filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό may queen » 08 Φεβ 2017, 16:20

Δεν έχει δώσει σελίδες. Η ύλη είναι από το e-class, κλασικές και σύγχρονες θεωρίες μάθησης, σενάριο και διαχείρηση τάξης (ΔΕΠ και bullying) (γενικά). Απ' όπου μπορείς διάβασε...
Παλιά της θέματα κανείς;;;; :help:
Τελευταία επεξεργασία από may queen και 08 Φεβ 2017, 16:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
may queen
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 17:49
Ευχαριστώ: 5

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό may queen » 16 Φεβ 2017, 11:27

Θέματα Σμυρναίου, 15/2/17: 1.Ποιες είναι οι ομοιότητες και οι διαφορές ανάμεσα στις γνωστικές και τις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης;
2.Επιλέξτε μία σύγχρονη θεωρία μάθησης και προσεγγίστε την θεωρητικά και πρακτικά. (να πούμε δηλ. και πώς θα την εφαρμόζαμε)
3.Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός και πως (έτσι το είχε, χωρίς τόνο) θα ευαισθητοποιήσετε τους μαθητές σας ώστε να δράσουν ενεργητικά κατά του φαινομένου; (κάπως έτσι...)
4.Γράψτε ένα σενάριο διδασκαλίας. Αναφερθείται (ναι, με -αι!!, το ξέρατε;) μόνο στον τίτλο, τις καινοτομίες, την πρόσθετη διδακτική αξία και την ρουμπρίκα/φύλο (ναι, με ένα -λ-!) αξιολόγησης.
Γράφαμε και τα 4... :jaugh:
Παρατήρηση 1.: Την 1η ερώτηση δεν την είχε πει ποτέ στο μάθημα... :wtf:
Παρατήρηση 2.: Ο χρόνος με τίποτα δεν έφτανε και για τα 4 θέματα... Μας βγήκε το χέρι και φυσικά σχεδόν όλοι ζητούσαν και 2ο φύλλο. :ungry:
Παρατήρηση 3.: Ε, όταν δίνουμε θέματα στους φοιτητές για εξετάσεις, και απαιτούμε να γράφουν και ορθογραφημένα, ας κάνουμε κι εμείς το ίδιο τουλάχιστον... :mad2:
Άβαταρ μέλους
may queen
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 17:49
Ευχαριστώ: 5

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Kun Mar » 16 Σεπ 2017, 12:25

Σεπτέμβριος 2017

ακριβώς τα ίδια θέματα με τον Φεβρουάριο του '17!
Άβαταρ μέλους
Kun Mar
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Οκτ 2014, 22:17
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Herme » 02 Φεβ 2018, 14:36

Φεβρουάριος 2018

Ακριβώς τα ίδια, με τα ίδια ορθογραφικά :peace:
Άβαταρ μέλους
Herme
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 07 Φεβ 2016, 20:05
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sius » 03 Φεβ 2018, 14:34

Συγγνώμη αλλά είναι απαράδεκτο να βάζει 4 θέματα τα οποία είναι γενικότατα και να πρέπει να τα γράψεις όλα.
Άβαταρ μέλους
Sius
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 02 Οκτ 2013, 14:42
Ευχαριστώ: 1

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 03 Σεπ 2018, 10:55

Τα θέματα για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2018 ήταν σχεδόν τα ίδια με αυτά που παραθέτει η mayqueen, η μόνη ουσιαστική διαφορά ήταν στο 2ο θέμα, όπου αυτή τη φορά ζητούσε μόνο θεωρητικά την προσέγγιση της σύγχρονης θεωρίας μάθησης (δημιουργικότητα κτλ).
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 22:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 23

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Βεντού » 04 Σεπ 2018, 22:48

Κι επίσης μας έβαλε να επιλέξουμε 3 από τα 4 θέματα
Άβαταρ μέλους
Βεντού
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 16:57
Ευχαριστώ: 1

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Giorgis08 » 06 Φεβ 2019, 11:37

Φεβρουάριος 2019

1) Να ορίσετε τους όρους γνωστικό σχήμα, αφομοίωση , συμμόρφωση , ζώνη επικείμενης ανάπτυξης , μοντέλο S - R(ερέθισμα-αντίδραση), εργαλεία και κανόνες.

2) Να γράψετε ενα σενάριο στο γνωστικό σας αντικείμενο βασισμένο στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης ( Δημιουργικότητα και Επιστημονική Μέθοδο) αλλά και στις Κλασσικές θεωρίες ( Κονστρουκτιβισμό και Κοινωνικο-πολιτισμική θεωρία)

Ήταν και τα 2 θέματα υποχρεωτικά
Άβαταρ μέλους
Giorgis08
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 17 Ιαν 2018, 11:29
Ευχαριστώ: 1

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό martaxch » 14 Ιουν 2019, 12:50

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΑΡΙΝΟΥ 2019
Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου

Δύο Υποχρεωτικά Θέματα
1. Ποια/-ες θεωρία/-ες μάθησης θα εφαρμόζατε στη σχολική τάξη για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των μαθητών ώστε να τους εμπλέξετε στην εκπαιδευτική πράξη; Εξηγήστε την απάντησή σας.
2. Ποια/-ες θεωρία/-ες μάθησης θα εφαρμόζατε στη σχολική τάξη εάν προέκυπταν διάφορα προβλήματα (διαχείριση τάξης); Εξηγήστε την απάντησή σας.
Άβαταρ μέλους
martaxch
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 09 Ιουν 2015, 16:05
Ευχαριστώ: 1

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aggelikiejoe » 30 Ιαν 2020, 01:50

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020

4 θέματα. Όλα υποχρεωτικά. Όλα απο 2,5 μονάδες.

Θέμα 1: Διαφορές και ομοιότητες κονστραξιονισμού ή κατασκευαστικής θεωρίας και θεωρίας της δραστηριότητας
Θέμα 2: Να επιλέξουμε μία σύγχρονη μαθησιακή προσέγγιση (ενσώματη ή επιχειρηματολογία) και να την προσεγγίσουμε θεωρητικά
Θέμα 3: Σχολικός εκφοβισμός - ευαισθητιποίηση μαθητών
Θέμα 4: Σενάριο διδασκαλίας: τίτλος, καινοτομίες, πρόσθετη διδακτική αξία, ρουμπρίκα/φύλλο αξιολόγησης
Άβαταρ μέλους
aggelikiejoe
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2016, 20:14
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σελήνη » 13 Φεβ 2020, 16:58

Νεα θεματα Παιδαγωγικη Ψυχολογια, 12/02 (ελαφρα αλλαγμενα απο τα κλασικα).
1. Να αναφερετε ομοιοτητες και διαφορες κονστρουκτιβισμου και κονστραξιονισμου

2. Να προσεγγισετε θεωρητικα μια συγχρονη θεωρια μαθησης (ενσωματη ή θεωρια της δραστηριοτητας)

3. Αν ειστε δασκαλος, πως να αντιμετωπισετε εναν ατακτο μαθητη.

4. Σεναριο βασισμενο στην δημιουργικοτητα και την επιστημονικη μεθοδο. Τιτλος, καινοτομια, προσθετη διδακτικη αξια, ρουμπρικα/φυλλο αξιολογησης.

(για τα παιδιά που εξετάστηκαν στο μάθημα ως ελεύθερο επιλογής από διαφορετικά τμήματα)

Ευχαριστούμε τον φοιτητή που τα ανέβασε. Καλά αποτελέσματα ελπίζουμε!
Άβαταρ μέλους
Σελήνη
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 22:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 23

Παιδαγωγική Ψυχολογία ΠΔ300

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό steliosman » 03 Σεπ 2020, 20:31

Ρε παιδιά, τί ακριβώς ζητάει από το σενάριο που βάζει πάντα; υπάρχει κάπου κανένα παράδειγμα για καινοτομία, πρόσθετη διδακτική αξία και ρούμπρικα που ζητάει;;
Άβαταρ μέλους
steliosman
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 16:25
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης