filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Summer_95 » 29 Ιουν 2017, 20:35

Τα θέματα Ιουνίου 2017 όπως αναρτήθηκαν σε ομάδα στο facebook :
" Είχε 2 θέματα με 2 υποερωτήματα στο καθένα... στο 1 α) έπρεπε να αναλύσουμε τους όρους δηλωτικη και διαδικαστικη γνώση, γνωστικές δεξιότητες και κοινωνική συμπεριφορά στα πλαίσια της κριτικής διδασκαλίας. Το 1 β) ήθελε επιγραμματικά τα επίπεδα του διδακτικου προγραμματισμού. Και στη συνέχεια να αναπτυξουμε ένα σενάριο ωριαίου προγραμματισμού για ένα συγκεκριμένο μάθημα που θέλουμε αναλύοντάς το και συνδέοντας με τα υπόλοιπα επίπεδα προγραμματισμού. Το 2 α) ήθελε τους όρους μοντέλο, στρατηγική διδασκαλίας και κάτι άλλες ( δεν το θυμάμαι καλά δεν το έγραψα). Και το 2 β) ήθελε πάλι επίπεδα προγραμματισμού και σενάριο (ας συμπληρώσει κάποιος που το θυμάται)."
Άβαταρ μέλους
Summer_95
Γενικός Συντονιστής
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2013, 22:18
Ευχαριστώ: 27

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό may queen » 30 Ιουν 2017, 17:46

Ο τρίτος όρος στο 2.α) ήταν η μέθοδος διδασκαλίας... :confused: :wtf:
Τελευταία επεξεργασία από may queen και 30 Ιουν 2017, 17:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
may queen
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 18:49
Ευχαριστώ: 5

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Bororo » 22 Σεπ 2017, 13:58

Παιδια, οποιος το εδωσε τωρα, ας γραψει τι επεσε πανω κατω.
Άβαταρ μέλους
Bororo
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μαρ 2014, 13:33
Ευχαριστώ: 0

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό maritime archaeology » 03 Ιούλ 2018, 11:56

Μόλις βγήκα, τελώ εν συγχύσει, αλλά τώρα που τα θυμάμαι κάπως, τα σημειώνω:

Είχε επιλογή το ένα από 2 θέματα με 3 υποερωτήματα στο καθένα.

Έγραψα το 2 (όπως το θυμάμαι, διορθώσεις ευπρόσδεκτες):
2α) αποτελεσματική διδασκαλία, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, κριτική διδασκαλία: συντελεστές τους, συσχετισμός τους.
2β) διδακτικός προγραμματισμός: φάσεις/επίπεδα ωριαίου διδακτικού προγραμματισμού και σύντομη παρουσίασή τους.
2γ) (ίδιο με το 1γ)) Ανάπτυξη σεναρίου πολυεπίπεδου διδακτικού προγραμματισμού για τη μαθητοκεντρική διδασκαλία ενός μαθήματος της επιλογής σας, σε συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο/περίσταση.

Όποιος θυμάται τα 1α) και 1β), ας τα προσθέσει, να υπάρχουν και αυτά.

Καλά αποτελέσματα! :goodluck:

Χωρίς εργασία (όπως εγώ) το καλύτερο που μπορείς να περιμένεις είναι 7. :bangin:
"Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά..." ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
Άβαταρ μέλους
maritime archaeology
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
Συντονίστρια Ξενόγλωσσων Τμημάτων
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 12 Δεκ 2014, 18:42
Τοποθεσία: ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
Σχολή/Τμήμα: (ΙΣΤΟΡΙΚΟ-)ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Φύλο: ΜΑΓΙΚΟ
Ευχαριστώ: 1

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό D.Gavriil » 04 Ιούλ 2018, 19:34

Το πρώτο υποερώτημα αφορούσε τις έννοιες μοντέλο, στρατηγική και μέθοδος διδασκαλιας και τις μεταξύ τους σχέσεις. Στο δεύτερο ζητούσε ορισμο προγραμματισμού, τα επίπεδα και την σημασία του στην εκπαίδευση και το τελευταίο ήταν ίδιο με του δεύτερου θέματος δηλαδή δημιουργία σενάριου διδασκαλίας.
Άβαταρ μέλους
D.Gavriil
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 21:02
Ευχαριστώ: 0

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MrsPresident » 27 Σεπ 2018, 14:29

Θέματα Σεπτεμβρίου 2018

Από τα δύο επιλέγουμε ένα

Θέμα 1
Α) Το κίνημα της αποτελεσματικής εκπαίδευσης: ιστορική διάσταση, εννοιολογικές εμφάσεις (μάλλον), η σημασία του για i) το επάγγελμα των εκπαιδευτικών, ii) τη διεξαγωγή του διδακτικού έργου
Β1) Επίπεδα διδακτικού προγραμματισμού (ήθελε και να τα αναλύσουμε λίγο)
Β2) Διαμορφωστε και υποστηρίξτε εννοιολογικά ένα σενάριο πολυεπίπεδου προγραμματισμού εκπαιδευτικών ενεργειών σε αναφορά προς τη διδασκαλία μαθήματος της επιλογής σας σε συγκεκριμένη σχολική τάξη και τμήμα, υπό το πρίσμα των αρχών της μαθητοκεντρικής προσέγγισης της διδασκαλίας.


Θέμα 2
Α) Στρατηγική διδασκαλία: η έννοια και η σημασία της για την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου και τη διαδικασία της μάθησης στις εκάστοτε εκπαιδευτικές περιστάσεις.
Β1) ίδιο με του πρώτου θέματος
Β2) Αναπτύξτε σενάριο ωριαίου διδακτικού προγραμματισμού ως στρατηγική ανταπόκρισης σε συγκεκριμένη εκπαιδευτική περίσταση στο πλαίσιο μαθήματος της επιλογής σας και συνδέστε το με τα άλλα επίπεδα διδακτικού προγραμματισμού.
Άβαταρ μέλους
MrsPresident
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Φεβ 2017, 20:11
Τοποθεσία: Domino City
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό Αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 0

(Παιδαγωγικά ΙV): Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διδασκαλία και Μάθηση- ΠΔ302

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΜΑΚΗΣ ΠΕΠΑΣ » 10 Ιουν 2019, 21:27

ΘΕΜΑ 1 α) Κίνημα ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας βασικοί συντελεστές,κεντρικές έννοιες και η σημασία της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,όσον αφορά τις κοινωνικές και μαθησιακές όψεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
β)επίπεδα διδακτικού προγραμματισμού (περιληπτική αναφορά). Διαμορφώστε και υποστηρίξτε εννοιολογικά ένα σχήμα πολυεπίπεδου προγραμματισμού εκπαιδευτικών ενεργειών σε αναφορά προς τη διδασκαλία μαθήματος της επιλογή σας σε συγκεκριμένη σχολική τάξη και τμήμα, υπό το πρίσμα των άρχων της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης διδασκαλίας.

ΘΕΜΑ 2 α)Μοντέλο διδασκαλίας, μέθοδος διδασκαλίας, στρατηγική διδασκαλίας: Να αναλυθούν οι έννοιες αυτοτελώς και σε συσχετισμό μεταξύ τους και να διερευνηθεί η σημασία τους για την οργάνωση διδασκαλίας και εν γένει του εκπαιδευτικού έργου.
β) Επίπεδα διδακτικού προγραμματισμού (περιληπτική αναφορά). Αναπτύξτε παράδειγμα ωριαίου διδακτικού προγραμματισμού, ως στρατηγική διδακτικής ανταπόκρισης σε συγκεκριμένη εκπαιδευτική περίσταση στο πλαίσιο μαθήματος της επιλογής σας και συνδέστε το με τα άλλα επίπεδα διδακτικού προγραμματισμού.

Απάντηση σε ένα από τα δυο θέματα
Άβαταρ μέλους
ΜΑΚΗΣ ΠΕΠΑΣ
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 24 Φεβ 2018, 10:30
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες