filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 18 Ιουν 2007, 18:25

Επεξεργασία: Οι ενότητες των παλαιών θεμάτων προορίζονται ΜΟΝΟ για την ανάρτηση θεμάτων και για απορίες πάνω σ'αυτά.Γενικά σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με τα μαθήματα παρακαλούμε να γίνονται στις αντίστοιχες ενότητες των μαθημάτων (βλ. Οδηγός Εύρεσης Μαθημάτων). Άσχετες δημοσιεύσεις θα επεξεργάζονται και θα διαγράφονται από τους συντονιστές.


13-9-2006

ΚΑΣΙΝΗΣ

Α. ΚΑΛΒΟΣ
Ζήτημα 1ο: Το είδος, η σύνταξη και ο σκοπός της πρότασης στις Ωδές.
Ζήτημα 2ο: (σχετικό με τον επίλογο των Ωδών)

Β. ΠΑΛΑΜΑΣ
Ζήτημα 1ο: Ο "τόκος" του Βυζαντίου και η σχέση του με το λυρισμό του "εμείς".
Ζήτημα 2ο: Μετρικό σύστημα του Παλαμά, περιγραφή και σχολιασμός.

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

1. Υπήρχαν κάποιοι συγκεκριμένοι πολιτικοί παράγοντες που συνέβαλλαν στον ερχομό του αφηγηματικού ρεαλισμού στην Ελλάδα; Αν ναι, ποιοι ήταν;
2. Η επικοινωνιακή σκοπιμότητα στην αυτοβιογραφία της Μουτζάν-Μαρτινέγκου.
3. (Δεν τη θυμάμαι, αλλά ήταν συνδυασμός από βιβλίο και παραδόσεις).
Τελευταία επεξεργασία από queenfan και 24 Φεβ 2013, 19:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: προσθήκη νέου κανόνα
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 17:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 21 Ιουν 2007, 00:24

20-10-2006

Κασίνης
Α. Κάλβος
1. Ιδεολογική σκευή του Κάλβου: πολιτισμολογία και αξιολογία.
2. Η ρητορική του επιλόγου και οι ευχές.
Β. Παλαμάς
1. Ποίηση και ιστορία: εκδοχές του παλαμικού "λυρισμού του εμείς".
2. Ο "τόπος" του ταξιδιού στην ποίηση του Παλαμά.
(ένα από κάθε ομάδα)

Αθανασόπουλος
1. Οι προσωπογραφίες του Ξένου στον Δημοσθένη Βουτυρά.
2. Τα 3 ρεύματα της φεμινιστικής κριτικής της λογοτεχνίας.
3. Τα κίνητρα των μυθιστορηματικών ηρώων.
(τα 2 από τα 3)
Τελευταία επεξεργασία από ΛΑΟΜΕΔΩΝ και 20 Σεπ 2007, 20:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 22:16
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 21 Ιούλ 2007, 14:27

ιουλιος 2007

Κασίνης

Α)Κάλβος

1) Η ρητορική του επιλόγου και οι ευχές στις ωδές.
2) Η λιτότιτα και η αποτελεσματικότητα του γλωσσικού φάσματος των ωδών.

Β)Παλαμάς

1) Ιστορία και ποιήση. Εκδοχές του παλαμικού λυρισμού του εμείς.
2) Ο "τόπος" του ταξιδιού στην ποίηση του Παλαμά.

Αθανασόπουλος

1) Η αυτοβιογραφική επικοινωνιακή σκοπιμότητα
2) Τα είδη του κακού
3) Οι δευτερεύοντες μυθιστορηματικοί χαρακτήρες, ποιοι είναι και ποιος ο ρόλος τους.

by sfuggar
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 22:16
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kolibri » 05 Φεβ 2008, 11:44

5/2/2008
ΚΑΛΒΟΣ
Α.1.Το ειδος της προτασης ,η συνταξη και ο ρολος της(στο περιπου)
2.ο κλασσικισμος του καλβου

ΠΑΛΑΜΑΣ
Α.1 ο τοπος του βυζαντιου και η σχεση του με το λυρισμο του εμεις
2.ο τοπος του θανατου στην ποιηση του παλαμα

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
1.πρωσοπογραφια Ξενου στον Βουτηρα
2.αφηγηματοκος ρεαλισμος και ηθογραφια
3.κατι για τις συγκρουσεις στην πλοκη
Άβαταρ μέλους
kolibri
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2007, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σάκης » 19 Ιουν 2008, 13:26

19-06-08

Aθανασόπουλος
1) Πολιτικός ρεαλισμός και ηθογραφία
2) Η ποιητική της αφαίρεσης στα διηγήματα του Βουτηρά
3) Δομή πλοκής: να αναφέρετε και να εξηγήσετε τους όρους που παρουσιάζουν αυτό που συμβαίνει στο α' μέρος μιας πλοκής

Κασίνης
Α)Κάλβος
1) Η ρητορική του επιλόγου και ο ρόλος των ευχών στις ωδές
2) Φυσιογνωμία και αποτελεσματικότητα του γλωσσικού φάσματος των ωδών

Β)Παλαμάς
1) Ο ''πολίτης'' Παλαμάς και ο λυρισμός του ''εμείς''
2) τραγουδάω, ριμάρω
δε φοβάμαι χάρο
Να σχολιαστούν οι στίχοι με βάση τη παλαμική ποιητική
Άβαταρ μέλους
Σάκης
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 17:42
Τοποθεσία: Αιγάλεω-Ιστορικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Bella Ciao! » 23 Σεπ 2008, 23:02

23/09/2008


Κασίνης
Α.Κάλβος
1)Ο κλασσικισμος του Κάλβου: τα δεδομένα και η λειτουργία τους.
2)Παθολογία και Επίλογος ή περί της Ρητορικής των Ωδών.

Β.Παλαμάς
1)Ποίηση και Ιστορία: εκδοχές του παλαμικού "λυρισμού του εμείς".
2)Ο "τόπος" του ταξιδιού στην ποίηση του Παλαμά.


Αθανασόπουλος
1)Ποιά χαρακτηριστικά των αφηγημάτων του Επισκοπόπουλου ανήκουν στην ευρωπαϊκή παράδοση της πεζογραφίας του αισθητισμού;
2)Γενικά ρεαλιστικά χαρακτηριστικά του Λουκή Λάρα.
3)Η φύση της πλοκής: χρονικές και αιτιακές σχέσεις.
Por lo que no se dice...pero se siente...
Άβαταρ μέλους
Bella Ciao!
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1399
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 14:48
Τοποθεσία: Αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό θεωνη » 04 Μαρ 2009, 15:41

04.03.09

Kασίνης

1) Η ρητορικη του επιλογου και ο ρολος των ευχων.
2) Ο τοπος ταξιδιου του παλαμα.

Αθανασόπουλος

1) Ο ρεαλισμος και η ηθογραφια
2) Ο ξενος με τον βουτηρα.
Άβαταρ μέλους
θεωνη
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 12:10
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ήμωνας » 04 Ιουν 2009, 22:40

Θεματα προαμνημονευτων ετων Αθανασοπουλος :peace:

1)Η ιδέα της φύσης κατά την προ-ρομαντική και ρομαντική περίοδο
2)Σε ποιές ομάδες ειναι δυνατόν να διακριθούν οι απόπειρες ερμηνείας της "μπαλάντας του γεροναυτικού"του Colloridge
3)Ποιές οι βασικές λειτουργίες των ποιητικών εικόνων

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1.Φύλο και γένος ως κατηγορίες της λογοτεχνικής ανάλυσης.
2.Το πραγματολογικό στοιχείο στο έργο του Βιζυηνού.
3.Μυθιστοριματικοί χαρακτήρες και εφθαρμένη μορφή.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1.α. Πολιτικό ρεαλισμός και ηθογραφία.
β. Κοινωνικός ρεαλισμός ή κινωνική λειτουργία;
2. Η επικοινωνιακή σκοπιμότητα στην Αυτοβιογραφία της Ελισσάβετ Μουτζάν Μαρτινέγκου.
3. Η ηθική παραδειγματική λειτουργίια του Ελληνικού μυθιστορήματος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1) Το ρομαντικό συναίσθημα
2) Η «αρχική πρόθεση του ποιητή» και η «υπαρκτή πρόθεση του ποιήματος»
3) Βασικές λειτουργίες των ποιητικών εικόνων

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1) α. Η συστολική φάση της αφήγησης
β. Ρεαλιστικό μυθιστόρημα και αφηγηματικός ρεαλισμός.
2) Φωνές του γένους και της ιδεολογίας της Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγγου.
3) Η ηθική παραδειγματική λειτουργία της αφήγησης.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1) α. Πολιτικός ρεαλισμός και ηθογραφία.
β. Κοινωνικός προσδιορισμός ή κοινωνική λειτουργία.
2) Αυτοβιογραφική επικοινωνιακή σκοπιμότητα της Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγγου.
3) Η ηθική παραδειγματική λειτουργία της αφήγησης.
Άβαταρ μέλους
Ήμωνας
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 4371
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 10:48

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ramona » 06 Ιούλ 2009, 14:15

6-7-09

Καλβος
1. Το ειδος, η συνταξη και η λειτουργια της προτασης στις Ωδες
2.Η ρητορικη του επιλογου και ο ρολος των ευχων

Παλαμας
1. Ποιηση και Ιστορια εκδοχες του παλαμικου ''λυρισμου του εμεις''
2. Ο ''τόπος'' του ταξιδιου στον Παλαμα

Αθανασοπουλος
1. Ο μακρινος αποηχος της Ιστορίας
2.Πολιτικος ουτοπικος ρεαλισμος και λογοτεχνικος ηθογραφισμος
3. Η κοινωνιστικη και η ρητορικη αποψη του αφηγηματικου ρεαλισμου
I was born intelligent but education ruined me...
Άβαταρ μέλους
Ramona
 
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 11 Ιουν 2008, 17:36
Τοποθεσία: στον κόσμο μου....
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΑΤΛΑΝΤΙΣ » 18 Σεπ 2009, 12:27

rosella έγραψε: 17/09/2009

Αθανασόπουλος
1. Ποιές οι ιστορικές συνθήκες που ευνόησαν την επικράτηση του αφηγηματικού ρεαλισμού στην Ελλάδα τον 19ο αι.
2. Ο μακρινός απόηχος της ιστορίας στο έργο "Λουκής Λάρας" του Βικέλα
3. Ποια μορφή πηρε ο αφηγηματικός ρεαλισμός στην Ελλάδα το 19ο αι. και ποιοι ήταν οι σχετικοί λόγοι

Κασινης
Α. Καλβος
1. Η οικονομία του λόγου στις ωδές. Τα έργα των επιμέρους μορίων
2. Ο κλασικισμος του Κάλβου. Τα δεδομένα και η λειτουργία τους
Β. Παλαμάς
1. Ο "τόπος" του ταξιδίου στην ποίηση του Παλαμά
2. Ο Κύκλος των ποιημάτων του θανάτου στην ποίηση του Παλαμά
"Σβήνοντας ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι σαν να σβήνεις και ένα αντίστοιχο κομμάτι από το μέλλον." Γ.Σεφέρης
Άβαταρ μέλους
ΑΤΛΑΝΤΙΣ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 08:23
Τοποθεσία: Ατλαντικός
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική Σχολή
Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Κατεύθυνση Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης
Ευχαριστώ: 13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikkitz » 09 Φεβ 2010, 11:46

Φεβρουάριος 2010:

Κασίνης: (απαντάμε σε ένα θέμα από Κάλβο και ένα από Παλαμά)
Α. Κάλβος
1. Ρητορική του επιλόγου των Ωδών και ο ρόλος των ευχών στα έργα του.
2. Το είδος, η σύνταξη και η λειτουργία της πρότασης στις Ωδές.
Β. Παλαμάς
1. Ο τόπος του ταξιδιού στην ποίηση του Παλαμά.
2. Η μετρική έμπνευση του Παλαμά: τεκμηρίωση και σχόλια.

Αθανασόπουλος: (απαντάμε σε 2 από τα 3 θέματα)
Ομάδα Α (από "Μάσκες του ρεαλισμού")
1. Ο Ξένος ως εκδοχή του "αντιήρωα". Οι περιπτώσεις του Βικέλα και του Βουτυρά.
2. Πολιτικός ρεαλισμός και ηθογραφία.
3. Γενικά ρεαλιστικά χαρακτηριστικά στο Λουκή Λάρα.
Έδωσε θέματα και από τις "Ιστορίες του κοσμου", αλλά δεν τα σημείωσα. :tease:
Άβαταρ μέλους
nikkitz
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 03:10
Ευχαριστώ: 2

Re: Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό konstantina! » 30 Ιουν 2010, 14:57

ΚΑΣΙΝΗΣ
Α. ΚΑΛΒΟΣ
1. Η αρχαιογνωσία του Κάλβου και η λειτουργια της στις Ωδες.
2. Η οικονομία των μορίων στο έργο του Κάλβου.
(Αυτή δεν τη θυμάμαι ακριβώς, αν τη θυμάται κανείς ακριβώς ας τη γράψει.)
Β.ΠΑΛΑΜΑΣ
1. Λυρική και Ιστορία: οι εκδοχές του λυρισμού του 'εμείς'.
2. Ο τόπος του ταξιδιού στο έργο του Παλαμά.
(να επιλέξουμε ένα θέμα από κάθε όμαδα.)

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
"Μάσκες του Ρεαλισμού"
1. Τα γενικά ρεαλιστικά χαρακτηριστικά στο "Λουκή Λάρα".
2. Πολιτικός ουτοπικός ρεαλισμός και λογοτεχνικός ηθογραφισμός.
3. Ο επικοινωνιακός χαρακτήρας της "Αυτοβιογραφίας" της Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου.
(να επιλέξουμε τα δύο από τα τρία)

Όποιος είχε ως επιλογή τις "Ιστορίες του Κόσμου" ας γράψει και την άλλη ομάδα του Αθανασόπουλου.
Αν δεν θυμάμαι κάτι καλά διορθώστε με.
'Εγώ δε ζω εδώ, ζω όπου ξεχαστώ και όπου περνά ο ποταμός μου' (Αγαπαμε ΑL. )
Άβαταρ μέλους
konstantina!
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 24 Ιαν 2008, 23:27
Τοποθεσία: Suncity (και κατα ιστορικο μερια)
Ευχαριστώ: 0

Re: Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dumspirospero » 30 Ιουν 2010, 16:52

konstantina! έγραψε:2. Η οικονομία των μορίων στο έργο του Κάλβου.
(Αυτή δεν τη θυμάμαι ακριβώς, αν τη θυμάται κανείς ακριβώς ας τη γράψει.)


Οικονομία του λόγου:το επιμέρους έργο των μορίων(ή το έργο των επιμέρους μορίων) :up:
όσα δεν φτάνει ο ντουμ..

Spoiler:
τα κάνει γιγαντοσουβλάκια!
Άβαταρ μέλους
dumspirospero
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3045
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 03:00
Τοποθεσία: Filosofiki prison
Σχολή/Τμήμα: Ιστορία μου αμαρτία μου..
Ευχαριστώ: 3

Re: Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Guiskard » 23 Σεπ 2010, 23:36

Θέματα Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΣΙΝΗΣ:
Α. Κάλβος
1) Οι επίλογοι και οι ευχές στις Ωδές (περίπου)
2) Να σχολιαστεί και να δικαιολογηθεί η γλωσσική λιτότητα των Ωδών.
Β. Παλαμάς
1) Η μετρική έμπνευση του Παλαμά
2) Ο κύκλος των ποιημάτων του θανάτου στον Παλαμά

Γράφαμε ένα από κάθε ομάδα.


ΑΘΑΝΟΣΟΠΟΥΛΟΣ:
Α. (για όσους είχαν διαλέξει ως σύγγραμμα τις "Μάσκες του Ρεαλισμού")
1) Νεοελληνικός Διαφωτισμός και αφηγηματικός ρεαλισμός
2) Η περιπέτεια ελληνικού αφηγηματικού ρεαλισμού στον 19ο αιώνα
3) Ανδρικός και γυναικείος τρόπος γραφής
Β. (για όσους είχαν διαλέξει τις "Ιστορίες του Κόσμου") (τα θέματα στο περίπου...)
1) Τύποι των χαρακτήρων σε μια ιστορία
2) Τύποι των σκηνικών σε μια ιστορία
3) [δεν θυμάμαι...]

Από εδώ γράφαμε 2 θέματα από μόνο μία ομάδα.

Επίσης, ο Αθανασόπουλος μάς είπε ότι ο Κασίνης συνταξιοδοτήθηκε...
Άβαταρ μέλους
Guiskard
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010, 17:57
Ευχαριστώ: 0

Re: Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikkitz » 16 Φεβ 2011, 13:21

Φεβρουάριος 2011

Θέματα Κασίνη
Α. Παλαμάς
1. Ο "τόπος" του Βυζαντίου σε σχέση με το "λυρισμό του εμείς".
2. Ο κύκλος των ποιημάτων του θανάτου στην ποίηση του Παλαμά.
Β. Κάλβος
1. Η οικονομία του λόγου στις Ωδές: τα έργα των επιμέρους μορίων (πρόλος, διήγηση, επίλογος)
2. Κάτι για τη γλωσσική λιτότητα του Κάλβου (δε θυμάμαι ακριβώς).

Αθανασόπουλος
1. Η ηθική παραδειγματική λειτουργία της αφήγησης.
2. Γενικά ρεαλιστικά χαρακτηριστικά στον Λουκή Λάρα.
3. Γυναικεία γραφή και ποιητικότητα.
Άβαταρ μέλους
nikkitz
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 03:10
Ευχαριστώ: 2

Re: Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lupus » 21 Ιουν 2011, 10:45

ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ: :worthy:

ΕΝΟΤΗΤΑ Α' : Να αναπτυχθεί 1 από τις 2 ερωτήσεις
1) Ποια η άποψη του Ιάκωβου Πολυλά για το ώριμο έργο του Σολωμού και συγκεκριμένα για τους "Ελεύθερους Πολιορκημένους" ή "Το Ποίημα", όπως το ονομάζει ο ίδιος;

2) Ποια η άποψη του Τέλλου Άγρα για τη μορφή στην ποίηση του Καρυωτάκη;

ΕΝΟΤΗΤΑ Β' : Να αναλυθεί 1 από τα 2 ποιήματα:
1) Ελεύθεροι Πολιορκημένοι κεφ.1

2) Δελφική Εορτή.


ΞΟΥΡΙΑΣ :bangin:
Μας δόθηκε απόσπαμα από Φωνή του Δράκου, η περιγραφή της Δρακοσπηλιάς.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Ποιος ο τίτλος του κειμένου, ποια τα πρόσωπα (λίγα λόγια και για τα κύρια και για τα δευτερεύοντα πρόσωπα) και ποιος ο αφηγηματικός τύπος. Ρόλος της αφήγησης και αφηγηματικός τρόπος. (στο περίπου το ερώτημα)

ΕΠΙΛΟΓΗΣ: το 1 από τα 2:
1) Διακρίνετε τα στοιχεία Ρεαλισμού στο απόσπασμα (στην ευρωπαϊκή και ελληνική εκδοχή του).
2) Να βρεθούν άλλοι χώροι "μύησης" στα διηγήματα: "Το αμάρτημα της μητρός μου" και "Ώρα της φυρονεριάς". Πώς αυτοί οι χώροι στους οποίους αναπτύσσονται τα πρόσωπα διαμορφώνουν το εν λόγω είδος (στο περίπου το ερώτημα)

* Αν κάποιος τα θυμάται καλύτερα, παρακαλώ να διορθώσει ή να ξαναγράψει τα ερωτήματα!
Άβαταρ μέλους
Lupus
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 06 Ιαν 2009, 20:46
Ευχαριστώ: 0

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό jenn » 03 Ιούλ 2012, 20:39

Ιούνιος 2012
Χριστίνα Ντουνιά

Θέματα

1. "Ερωτικός λόγος" - "Το ύφος μιας μέρας", ποιες ποιητικές τάσεις εκφράζουν τα δύο ποίηματα του Γιώργου Σεφέρη και γιατί βρίσκονται στην ίδια ποιητική συλλογή;

2. Ποια κριτική ασκεί ο Αντρέας Καραντώνης στις δύο πρώτες ποιητικές συλλογές του Γιάννη Ρίτσου;

3. Με ποιο τρόπο προσεγγίζει νοηματικά ο Βίττι το ποίημα του Οδ. Ελύτη;

Η ώρα ξεχάστηκε βραδιάζοντας
Δίχως θύμηση
Με το δέντρο της αμίλητο
Προς τη θάλασσα
Ξεχάστηκε βραδυάζοντας
Δίχως φτερούγισμα
Με την όψη ακίνητη
Προς τη θάλασσα
Βραδυάζοντας
Δίχως έρωτα
Με το στόμα της ανένδοτο
Προς τη θάλασσα

Κι εγώ - μες στη Γαλήνη που σαγήνεψα.

Να απαντήσετε σε δύο θέματα

(Το ποίημα του Ελύτη δεν το είχε αναλύσει στην τάξη, υπήρχε μόνο στον Βίττι. Βέβαια, είχε πει ότι μπορεί να βάλει και ποίημα από τον Βίττι και τελικά το έκανε).
Τελευταία επεξεργασία από jenn και 04 Ιούλ 2012, 00:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
jenn
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 08 Ιουν 2011, 14:54
Ευχαριστώ: 2

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rania91 » 01 Οκτ 2012, 18:22

Θεματα Ντουνια, Οκτωβριου 2012

1) Να αναφερουμε τις ποιητικες συλλογες του Σεφερη (τιτλοι κ χρονολογια εκδοσης), να πουμε απο ποιους ξενους λογοτεχνες επηρεαστηκε κ να δικαιολογησουμε την απαντηση μας

2) με ποια ποιηματα εμφανιστηκε ο Ριτσος στα Νεα Γραμματα κ γιατι χρησιμοποιησε ψευδωνυμο

3) ειχε ενα αποσπασμα απο εργο του Εμπειρικου (δεν το θυμαμαι! :tease: ) Να αναφερουμε τα βασικα χαρακτηριστικα της ποιητικης του!


και τα 3 υποχρεωτικα
"Τα πιο ερωτικά ραντεβού είναι εκείνα με την Ιστορία"
Άβαταρ μέλους
rania91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 5329
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010, 13:51
Τοποθεσία: Salem
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό
Ευχαριστώ: 82

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό klimt4! » 28 Αύγ 2013, 13:39

ιουνιος 2013
1 τα σχετικα με τη Στροφη του Σεφερη απο τον Πολιτη.
2 τα ειδη της ποιητικης νομιζω που αναγνωριζει ο Αγρας στον Καρυωτακη(βρισκεται στο αρθρο που εχει ναρτημενο στο eclass)
3 ερμηνευτικα πανω στο Εμβατηριο πενθιμο και κατακορυφο του Καρυωτακη
υπηρχε και αλλη μια απο τις ερωτησεις επιλογης που δεν την θυμαμαι.ηταν για τον Ριτσο παντως.Τα ερμηνευτικα του ποιηματος ηταν υποχρεωτικα.
Άβαταρ μέλους
klimt4!
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 04 Οκτ 2011, 21:44
Σχολή/Τμήμα: ιστορικο-αρχαιολογικο
Ευχαριστώ: 14

Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΝ 83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Hello Kitty » 02 Σεπ 2013, 13:20

klimt4! έγραψε:ιουνιος 2013
1 τα σχετικα με τη Στροφη του Σεφερη απο τον Πολιτη.
2 τα ειδη της ποιητικης νομιζω που αναγνωριζει ο Αγρας στον Καρυωτακη(βρισκεται στο αρθρο που εχει ναρτημενο στο eclass)
3 ερμηνευτικα πανω στο Εμβατηριο πενθιμο και κατακορυφο του Καρυωτακη
υπηρχε και αλλη μια απο τις ερωτησεις επιλογης που δεν την θυμαμαι.ηταν για τον Ριτσο παντως.Τα ερμηνευτικα του ποιηματος ηταν υποχρεωτικα.



Η σχέση Ρίτσου- Καρυωτάκη. Υπάρχει στο βιβλίο της.

:goodluck:
" Η τέχνη είναι ο δρόμος από όπου το άτομο επιστρέφει στην ομάδα!", Έρνστ Φίσερ
Άβαταρ μέλους
Hello Kitty
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2012, 16:44
Τοποθεσία: Κόρινθος, περιοχή Καλάμια.
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό - Αρχαιολογικὀ ΕΚΠΑ
κατεύθυνση Ιστορίας.
Ευχαριστώ: 2

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης