγαίο.
η-Τάξη: ARCH 325
Γ. Βαβουρανάκης, 3 ώρες


B. Αρχαία ελληνική ναοδομία
Εξετάζονται οι ναοί και τα ιερά της Ελλάδας από το 600 π.Χ. έως τον 1ο αιώνα π.Χ. Γίνεται επισκόπηση των συστατικών των ιερών και αποτυπώνεται με τρόπο συστηματικό η εξέλιξη του δωρικού και του ιωνικού ρυθμού. Θίγεται το ζήτημα της οργάνωσης του ιερού, της σημασίας του αρχαίου ελληνικού ναού ως προϊόντος σχεδίασης και των οργανικών λεπτομερειών. Το μάθημα εμπλουτίζεται με διαλέξεις αρχιτεκτόνων.
η-Τάξη: ARCH336
Χ. Κανελλόπουλος, 3 ώρες

Γ. Όψεις της βυζαντινής μικροτεχνίας (4ος-15ος αι.)

Το μάθημα εμβαθύνει στις σημαντικότερες εκφάνσεις της βυζαντινής μικροτεχνίας και τις εξετάζει από τη σκοπιά των υλικών καταλοίπων και της τεχνολογίας παραγωγής: ζωγραφική μικρής κλίμακας (φορητές εικόνες, εικονογραφημένα χειρόγραφα), υφαντική και κεντητική πολυτελών υφασμάτων, μεταλλοτεχνία, μικρογλυπτική (ελεφαντοστά, στεατίτες, ημιπολύτιμοι λίθοι) και κεραμική.
η-Τάξη: ARCH 609
Π. Πετρίδης, Γ. Πάλλης, 3 ώρες

Δ. Η Τεχνοκριτική στη Νεοελληνική τέχνη (19ος-20ός αι.)

Παρουσιάζονται ενδεικτικές περιπτώσεις τεχνοκριτικής στη νεοελληνική τέχνη (ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, σχέδιο). Μελετάται η φυσιογνωμία της τεχνοκριτικής στη νεότερη Ελλάδα, γίνεται η διάκριση ανάμεσα στη λογοτεχνίζουσα, πιο ερασιτεχνική και στην επιστημονική, περισσότερο συστηματική άσκηση του τεχνοκριτικού λόγου, με συγκεκριμένες αναφορές σε τεχνοκρίτες. Προσεγγίζονται περιοδικά και εφημερίδες με μόνιμες ή περιστασιακές στήλες τεχνοκριτικής.
η-Τάξη: ARCH505
Δ. Παυλόπουλος, 3 ώρες


Οκ σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :thxx:
Άβαταρ μέλους
Herme
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 07 Φεβ 2016, 21:05
Ευχαριστώ: 0

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 23 Σεπ 2017, 13:52

Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω περισσότερο. Αλλά βρισκόμαστε στην ίδια θέση σχεδόν, οπότε κάποιος παλιότερος ίσως βοηθούσε καλύτερα, απαντήσει. :goodluck: :cool:
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mektr » 23 Σεπ 2017, 14:42

Herme έγραψε:Καλησπέρα θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το παρακάτω ζήτημα:
Για εμβάθυνση στην αρχαιολογία και την ιστορία της τέχνης ποιο διδάσκοντα θα προτεινατε; (μεταξυ των: Κανελλόπουλος, Βαβουρανακης, Παυλόπουλος και Παλλης-Πετριδης)


Καλησπέρα! Λοιπόν, καταρχάς να πω ότι καθένας από τους παραπάνω ασχολείται με διαφορετικό πεδίο (κλασικά, προϊστορικά, ιστορία τέχνης, βυζαντινά), οπότε πρωτίστως παίζει ρόλο και ποια περίοδος αρέσει πιο πολύ σε σένα.
Τον Κανελλόπουλο τον είχα Κλασική Γ,δεν μπορώ να πω ότι ήταν φοβερός αλλά ούτε και χάλια,θα τον έλεγα καλό και αρκετά ενδιαφέρον το μάθημα. Βέβαια έχω ακούσει από αρκετούς ότι δεν μπορούν να τον παρακολουθήσουν γιατί δεν έχει ειρμό.Εγω δε δυσκολευτηκα σε κάτι τέτοιο, επίσης θα έλεγα ότι έχει και χιούμορ, πετάει αστειακια στο μάθημα!
Βαβουρανάκη δεν είχα ποτέ μου,και μας έκανε πολύ λίγο στο μάθημα της ανασκαφικής που είναι στο 4ο έτος, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Για τον Παυλόπουλο μου έχουν πει ότι είναι αρκετά καλός και έτσι φαίνεται, βέβαια ίσως έχει λίγο ιδιότυπο χιούμορ,που στην αρχή σε ξενίζει, μετά όμως το συνηθίζεις.
Τον Πάλλη επειδή τον είχα σε αρκετά μαθήματα θα τον έλεγα εξαιρετικό,και επίσης και ο Πετρίδης πολύ καλός στα 2 μαθήματα που τον είχα.
Δεν ξέρω κατά πόσο βοήθησα, απλά σκέψου και αυτό που σου είπα στην αρχή, δηλαδή μην κοιτάξεις μόνο ποιος είναι καλύτερος και κάνει καλύτερο μάθημα, αλλά και ποια περίοδος σε ενδιαφέρει, ώστε να αποκτήσεις περισσότερες γνώσεις γι αυτή!
Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται, οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν, οὐ χαίρει τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ· πάντα στέγει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει. Ἡ άγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. (Α´ ἐπιστολὴ Παύλου πρὸς Κορινθίους ιγ´ 4- 8)
Άβαταρ μέλους
mektr
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 08 Μαρ 2014, 20:32
Ευχαριστώ: 1

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό κολιμπρί » 28 Σεπ 2017, 21:45

χαλο χαλο!!! τι γνωμες επικρατούν για τη κα Μουλιου- μουσειολογια ( επιλογης)?
Άβαταρ μέλους
κολιμπρί
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 30 Μάιος 2016, 12:26
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας - Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 1

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 29 Σεπ 2017, 00:22

Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα το μάθημά της, έψαξα εντός του θέματος και είδα ότι το '14 τα παιδιά που είχαν γράψει, είχαν γράψει ότι είναι καλή και επιδιώκει την συμμετοχή των φοιτητών. Και ότι έκανε και επισκέψεις σε μουσεία. Αν διατηρεί αυτές τις συνήθειες ακόμα νομίζω είναι καλή επιλογή αν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο της. Αλλά καλό είναι να μάθουμε και πιο πρόσφατες γνώμες.
Οπότε, οι 4ετείς+ , για πείτε μας την γνώμη σας για το μάθημα που κάνει αν την είχατε. :tease:
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Χιονονιφάδα » 03 Οκτ 2017, 12:00

Καλημέρα! Έχει κανείς εμπειρία από Πάλλη; Πιστεύετε ότι μπορεί να περαστεί με βαθμό;
Μιλάω συγκεκριμένα για το πολύπαθο μάθημα της Μεταβυζαντινής Αρχαιολογίας το οποίο μέχρι τώρα "μαύρη, μαύρη, μαύρη έχει κάνει τη ζωή μας" :lola:
Άβαταρ μέλους
Χιονονιφάδα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 15 Σεπ 2014, 21:56
Ευχαριστώ: 2

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 03 Οκτ 2017, 13:38

Νομίζω πως δεν θα έχεις θέμα. Δεν είναι αυστηρός στην διόρθωση και αν έχεις διαβάσει καλά πας για βαθμό. Τώρα αν πρέπει να παρακολουθείς, περαστικά μας, αν δεν μας αλλάξουν άμεσα αίθουσα. :bangin:
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Χιονονιφάδα » 03 Οκτ 2017, 19:39

Σελήνη έγραψε:Νομίζω πως δεν θα έχεις θέμα. Δεν είναι αυστηρός στην διόρθωση και αν έχεις διαβάσει καλά πας για βαθμό. Τώρα αν πρέπει να παρακολουθείς, περαστικά μας, αν δεν μας αλλάξουν άμεσα αίθουσα. :bangin:


Ωωωω γιατί; γίνεται χαμός ε; άφησε μεγάλη προίκα η Κωνσταντουδάκη :lola:
Άβαταρ μέλους
Χιονονιφάδα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 15 Σεπ 2014, 21:56
Ευχαριστώ: 2

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mhtrogoal » 03 Οκτ 2017, 23:56

να ρωτησω για τους καθηγητες Α' Εξαμηνου; :lola:

Κλασσικη Αρχαιολογια Α (Πλαντζος)
Εισαγωγη στην Αρχαιολογια (Παπαδατος)
Εισαγωγη στις Ιστορικες Σπουδες (Καραμανωλακης)
Αρχαια Ιστορια Α (Ψωμα)
Εισαγωγη στην Παγκοσμια Ιστορια (Ευθυμιου)
Αρχαια Φιλολογια Α (Καρβουνη)
Άβαταρ μέλους
Mhtrogoal
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Σεπ 2017, 16:41
Ευχαριστώ: 0

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 04 Οκτ 2017, 02:03

Χιονονιφάδα έγραψε:
Σελήνη έγραψε:Νομίζω πως δεν θα έχεις θέμα. Δεν είναι αυστηρός στην διόρθωση και αν έχεις διαβάσει καλά πας για βαθμό. Τώρα αν πρέπει να παρακολουθείς, περαστικά μας, αν δεν μας αλλάξουν άμεσα αίθουσα. :bangin:


Ωωωω γιατί; γίνεται χαμός ε; άφησε μεγάλη προίκα η Κωνσταντουδάκη :lola:

Τελικά μας αλλαξαν ευτυχώς την αίθουσα! Νομίζω στην 436 το πήγαν. Αλλά αν το παρακολουθείς, τσέκαρε το πρόγραμμα! :happy:

Mhtrogoal έγραψε:να ρωτησω για τους καθηγητες Α' Εξαμηνου; :lola:

Κλασσικη Αρχαιολογια Α (Πλαντζος)
Εισαγωγη στην Αρχαιολογια (Παπαδατος)
Εισαγωγη στις Ιστορικες Σπουδες (Καραμανωλακης)
Αρχαια Ιστορια Α (Ψωμα)
Εισαγωγη στην Παγκοσμια Ιστορια (Ευθυμιου)
Αρχαια Φιλολογια Α (Καρβουνη)

Πλάντζος φοβερός καθηγητής και ενδιαφέρον μάθημα. Στην βαθμολόγηση δεν είναι ιδιαίτερα αυστηρός. Βάζει όσο αξίζει το γραπτό. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.
Ο Παπαδάτος είναι εξίσου καλός. Το μάθημα αν επέλεγες αρχαιολογία θα σου δώσει κάποιες βάσεις για την επιστήμη.
Και ο Καραμανωλάκης κάνει καλό μάθημα. Ήρεμος και πηγαίνει με ένα δικό του ρυθμό. Αλλά γενικά κάνει καλό μάθημα.
Η Ψωμά δεν μιλάει πολύ δυνατά στο μάθημα συνήθως με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα δύσκολο για όσους δεν είναι μπροστά να παρακολουθήσουν καλά. Επίσης, να ξέρεις ότι εξετάζει προφορικά. Και η ύλη δεν είναι και πολύ μικρή.
Η Ευθυμίου είναι καλή στο μάθημα. Μιλάει δυνατά και έχει πάθος με τη διδασκαλία. Ωστόσο είναι αρκετά απαιτητική στην εξέταση. Πρέπει να έχεις καλή γνώση του παγκόσμιου χάρτη και ο γραπτός λόγος να μην παρουσιάζει ορθογραφικά ή προβλήματα κατανόησης πέρα από τις ιστορικές γνώσεις που εννοούνται. Αν έχεις πρόβλημα με τον χάρτη, ξεκίνα το διάβασμα και προσπάθησε να το βελτιώσεις.
Την Καρβούνη δεν την είχα, για να σε ενημερώσω σχετικά. :lola:

Καλό εξάμηνο! :goodluck:
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό may queen » 04 Οκτ 2017, 14:50

Mhtrogoal έγραψε:να ρωτησω για τους καθηγητες Α' Εξαμηνου; :lola:

Κλασσικη Αρχαιολογια Α (Πλαντζος)
Εισαγωγη στην Αρχαιολογια (Παπαδατος)
Εισαγωγη στις Ιστορικες Σπουδες (Καραμανωλακης)
Αρχαια Ιστορια Α (Ψωμα)
Εισαγωγη στην Παγκοσμια Ιστορια (Ευθυμιου)
Αρχαια Φιλολογια Α (Καρβουνη)


Ο Παπαδάτος επίσης βαθμολογεί πολύ χαλαρά. Ο Πλάντζος δίνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κάποιες άλλες, που θέλουν μικρή ανάπτυξη. Στις 1ες όμως έχει και αρνητική βαθμολογία. Ο Καραμανωλάκης και η Καρβούνη θέλουν να ξέρεις τα σημαντικά, και δίνουν βάση σ' αυτά, οπότε δεν τους νοιάζει ακόμη και αν παραλείψεις κάτι που δεν έχει μεγάλη σημασία. Η Ευθυμίου δίνει στις εξετάσεις 1 παγκόσμιο χάρτη σε Α4 και κάποιες χώρες/πόλεις/θάλασσες/βουνά/ποτάμια (τα έχει στο e-class) και θέλει να τα τοποθετήσεις. Αν έχεις πολλά λάθη (π.χ. πάνω από τα μισά), δεν διορθώνει το γραπτό, αλλά σε καλεί στο γραφείο της, σε εξετάζει στη γεωγραφία και μετά, αν όλα πάνε καλά, το διορθώνει (το ίδιο γίνεται και να έχεις πολλά ορθογραφικά). :goodluck:
Άβαταρ μέλους
may queen
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 18:49
Ευχαριστώ: 5

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό κολιμπρί » 30 Οκτ 2017, 19:42

Ποια η γνώμη σας για το μάθημα εμβάθυνσης του Πετρίδη και Πάλλη για τη μικροτεχνία?? :?:
Άβαταρ μέλους
κολιμπρί
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 30 Μάιος 2016, 12:26
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας - Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 1

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mhtrogoal » 19 Νοέμ 2017, 23:44

ευθυμιου για την εξεταστικη να πιασουμε το βιβλιο ή το πακετο σημειωσεων που εχει βαλει η ιδια e-class?
Άβαταρ μέλους
Mhtrogoal
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Σεπ 2017, 16:41
Ευχαριστώ: 0

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 20 Νοέμ 2017, 22:54

Το περιεχόμενο του αρχείου πρέπει να το ξέρεις καλά μιας και είναι αυτά που κάνει στο μάθημά της πο συνοπτικά. Από το βιβλίο επιλεκτικά διάβασε όσα είναι εντός ύλης.
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 731
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 23:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mhtrogoal » 08 Δεκ 2017, 20:31

Για παπαδατο τα pdf που ανεβαζει διαβαζουμε μονο αν θυμαμαι καλα;
Άβαταρ μέλους
Mhtrogoal
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Σεπ 2017, 16:41
Ευχαριστώ: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Ανακοινώσεις Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες