filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 27 Σεπ 2007, 16:25

Επεξεργασία: Οι ενότητες των παλαιών θεμάτων προορίζονται ΜΟΝΟ για την ανάρτηση θεμάτων και για απορίες πάνω σ'αυτά.Γενικά σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με τα μαθήματα παρακαλούμε να γίνονται στις αντίστοιχες ενότητες των μαθημάτων (βλ. Οδηγός Εύρεσης Μαθημάτων). Άσχετες δημοσιεύσεις θα επεξεργάζονται και θα διαγράφονται από τους συντονιστές.


εξέταση σεπτεμβρίου 2007 (Κρουσταλάκης)

1. σημασία των όρων "Κοπερνίκεια Επανάσταση στην Παιδαγωγική", "εξατομίκευση της αγωγής", "αυτενέργεια του μαθητή"

2.Λειτουργίες που συνθέτουν τον παιδαγωγικό ρόλο του δασκάλου στο σημερινό σχολείο.

3.Οι παιδευτικές λειτουργίες της οικογένειας.

4.Η σχολική ζωή ως παιδαγωγικό μέσο.
Τελευταία επεξεργασία από queenfan και 24 Φεβ 2013, 19:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: προσθήκη νέου κανόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 22:16
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό μπακλαβαδοκανταϊφάκι » 26 Φεβ 2008, 11:02

θεματα Φεβρουριου 2008
(Καββουρα)
1.Τι πιστευετε για τις λειτουργιες της μαθησης και της ιστορικης γνωσης
2. ποια η συμβολη της αναλυσης των ιστορικων πηγων στην διδασκαλιας της ιστοριας
(με δικα μου λογια ολιγον τι...)

(Μηλιγκου)
1. (δεν θυμαμαι)
2. τι γνωριζετε για το κινημα της αποτελεσματικης διδασκαλιας
Άβαταρ μέλους
μπακλαβαδοκανταϊφάκι
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lotrec » 26 Φεβ 2008, 14:24

η πρακτικη, τεχνικη, και στρατηγικη αντιληψη για την εκπαιδευση??
σε σχεση με το αναλυτικο προγραμμα...
(θεωριες για τον ρολο εκπαιδευτικου κατα τις δεκαετιες '50-'60, '70, '80)
Eγωιστής: ένα άτομο που ενδιαφέρεται περισσότερο για τον εαυτό του παρά για μένα...
Άβαταρ μέλους
Lotrec
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2007, 10:14
Τοποθεσία: Istoriko - arxaiologiko
Ευχαριστώ: 0

θεματα παιδαγωγικα 1 23/06/08

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dimitrakoscdf » 23 Ιουν 2008, 15:01

Ας αρχισουμε απο τα καλα..

ΜΗΛΙΓΚΟΥ

1. Μοντελο διδασκαλιας-Στρατηγικες διδασκαλιας: Ν αναλυθουν οι εννοιες
2. Το κινημα της αποτελεσματικης εκπαιδευσης.

(ενα απο τα δυο)


ΟΛΑ ΚΑΛΑ..

Παμε και στα θεματα για διανοουμενους..

ΚΑΒΒΟΥΡΑ

1. Να περιγραψετε πως θα εξοικειωνατε τους μαθητες στην κατανοηση της λειτουργιας των συλλογικων υποκειμενων της ιστοριας..

2. Να επεξηγησετε: " η ιστορια χρησιμοποιειται για την κατανοηση του παροντος".

(υποχρεωτικα και τα δυο)


ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..Το πιο δυσκολο θεμα ( το 1) που μου εχει ζητηθει ποτε..και ημουν και διαβασμενος..Τι να πω..Μαλλον μερικοι καθηγητες εχουν ξεχασει οτι καποτε ηταν κι αυτοι φοιτητες και δεν τους αρεσαν αναλογα θεματα..Σκεψου τι θα εβαζε σε μεταπτυχιακους...
Άβαταρ μέλους
dimitrakoscdf
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιουν 2008, 11:25
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pyxlax » 07 Ιούλ 2009, 15:33

ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

Θεματα Μηλιγκου
για οσους πηραν βιβλιο Ματσαγγουρα
1)Δηλωτικη και Διαδικαστική Γνωση
2)Προγραμματισμος της Διδασκαλιας:1)επιπεδα και 2)φασεις ωριαιας διδασκαλιας

απαντουσαμε τη μια απο τις 2
αντιστοιχα για οσους ειχαν παρει το αλλο βιβλιο υπηρχαν δυο αλλες ερωτησεις...

Θεματα Καββουρα
Α)υποχρεωτικο:Ποιες γνωστικες κατηγορίες θεωρείτε σημαντικότερες για την ιστορικη εκπαιδευση
Β)οι εορτασμοι των εθνικων επετειων στη συγχρονη εκπαιδευτικη πραγματικοτητα και η γνωμη μας γι'αυτη(αιτιολογημενη)
Γ)Διαφορα ιστοριογραφίας και ...παρελθοντος...δεν θυμαμαι...
απαντουσαμε ή το Β ή το Γ

Συγγνωμη αν σας μπερδεψα με τα θεματα και για ό,τι ειναι μισό ή λαθος...οποιος θυμαται παραπανω ας συμπληρωσει...
http://vimeo.com/33976434

"...η ματιά της τελευταίας στιγμής που θέλει τόσα πολλά να μεταδώσει, αλλά που τελικά δεν είναι παρά μια μάσκα, ναι, ένα προσωπείο παραμορφωμένο από ένα άδειο, ένα κενό χαμόγελο."
Χένρι Μίλερ, Ο Τροπικός του Καρκίνου
Άβαταρ μέλους
pyxlax
 
Δημοσιεύσεις: 11659
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 16:59
Ευχαριστώ: 18

Re: Παιδαγωγικά Ι - ΠΔ 01

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό konstantina! » 23 Ιουν 2011, 15:36

Ιούνιος 2011
ΚΑΒΒΟΥΡΑ
Α. (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ):
Κατά τη γνώμη σας ποια είναι η σημαντικότερη προσφορα της ιστοριας που την ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές διαχείρισης του παρελθόντος.

Β. (ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΟ ΤΑ 2)
1. Ποιος είναι ο ρόλος των ιστορικών αφηγήσεων στη διδασκάλια της ιστορίας. (αιτιολογήστε την απάντηση σας)

2. Ποιες έννοιες θεωρείτε σημαντικές για την ιστορική σκέψη.


ΜΗΛΙΓΚΟΥ
(ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΟ ΤΑ 2)
1. Διδακτικός προγραμματισμός: έννοια, επίπεδα (να δοθεί ένα παράδειγμα για το κάθε επίπεδο) και ποια είναι η σημασία για την οργάνωση και τη διεξαγωγή του διδακτικού έργου.

2. Κίνημα της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και το κίνημα της αποτελεσματικής εκπαίδευσης.
'Εγώ δε ζω εδώ, ζω όπου ξεχαστώ και όπου περνά ο ποταμός μου' (Αγαπαμε ΑL. )
Άβαταρ μέλους
konstantina!
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 24 Ιαν 2008, 23:27
Τοποθεσία: Suncity (και κατα ιστορικο μερια)
Ευχαριστώ: 0

Re: Παιδαγωγικά Ι - ΠΔ 01

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό elena universe » 28 Ιουν 2011, 15:05

konstantina! έγραψε:Ιούνιος 2011
ΚΑΒΒΟΥΡΑ
Α. (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ):
Κατά τη γνώμη σας ποια είναι η σημαντικότερη προσφορα της ιστοριας που την ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές διαχείρισης του παρελθόντος.

Β. (ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΟ ΤΑ 2)
1. Ποιος είναι ο ρόλος των ιστορικών αφηγήσεων στη διδασκάλια της ιστορίας. (αιτιολογήστε την απάντηση σας)

2. Ποιες έννοιες θεωρείτε σημαντικές για την ιστορική σκέψη.


ΜΗΛΙΓΚΟΥ
(ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΟ ΤΑ 2)
1. Διδακτικός προγραμματισμός: έννοια, επίπεδα (να δοθεί ένα παράδειγμα για το κάθε επίπεδο) και ποια είναι η σημασία για την οργάνωση και τη διεξαγωγή του διδακτικού έργου.

2. Κίνημα της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και το κίνημα της αποτελεσματικής εκπαίδευσης.


νομίζω στην Κάββουρα ήταν λίγο διαφοροποιημένα σε μας,η ουσία είναι μάλλον η ίδια αλλά για κάθε περίπτωση το βάζω όπως το θυμάμαι και ευχαριστώ που τα ανέβασες!!!:D. το β1 ήταν για την "ιστορική αφήγηση μέσα στη σχολική τάξη" και το β2 "ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι θεμελιώδεις ιστορικές έννοιες"?
Άβαταρ μέλους
elena universe
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Ιουν 2011, 14:30
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rania91 » 27 Ιαν 2014, 00:59

τα χθεσινα θεματα της Καββουρα:
1) υποχρεωτικο: Συλλογικη μνημη κ ιστορια, να γραψουμε τις στοχευσεις τους, τις διαφορες τους και πως ενας εκπαιδευτικος θα διαχειριζοταν πολλαπλες συλλογικες μνημες στην σχολικη ταξη (καπως ετσι)

απο τα παρακατω διαλεγαμε 1
2) οι αποψεις μας για τις εθνικες επετειους.
3) η σχεση ιστοριογραφιας και ιστορικου παρελθοντος
"Τα πιο ερωτικά ραντεβού είναι εκείνα με την Ιστορία"
Άβαταρ μέλους
rania91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 5329
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010, 13:51
Τοποθεσία: Salem
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό
Ευχαριστώ: 82

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό melisenth » 03 Απρ 2014, 08:51

ΘΕΜΑΤΑ 1/4/2014

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
1.Κατά τη γνώμη σας ποια είναι η σημαντικότερη προσφορά της ιστορίας που την ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές διαχείρησης του παρελθόντος.

ΕΠΙΛΟΓΗΣ(1 ΑΠΟ ΤΙΣ 2)
1.Η σημασία του ''κοινού νου'' για τη διαμόρφωση της ιστορικής γνώσης.
2.Με ποιούς τρόπους θα διδάσκατε την εθνική ιστορία σε μία πολυπολιτισμική τάξη με πολλές μνήμες.
Άβαταρ μέλους
melisenth
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2010, 19:08
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 17 Ιούλ 2014, 11:00

Θέματα εξέτασης των επι πτυχίω του Ιστορικού-Αρχαιολογικού, 14/07/2014

α) Μουσειολογικές και ιστοριογραφικές αφηγήσεις. Χρήσεις και απόκλισεις.
β) Πώς επιτυγχάνεται η ιστορικοποίηση στην τάξη.
και μία τρίτη που δεν συγκράτησα.
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό retz » 23 Σεπ 2014, 12:59

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Υποχρεωτικό:
Ποια ιστορικά ζητήματα πιστεύετε ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε με την αξιοποίηση οπτικών πηγών κατά τη διδασκαλία της ιστορίας;

Επιλογή 1 από τα 2:
1) Πώς οφείλει να αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός τις απόψεις, γνώμες ή αναπαραστάσεις των μαθητών μέσα στη σχολική τάξη κατά τη διδασκαλία της ιστορίας;
2) Περιγράψτε αναλυτικά πώς η ιστορική γνώση βοηθά στην κατανόηση του παρόντος.
Τελευταία επεξεργασία από retz και 23 Σεπ 2014, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Να κάνεις ό,τι σε κάνει να χαμογελάς!
Άβαταρ μέλους
retz
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 4026
Εγγραφή: 19 Οκτ 2010, 19:40
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό-Αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 28

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό debbie candy » 24 Ιαν 2015, 04:00

Εξεταστική Γενάρη 2015 (Κάββουρα)

Α. Να απαντήσετε υποχρεωτικά στο ακόλουθο θέμα:
Να παρουσιάσετε αναλυτικά:
α) τις διαφοροποιήσης του ιστορικού λόγου από τη ρητορική της μνήμης
β) με ποιούς τρόπους θα εκπαιδεύσετε τους μαθητές να κατανοήσουν τις διαφορές τους

Β. Να απαντήσετε σε ένα από τα ακόλουθα θέματα
1. Να περιγράψετε πώς θα εξοικειώσετε τους μαθητές, ώστε να αντιλαμβάνονται τη λειτουργία των συλλογικών υποκειμένων στην ιστορία
2. Να περιγράψετε τη σχέση της άτυπης λογικής με τη μάθηση της ιστορίας
quod me nutruit, me destruit
Άβαταρ μέλους
debbie candy
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2012, 13:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό-Αρχαιολογικό - Κατευ. Ιστορίας
Ευχαριστώ: 11

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό apohil » 16 Ιουν 2015, 16:40

Υποχρεωτικό θέμα:
Α. Να αναλύσετε την άποψη του Lee (κπ διδακτικολόγος) που ακολουθεί και να τη συσχετίσετε με το γενικό σκοπό της διδασκαλίας της ιστορίας που αναφέρεται στην καλλιέργεια της συνείδησης. "Ο λόγος για να διδάσκεται η ιστορία δεν είναι ότι αλλάζει την κοινωνία αλλά ότι αλλάζει τους μαθητές, αλλάζει εκείνο που βλέπουν στον κόσμο και τον τρόπο με τον οποίο το βλέπουν"

Επιλογή ενός από τα παρακάτω θέματα:
Β. 1. Να διατυπώσετε την άποψή σας για την ενσυναίσθηση κατά την προσέγγιση της ιστορικής γνώσης.
2. Με ποιούς τρόπους θα οδηγήσετε τους μαθητές να κατανοήσουν την ιστορικότητα των εννοιών στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ιστορίας;

:goodluck:
Άβαταρ μέλους
apohil
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 01 Φεβ 2012, 22:13
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό yohanna » 20 Ιαν 2016, 21:06

Εξεταστική Χειμερινού Ιανουάριος 2016:
Υποχρεωτικό:
Το σχολικό εγχειρίδιο περιέχει μαρτυρίες ως πηγές. Ποιοι διδακτικοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν;

Επιλογής (ένα απο τα δύο):
α. (Δεν την θυμάμαι γιατί δεν την απάντησα)
β. πείτε την άποψη σας για τις αφηγήσεις στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ιστορίας.
O, wind, if winter comes, can spring be far behind?
Άβαταρ μέλους
yohanna
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 13 Μαρ 2014, 17:35
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Φύλο:
Ευχαριστώ: 16

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Χιονονιφάδα » 07 Φεβ 2018, 09:47

Μαμούρα, 6.2.2018

Υποχρεωτικό: Να συνθέσετε έναν διάλογο μεταξύ δύο εκπαιδευτικών. Ο ένας υπερασπίζεται τη χρήση πηγών που συμβαδίζουν με την αφήγηση του σχολικού εγχειριδίου και ο άλλος την πολυπρισματική χρήση των πηγών. Να αναφέρετε δύο επιχειρήματα του καθενός και στο τέλος να αφήσετε να διαφανεί η δική σας άποψη.

Επιλογής:
1. Η έννοια της διδακτικής διαμεσολάβησης +2 παραδείγματα.
2. Πως αντιμετωπίζεται ο ιστορικός και η ιστορική γνώση από το θετικισμό και τη γλωσσολογική στροφή.
Τελευταία επεξεργασία από Χιονονιφάδα και 07 Φεβ 2018, 09:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Χιονονιφάδα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 15 Σεπ 2014, 20:56
Ευχαριστώ: 2

Παιδαγωγικά Ι- ΠΔ 301

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MrsPresident » 20 Φεβ 2019, 19:48

Θέματα Ιανουαρίου 2019 - Κογκούλη, όπως τα βρήκα σε ομάδα του φβ (αν κάποιος έχει κάτι πιο συγκεκριμένο, παρακαλώ να το προσθέσει)

θεμα ενα, σωστο λαθος αναμεικτα απο βιβλιο και εκλας ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ.
2ο θεμα 3 ορισμοι απο τα βιβλια.
Τριτο θεμα πηγη απο σχολικο βιβλιο δολοφονια λαμπρακη απτο παρακρατος με 2 υποερωτηματα 1 κριτικης σκεψης ενα διδακτικης στρατηγικης.
Άβαταρ μέλους
MrsPresident
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Φεβ 2017, 19:11
Τοποθεσία: Domino City
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό Αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες