filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε οτιδήποτε αφορά το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας.
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μπορεί ένας κάτοχος Proficiency να διδάξει;;

Ναι, μπορεί.
8
9%
Όχι, δεν μπορεί.
16
18%
Ναι, υπό προϋποθέσεις (επιπλέον σεμινάρια διδακτικής, συνεχής επιμόρφωση κτλ)
21
24%
Εξαρτάται από το άτομο, δηλαδή όπως ακριβώς και με τους πτυχιούχους Αγγλικής Φιλολογίας
43
49%
 
Σύνολο ψήφων : 88

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bionic » 29 Σεπ 2010, 20:57

metalslug έγραψε:
bionic έγραψε:Θα σε συμβούλευα να μιλάς στα αγγλικά μέσω κάμερας (ή μόνο με μικρόφωνο) σε ξένους :funny:


..και skype. Μην το γελάς, έχει αποτέλεσμα, ειδικά αν δεν το κάνεις για πλάκα - δηλαδή αν είναι απαραίτητο για την δουλειά σου και πρέπει να μιλάς καθημερινά με πελάτες ή/και συνεργάτες στο εξωτερικό.

Και αυτό όμως είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο κάθε φοιτητής από μόνος του εφόσον το σκεφτεί ώριμα, καταλάβει ότι είναι απαραίτητο και γιατί, και το αποφασίσει... δεν παρέχεται με κάποιο τρόπο από την σχολή, και δυστυχώς είναι όντως λίγοι οι καθηγητές που ενθαρρύνουν τον διάλογο.


η φάτσα ήταν για το "ξένους".... η συνομιλία μπορεί να γίνει μέσω msn,skype κτλπ εμείς και λόγω ηλικίας δεν μπορούμε να το δούμε και σοβαρά με την έννοια του ότι δεν έχουμε δουλειές στο εξωτερικό (όχι τώρα τουλάχιστον!) οπότε και μια φιλική συζήτηση με ένα άτομο που δεν μιλάει ελληνικά (άρα πρέπει να μιλήσεις αγγλικά μόνο) πιστεύω ότι είναι πολύ καλή αρχή!

Για εξάσκηση της γλώσσας, είναι (και) το ERASMUS για γνωστούς λόγους!! maritsa έπρεπε να κάνεις αίτηση!
:off topic:


uote="maritsa"]

Τώρα αυτά θέλεις και τα λες ή τα έχεις κοπανήσει και δεν ξέρεις τι λες;; :bangin:
.
Αλλά, τεχνολογία-maritsa σημειώσατε 1-0. :lola:[/quote]
:jaugh: :jaugh: :jaugh: :jaugh: :jaugh:

τι 1-0 λες?? εδώ εσύ πας για το ECDL EXPERT!! θα μας τρελάνεις?? :harhar:


και σταματάω εδώ γιατί είμαστε εκτός :jaugh:
~The roughest road often leads to the top~

Εικόνα
Spoiler:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bionic
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: 19 Οκτ 2007, 01:38
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Τιμολέων Φανφάρας » 29 Σεπ 2010, 21:00

Nathiiii19 έγραψε: εξασκηση μηδεν και η τελευταια φορα που θυμαμαι να μιλαω ειναι ταξη lower και πρωτυτερα, δηλαδη 7 χρονια πισω (...)
λειπει τετοια υποδομη, στο χερι μας ειναι τι θα κανουμε.


Bασικά, εγώ σκέφτομαι να μιλάω στους συμφοιτητές μου στα αγγλικά, και εκείνοι...ας μου απαντούν στα ελληνικά. :tease:


Το λέω σοβαρά! :peace:

bionic έγραψε: maritsa έπρεπε να κάνεις αίτηση!


Πού να ξενυτεύομαι!! :peace:

Αν όλα πάνε καλά, θα πάω Αγγλία για μεταπτυχιακό και εκεί θα τα μιλήσω. :woohoo:
Άβαταρ μέλους
Τιμολέων Φανφάρας
Troll Fest Winner
Troll Fest Winner
 
Δημοσιεύσεις: 15065
Εγγραφή: 26 Σεπ 2009, 16:10
Τοποθεσία: Στου σκοταδόψυχου

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AliG » 29 Σεπ 2010, 22:12

Bionic, δεν είναι ντροπή να πας σε φροντιστήριο. Ντροπή είναι να ξέρεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια και να μη τη ζητάς.

Συγγνώμη που δε θυμάμαι ποιος ρώτησε για το Proficiency. Όπως είπε και η Μαρίτσα, εσύ ξέρεις σε τι δυσκολεύεσαι πιο πολύ και τι χρειάζεται να δουλέψεις περισσότερο. Η γνώμη μου είναι ότι μπορείς να δουλέψεις το listening και το reading μόνος/η σου σε πολύ καλό επίπεδο. Τα past papers με τις λύσεις θα σε βοηθήσουν σε αυτό. Ταινίες και ραδιόφωνο στο ίντερνετ θα σε βοηθήσουν για το listening ακόμη περισσότερο. Για το speaking & writing, η άποψή μου είναι ότι χρειάζεται κάποιος να σε διορθώνει για να βελτιωθείς. Ειδικά στο writing, ένας καθηγητής θα σου πει σε ποια γραμματικά σημεία πρέπει να επικεντρώσεις τις προσπάθειές σου και για κάθε λάθος έκφραση θα σου δώσει μία σωστή. Προσωπικά μαθαίνω από τα λάθη μου και πιστεύω ότι αξίζει.

Όσο για το ποιο είναι το καλύτερο Proficiency, το Cambridge έχει το όνομα και τη χάρη και φυσικά τη μεγαλύτερη δυσκολία. Επίσης, υπάρχουν και πολλά άλλα από τα δύο που γνωρίζεις, περίπου 16 αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ. Τα Edexcel και City and Guilds είναι κατά τη γνώμη μου αξιόλογα. Κάνε από ένα τεστ στο καθένα και δες ποιο σου πάει περισσότερο.

:goodluck:
Je veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur, c' n'est pas votre argent qui f'ra mon bonheur, moi je veux crever la main sur le coeur...
Άβαταρ μέλους
AliG
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 02 Δεκ 2009, 14:52
Ευχαριστώ: 1

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bionic » 29 Σεπ 2010, 22:38

AliG έγραψε:Bionic, δεν είναι ντροπή να πας σε φροντιστήριο. Ντροπή είναι να ξέρεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια και να μη τη ζητάς.

Συγγνώμη που δε θυμάμαι ποιος ρώτησε για το Proficiency. Όπως είπε και η Μαρίτσα, εσύ ξέρεις σε τι δυσκολεύεσαι πιο πολύ και τι χρειάζεται να δουλέψεις περισσότερο. Η γνώμη μου είναι ότι μπορείς να δουλέψεις το listening και το reading μόνος/η σου σε πολύ καλό επίπεδο. Τα past papers με τις λύσεις θα σε βοηθήσουν σε αυτό. Ταινίες και ραδιόφωνο στο ίντερνετ θα σε βοηθήσουν για το listening ακόμη περισσότερο. Για το speaking & writing, η άποψή μου είναι ότι χρειάζεται κάποιος να σε διορθώνει για να βελτιωθείς. Ειδικά στο writing, ένας καθηγητής θα σου πει σε ποια γραμματικά σημεία πρέπει να επικεντρώσεις τις προσπάθειές σου και για κάθε λάθος έκφραση θα σου δώσει μία σωστή. Προσωπικά μαθαίνω από τα λάθη μου και πιστεύω ότι αξίζει.

Όσο για το ποιο είναι το καλύτερο Proficiency, το Cambridge έχει το όνομα και τη χάρη και φυσικά τη μεγαλύτερη δυσκολία. Επίσης, υπάρχουν και πολλά άλλα από τα δύο που γνωρίζεις, περίπου 16 αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ. Τα Edexcel και City and Guilds είναι κατά τη γνώμη μου αξιόλογα. Κάνε από ένα τεστ στο καθένα και δες ποιο σου πάει περισσότερο.

:goodluck:



AliG δυστυχώς δεν κατάλαβες τι εννοούσα με το φροντιστήριο :confused: μου απάντησε όμως η Nathiiii19 οπότε it's ok :cool:

ναι το writing είναι ένα πρόβλημα με την έννοια ότι πρέπει ένας έμπειρος καθηγητής να σου το διορθώνει αλλά it's ok παλεύεται και αυτό :peace2:

Γνωρίζω και πολλά άλλα (όπως το City & Guilds που είπες)... να ναι καλά ένα διαφημιστικό φυλλάδιο που μου έδωσαν πέρσι :jaugh:
~The roughest road often leads to the top~

Εικόνα
Spoiler:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bionic
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: 19 Οκτ 2007, 01:38
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό foititria in athens » 30 Σεπ 2010, 08:27

bionic έγραψε:
maritsa έγραψε: Έτσι τα μιλάω μόνη μου τα αγγλικά :tease: , σκέφτομαι στα αγγλικά και ευτυχώς στο χωριό μου έρχονται πολλοί εγγλέζοι τουρίστες και κάνω λίγη εξάσκηση


έχουμε και το φροντιστηριακό της φωνητικής :funny: :funny:

Θα σε συμβούλευα να μιλάς στα αγγλικά μέσω κάμερας (ή μόνο με μικρόφωνο) σε ξένους :funny:




:jaugh: :jaugh: :jaugh: :jaugh: :jaugh: :jaugh:

(μου φανηκε αστειο τι να πεις :oops: )
Άβαταρ μέλους
foititria in athens
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 17 Μαρ 2009, 00:40
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό acatone » 30 Σεπ 2010, 12:32

Διαβασα παραπανω το σχολιο της AliG και την περαιτερω επεξηγηματικη απαντηση της metalslug για τα λεγομενα μου.Συμφωνω και με τους δυο οτι η ποιοτητα του τμηματος μας (καθε τμηματος) κρινεται απο την ποιοτητα των επαγγελματιων που αυτο θα αναδειξει.το ξαναλεω,συμφωνω απολυτα.τωρα οσον αφρα τη δυναμικοτητα και την "βαρβατιλα"(sic) νομιζω οτι υπηρξε καποια συγχυση η οποια μαλλον οφειλεται σε δικη μου αμελεια καθως παρελειψα να την εξηγησω περαιτερω....με αυτο που ειπα εννοουσα οτι βλεπω οτι το τμημα μας σταδιακα αρχιζει να λαμβανει συνειδητα πρωτοβουλιες για την βελτιωση της γενικοτερης εικονας του.Για να μην μιλαω αοριστα θα φερω καποια παραδειγματα τα οποια ισως τα γνωριζετε ηδη:π.χ.οι καθηγητες του τμηματος σε συνεργασια πολλες φορες με τους μεταπτυχιακους φοιτητες ειναι αυτοι που οργανωνουν τα θεματα και το γενικοτερο προσανατολισμο των εξετασεων του Κρατικου Πιστοποιητικου γλωσσομαθειας και μαλιστα εχουν εκδοσει και καποια αντιστοιχα βιβλια προς αυτη την κατευθηνση.Στον 7ο οροφο (αν δεν με απατα η μνημη μου) υπαρχει και το τμημα Ερευνας για μια εκτενεστερη εντρυφηση στους ξενογλωσσους τομεις σε συνδυασμο με αλλες επιστημες (Ψυχολογια,Κοινωνιολογια...αυτο που λεμe interdisciplinary studies).Υπευθυνος ειναι ο κ.Paul Bouniol για τον οποιο τα λογια περιττευουν πραγματικα (δε μενει να το διαπιστωσετε απο κοντα...).Για την τεχνολογικη υποστηριξη του τμηματος και σχετικα με δυνατοτητες ευρεσης οπτικοακουστικου υλικου κτλ ὒπαρχει το Κεντρο Αυτοβελτιωσης με τον κ.Χαρτζουλακη ως υπευθυνο που βρισκεται οπως βλεπω σε καλο δρομο...Ανεφερα συγκεκριμενα ονοματα,μπορω να αναφερω κι αλλα.Οπως η κ.Δενδρινου η οποια τοσα χρονια "εχει φτυσει αιμα"(το λεω ετσι για παραστατικοτητα)για να μπορεσει να τραβηξει αυτο τμημα παραπανω απο εκει που ηταν (και που ειναι...-για να μην ειμαι και πολυ ρομαντικος).
Αρα ,οπως βλεπετε και γνωριζετε ηδη ειμαι σιγουρος(αυτο το λεω χωρις ιχνος ειρωνειας) το τμημα μας προσφερει συνειδητα ευκαιριες για την αναψωση του επιπεδου.το θεμα ειναι ομως ποιος τις εκμεταλλευεται αυτες.καλη η προσπαθεια των καθηγητων αλλα εμεις τι κανουμε...?με συγχωρειτε αλλα αν ο φοιτητης περιμενει εξ ολοκληρου απ τον καθηγητη ή απ τα μαθηματα τοτε τι να πω...δηλαδη να του δωσει γαλα με το μπιμπερο ακομα? οποιος θελει θα ψαχτει...
Αυτα τα επισημανα για να δειξω οτι ναι μεν η Αγγλικη εχει ακομα αρκετο δρομο γιανα φτασει στο επιπεδο που πρεπει,απ την αλλη ομως ειμαστε και εμεις οι ιδιοι(εγω,εσυ ,ο αλλος ...)που με τη σταση μας δε βοηθαμε.Τις ατελειες και τα ανεπαρκη σημεια στα διαφορα μαθηματα που διδασκομαστε ολοι τα βλεπουν. Να δουμε ρε παιδια ομως και τα καλα...δεν ειναι ολα μαυρα σ αυτο το τμημα ή στις μετεπειτα επαγγελματικες αρενες...αλλωστε οι επιμερους δυνατοτητες ειναι ακριβως για να αναπληρωσουν τις ανεπαρκειες των μαθηματων.ειπα και τα θετικα ,ειπα και τα αρνητικα...απο κει και περα τα συμπερασματα δικα σας...αν δεν κινηθουμε εμεις ,αυτα που λεω μοιραια θα αποκαλουνται ουτοπικα και εκτος πραγματικοτητας και εχετε απολυτο δικιο να το λετε αυτο(και δε σας κατηγορω γι αυτο-γιατι οντως ετσι φαινονται καποια απο αυτα).
Μπορειτε να συμφωνησετε ή να διαφωνησετε..Δημοκρατια εχουμε...αποψεις διατυπωνονται ,οι οποιες πηγαζουν και απο τις εμπειριες που ειχε ο καθενας (καλες ή κακες)σε αυτο θεμα...
Ποτέ δεν ειπα οτι ολα ροδινα ειναι με αυτο το τμημα ,θα ημουν υποκριτης αν ελεγα "πω πω σε τι τμημα μπηκαμε,ολα αψογα,εχω ξετρελαθει κτλ κτλ” ῾.Απλως δεν πρεπει να τα ισοπεδωνουμε .ολα..υπαρχουν και τα θετικα...

Υ.Γ.Οσον αφορα τη λεξη "βαρβατιλα",την εβαλα ο ιδιος σε εισαγωγικα γιατι ακριβως ειχα προβλεψει πώς θα ακουστει... :jaugh: :jaugh: :jaugh:

Παντα φιλικα. και καλη αρχη απο Οκτωβριο:friends: :friends: :friends:
Άβαταρ μέλους
acatone
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 12:23
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AliG » 30 Σεπ 2010, 23:29

Acatone, βλέπω ότι έρχεσαι στα λόγια μας. Το επίπεδο των φοιτητών της Αγγλικής φιλολογίας εξαρτάται από την ευσυνειδησία του κάθε φοιτητή. Από το πόσο έχουν κάνει προσωπική προσπάθεια πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη σχολή, όχι μέσω της σχολής. Αυτό που πιστεύω κάμποσοι από εμάς θα θέλαμε / χρειαζόμασταν θα ήταν να μην μπορούσε να βγει ΚΑΝΕΙΣ άσχετος από τη σχολή.

Χαίρομαι που έθιξες το θέμα του αυτόνομου φοιτητή, γιατί έτσι πρέπει να είμαστε. Πέρσι που άλλαξε το σύστημα και οι καθηγητές δεν έδιναν σελίδες για ύλη αλλά θεματικές ομάδες, κάποιοι συμφοιτητές μας κόντεψαν να πάθουν εγκεφαλικό, γιατί δεν ήξεραν τι να διαβάσουν! Τόσο αυτόνομοι είναι κάποιοι...

Ας πούμε τώρα πώς λειτουργούν κάποια άλλα πράγματα. Κάποιοι πιο ψηλά από τη σχολή αποφάσισαν ότι η καινούργια μόδα είναι τα interdisciplinary studies -κι αυτό δεν είναι κακό, απλά εξηγώ πώς λειτουργεί- και η σχολή έπρεπε να δημιουργήσει κάποιο τμήμα για να υποστιρήξει αυτό που της είπαν να κάνει. Εγώ δεν είχα ακούσει ότι υπάρχει αυτό. Αν το ίδιο ισχύει και για άλλους, τότε έγινε επειδή "έπρεπε" να γίνει και δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν τους φοιτητές. Σε άλλο τομέα, κάποιοι ψηλά αποφάσισαν να ανοίξουν την αγορά, να σπάσουν το ολιγοπώλειο του Cambridge και του Michigan και να προσφέρουν και κάτι κρατικό. Οι καθηγητές του πανεπιστημίου της πρωτεύουσας είναι οι πιο δικτυωμένοι και μπήκαν στις ομάδες υποστήριξης αυτής της προσπάθειας (με το αζημίωτο φυσικά), όπως και στα τραγικά νέα βιβλία του δημοτικού και του γυμνασίου. Κοίτα λίγο εδώ http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/ και θα δεις γνωστά ονόματα. Αν κάποια στιγμή αρχίσεις να διδάσκεις, θα δεις ότι τα σχολικά βιβλία είναι ιδιαίτερα απαιτητικά, χαντακώνουν τα παιδάκια που δεν πηγαίνουν φροντιστήριο και δε διδάσκονται με τίποτα. Επίσης, το format του κρατικού πτυχίου αλλάζει συνεχώς, πράγμα που δείχνει κακό σχεδιασμό εξ'αρχής. Ούτε εγώ, ούτε κανένας γνωστός μου συνάδελφος δεν αποφασίζουμε να στείλουμε παιδιά για κρατικό, γιατί για άλλο τα προετοιμάζουμε και άλλα βλέπουν στις εξετάσεις.

Και δεν αντέχω, θα την πω και την κακία μου. Η κ. Δενδρινού "έφτυνε αίμα" πέρσι που επί δύο εξάμηνα πάτησε το πόδι της μόνο 2 φορές στην τάξη και κάναμε συνεχώς με την κ. Καραβά; Γιατί την είχα παρεξηγήσει...
Je veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur, c' n'est pas votre argent qui f'ra mon bonheur, moi je veux crever la main sur le coeur...
Άβαταρ μέλους
AliG
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 02 Δεκ 2009, 14:52
Ευχαριστώ: 1

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αλέξης-en99 » 01 Οκτ 2010, 00:05

acatone έγραψε:Διαβασα παραπανω το σχολιο της AliG και την περαιτερω επεξηγηματικη απαντηση της metalslug για τα λεγομενα μου.Συμφωνω και με τους δυο οτι η ποιοτητα του τμηματος μας (καθε τμηματος) κρινεται απο την ποιοτητα των επαγγελματιων που αυτο θα αναδειξει.το ξαναλεω,συμφωνω απολυτα.τωρα οσον αφρα τη δυναμικοτητα και την "βαρβατιλα"(sic) νομιζω οτι υπηρξε καποια συγχυση η οποια μαλλον οφειλεται σε δικη μου αμελεια καθως παρελειψα να την εξηγησω περαιτερω....με αυτο που ειπα εννοουσα οτι βλεπω οτι το τμημα μας σταδιακα αρχιζει να λαμβανει συνειδητα πρωτοβουλιες για την βελτιωση της γενικοτερης εικονας του.Για να μην μιλαω αοριστα θα φερω καποια παραδειγματα τα οποια ισως τα γνωριζετε ηδη:π.χ.οι καθηγητες του τμηματος σε συνεργασια πολλες φορες με τους μεταπτυχιακους φοιτητες ειναι αυτοι που οργανωνουν τα θεματα και το γενικοτερο προσανατολισμο των εξετασεων του Κρατικου Πιστοποιητικου γλωσσομαθειας και μαλιστα εχουν εκδοσει και καποια αντιστοιχα βιβλια προς αυτη την κατευθηνση.Στον 7ο οροφο (αν δεν με απατα η μνημη μου) υπαρχει και το τμημα Ερευνας για μια εκτενεστερη εντρυφηση στους ξενογλωσσους τομεις σε συνδυασμο με αλλες επιστημες (Ψυχολογια,Κοινωνιολογια...αυτο που λεμe interdisciplinary studies).Υπευθυνος ειναι ο κ.Paul Bouniol για τον οποιο τα λογια περιττευουν πραγματικα (δε μενει να το διαπιστωσετε απο κοντα...).Για την τεχνολογικη υποστηριξη του τμηματος και σχετικα με δυνατοτητες ευρεσης οπτικοακουστικου υλικου κτλ ὒπαρχει το Κεντρο Αυτοβελτιωσης με τον κ.Χαρτζουλακη ως υπευθυνο που βρισκεται οπως βλεπω σε καλο δρομο...Ανεφερα συγκεκριμενα ονοματα,μπορω να αναφερω κι αλλα.Οπως η κ.Δενδρινου η οποια τοσα χρονια "εχει φτυσει αιμα"(το λεω ετσι για παραστατικοτητα)για να μπορεσει να τραβηξει αυτο τμημα παραπανω απο εκει που ηταν (και που ειναι...-για να μην ειμαι και πολυ ρομαντικος).
Αρα ,οπως βλεπετε και γνωριζετε ηδη ειμαι σιγουρος(αυτο το λεω χωρις ιχνος ειρωνειας) το τμημα μας προσφερει συνειδητα ευκαιριες για την αναψωση του επιπεδου.το θεμα ειναι ομως ποιος τις εκμεταλλευεται αυτες.καλη η προσπαθεια των καθηγητων αλλα εμεις τι κανουμε...?με συγχωρειτε αλλα αν ο φοιτητης περιμενει εξ ολοκληρου απ τον καθηγητη ή απ τα μαθηματα τοτε τι να πω...δηλαδη να του δωσει γαλα με το μπιμπερο ακομα? οποιος θελει θα ψαχτει...
Αυτα τα επισημανα για να δειξω οτι ναι μεν η Αγγλικη εχει ακομα αρκετο δρομο γιανα φτασει στο επιπεδο που πρεπει,απ την αλλη ομως ειμαστε και εμεις οι ιδιοι(εγω,εσυ ,ο αλλος ...)που με τη σταση μας δε βοηθαμε.Τις ατελειες και τα ανεπαρκη σημεια στα διαφορα μαθηματα που διδασκομαστε ολοι τα βλεπουν. Να δουμε ρε παιδια ομως και τα καλα...δεν ειναι ολα μαυρα σ αυτο το τμημα ή στις μετεπειτα επαγγελματικες αρενες...αλλωστε οι επιμερους δυνατοτητες ειναι ακριβως για να αναπληρωσουν τις ανεπαρκειες των μαθηματων.ειπα και τα θετικα ,ειπα και τα αρνητικα...απο κει και περα τα συμπερασματα δικα σας...αν δεν κινηθουμε εμεις ,αυτα που λεω μοιραια θα αποκαλουνται ουτοπικα και εκτος πραγματικοτητας και εχετε απολυτο δικιο να το λετε αυτο(και δε σας κατηγορω γι αυτο-γιατι οντως ετσι φαινονται καποια απο αυτα).


Η αγγλική έχει όντως πολύ δρόμο μπροστά της πολλά πράγματα που θα χρειάζονταν αλλαγές και βελτιώσεις... ή και ξήλωμα ακόμα. Να είσαι βέβαιος όμως ότι ακόμα και αν τα βλέπουν όλοι, δεν τα επισημαίνουν όλοι. Δυστυχώς.

Αν κάποιος φοιτητής θέλει πραγματικά να ασχοληθεί λίγο παραπάνω και να πάρει κάποια επιπλέον πράγματα, και ειδικά μάλιστα αν οπλιστεί με πολύ υπομονή, ίσως μπορέσει να τα πάρει από την σχολή. Αλλιώς από αλλού. Δυστυχώς η σχολή μας δεν εμπνέει για το κάτι παραπάνω, ενθαρρύνει την παπαγαλία μάλλον παρά την δημιουργικότητα.

Μπορειτε να συμφωνησετε ή να διαφωνησετε..Δημοκρατια εχουμε...αποψεις διατυπωνονται ,οι οποιες πηγαζουν και απο τις εμπειριες που ειχε ο καθενας (καλες ή κακες)σε αυτο θεμα...
Ποτέ δεν ειπα οτι ολα ροδινα ειναι με αυτο το τμημα ,θα ημουν υποκριτης αν ελεγα "πω πω σε τι τμημα μπηκαμε,ολα αψογα,εχω ξετρελαθει κτλ κτλ” ῾.Απλως δεν πρεπει να τα ισοπεδωνουμε .ολα..υπαρχουν και τα θετικα...


Να είσαι βέβαιος ότι για αυτό το άνοιξα το θέμα... για ανταλλαγή απόψεων και παράθεση επιχειρημάτων.... από κάθε οπτική γωνία. Διαφωνώ με αρκετά που έγραψες, αλλά είδες ότι ακόμα και το γεγονός ότι έχεις την άποψη που έχεις για την σχολή, για μένα τουλάχιστον είναι αφορμή προβληματισμού. Και αυτό από μόνο του είναι κέρδος.

AliG έγραψε:Και δεν αντέχω, θα την πω και την κακία μου. Η κ. Δενδρινού "έφτυνε αίμα" πέρσι που επί δύο εξάμηνα πάτησε το πόδι της μόνο 2 φορές στην τάξη και κάναμε συνεχώς με την κ. Καραβά; Γιατί την είχα παρεξηγήσει...


Πάντως με το Task Way δεν έκανε και κάτι άξιο αναφοράς, εκ του αποτελέσματος κρίνοντας πάντα. Μπορεί να ήταν κάτι πρωτοποριακό από την άποψη ότι ήταν η πρώτη αμιγώς ελληνική προσπάθεια, αλλά μέσα στην τάξη... δεν. Απλά δεν.

Για τις απουσίες της... είναι γεγονός ότι ανακατεύεται σε πολλά πράγματα με το υπουργείο και είναι όλη την ώρα στο δρόμο. Δεν λείπει δηλαδή επειδή βαριέται. Τώρα το κατά πόσο δικαιολογείται αυτό από το έργο που παρουσιάζει... είναι μεγάλη συζήτηση και όχι του παρόντος. Και σε άλλο μάθημα που την είχα παλαιότερα πάντως, ήρθε μόνο στο πρώτο και το τελευταίο μάθημα και τις παραδόσεις τις έκανε η η προστατευόμενή της η ******.
They say the sea is cold, but the sea contains
the hottest blood of all...
(Whales Weep Not! by D.H. Lawrence)
Άβαταρ μέλους
Αλέξης-en99
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 3001
Εγγραφή: 09 Σεπ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Athens
Σχολή/Τμήμα: Πρώην ΤΑΣ και ΜΝΕΦ h.c.

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Katerina_1988 » 01 Οκτ 2010, 10:18

θα συμφωνησω με τη μεταλ στο θεμα της παπαγαλιας... πιστευω οτι ειμαστε πολυ πισω σε αυτο,ωραιο παραδειγμα μας δινουν για να διδαξουμε αυριο μεθαυριο ! θα λεμε στα παιδακια να τα μαθαινουν παπαγαλια ? :lola:
αν και αυτο γινεται κυριως σε λογοτεχνικα μαθηματα και οχι σε παιδαγωγικα που με ενδιεφεραν εμενα αλλα οκ, συμβαινει και δεν ειναι ωραιο.
οσον αφορα τη Δενδρινου συμφωνω και παλι ! δεν αμφισβητω το οτι ασχολειται με πολλα αλλα... οι φοιτητες τι φταινε? απορω γιατι την βαζουν στο προγραμμα ως καθηγητρια! :lola:
Άβαταρ μέλους
Katerina_1988
 
Δημοσιεύσεις: 8998
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 21:17
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 75

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό acatone » 01 Οκτ 2010, 16:37

Πήγα χτες να πάρω κάποια βιβλία για το 8χρονο ανηψάκι μου που αρχίζει αγγλικά φέτος στο σχολείο, είχε λοιπόν στο βιβλιοπωλείο ένα κάρο σταντ με διαφημιστικά εκδοτικών οίκων και φροντιστηρίων.. είχε μέσα ό,τι μπορείς να φανταστείς. Διαδραστικούς πίνακες, νέες τεχνολογίες, νέες θεωρίες και πρακτικές εκπαίδευσης, εφαρμογές εκπαίδευσης από απόσταση... Και πιο πριν στην έκθεση διδακτικού βιβλίου ακόμα περισσότερα. Τι από όλα αυτά μας προσφέρει η σχολή και για τι από όλα αυτά μας προετοιμάζει; Σχεδόν τίποτα, η εξέλιξη αγγίζει το μηδέν και το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος έχει ξεμείνει στο 1950, όταν άνοιξε... 4-5 καθηγήτριες προσπαθούν για το κάτι παραπάνω και μετά το χάος.



Α,και κατι αλλο που ξεχασα να προσθεσω ενημερωτικα , αν και οι περισσοτεροι θα το γνωριζουν ηδη.Επειδη παραπανω διαβασα σχετικα με την εκτεταμενη χρηση των διαδραστικων πινακων στη διδασκαλια...αυτο που επισημανθηκε,οτι δηλαδη ενω οι διαδραστικοι πινακες χρησιμοποιουνται ευρεως σημερα , η σχολη μας δεν προσφερει(απο οσο ξερω....) καποιο ειδικο μαθημα πανω σ αυτα τα μεσα,αυτο λοιπον το θεμα ειναι πραγματι σοβαρο.Διαβασα λοιπον οτι σε 1 ή 2 χρονια (ορκο δεν παιρνω...) οσοι τελειωνουν την Αγγλικη θα καλουνται να δηλωσουν αν θελουν να διδαξουν στο Δημοσιο Σχολειο.Οσοι λοιπον θελουν να διδαξουν στο Δημοσιο θα παρακολουθουν ενα προσθετο προγραμμα που θα εχει διαρκεια 6 μηνες ,ακριβως πανω στη Μεθοδολογια,οργανωση διδασκαλιας,χρηση των νεων μεσων οπως οι διαδραστικοι πινακες,θα παιρνουν ενα πιστοποιητικο και μονο αν εχουν αυτο θα μπορουν να δινουν εξετασεις στο ΑΣΕΠ.

Βεβαια,επειδη στην Ελλαδα πολλα λεγονται και δε γινονται :thumbdown: ,το λεω με καθε επιφυλαξη...
Άβαταρ μέλους
acatone
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 12:23
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Katerina_1988 » 02 Οκτ 2010, 20:22

συμφωνω στο οτι πρεπει απο μονοι μας να ψαξουμε πολλα πραγματα πχ βιβλια διαδιαστικοι πινακες κλπ.ομως αυτοι που ειναι μονο με το προφισιενσι εχουν ακομα πιο πολλα να ψαξουν .Εμεις τουλαχιστον διδαχθηκαμε παιδαγωγικα μαθηματα και ειμαστε σαφως πιο υποψιασμενοι.Επισης εχω παρατηρισει οτι καθηγητες αγγλικων μονο με προφισιενσι συνηθως δενγαπουν τη δουλεια τους και την κανουν επειδη δεν ειχαν αλλη επαγγελματικη διεξοδο :thumbdown: δε μιλαω για φοιτητες αγγλικης που κανουν μαθημα μονο με το διπλωμα... αυτοι ειναι αλλη περιπτωση.
Άβαταρ μέλους
Katerina_1988
 
Δημοσιεύσεις: 8998
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 21:17
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 75

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αλέξης-en99 » 02 Οκτ 2010, 22:18

Katerina_1988 έγραψε:συμφωνω στο οτι πρεπει απο μονοι μας να ψαξουμε πολλα πραγματα πχ βιβλια διαδιαστικοι πινακες κλπ. ομως αυτοι που ειναι μονο με το προφισιενσι εχουν ακομα πιο πολλα να ψαξουν .Εμεις τουλαχιστον διδαχθηκαμε παιδαγωγικα μαθηματα και ειμαστε σαφως πιο υποψιασμενοι.


Όντως... τυπικά στο θέμα των παιδαγωγικών προηγούμαστε. Και λέω τυπικά γιατί η πραγματικότητα διαφέρει κάπως... Το θέμα είναι οι κάτοχοι προφ που διδάσκουν, και που ενδιαφέρονται για αυτό που κάνουν, ακριβώς επειδή ξέρουν ότι βρίσκονται πίσω μας, προσπαθούν να πάρουν πράγματα και να βελτιωθούν όπως μπορούν. Στις εκθέσεις βιβλίου για παράδειγμα, σε όσες είχα πάει τουλάχιστον, γίνονταν παράλληλα και διάφορα σεμινάρια διδακτικής από μεγάλους εκπαιδευτικούς και εκδοτικούς οίκους. Σε μια περίπτωση που θυμάμαι χαρακτηριστικά (επειδή μας ρώτησε ο εκπαιδευτής το γνωστικό υπόβαθρό) μια αίθουσα 30 ατόμων, οι φοιτητές ή απόφοιτοι αγγλικής να ήμασταν... 8? Δεν είναι περίεργο αν το καλοσκεφτείς, γιατί οι περισσότεροι -κυρίως μετά το πτυχίο- επαναπαύομαστε.

Επισης εχω παρατηρισει οτι καθηγητες αγγλικων μονο με προφισιενσι συνηθως δενγαπουν τη δουλεια τους και την κανουν επειδη δεν ειχαν αλλη επαγγελματικη διεξοδο :thumbdown: δε μιλαω για φοιτητες αγγλικης που κανουν μαθημα μονο με το διπλωμα... αυτοι ειναι αλλη περιπτωση.


Κατερίνα, εμείς δηλαδή δεν μπήκαμε στην σχολή για επαγγελματική αποκατάσταση; Και πιο ειδικότερα, για μια πολύ συγκεκριμένη αποκατάσταση, ήτοι μια θέση στο δημόσιο; Πιστεύεις ότι όλοι όσοι μπήκαμε στην σχολή, ήταν και επειδή αγαπούσαμε την αγγλική γλώσσα λογοτεχνία και πολιτισμό; Εγώ σε καμία περίπτωση, αν κρίνω μάλιστα από το ποσοστό προσέλευσης και ενεργής συμμετοχής στα μαθήματα, θα έλεγα ότι το ποσοστό αυτό είναι ανησυχητικά μικρό... όχι;

Εν τέλει δεν ξέρω τι είναι χειρότερο... κάποιος που πήρε το προφ χωρίς να αγαπάει τη γλώσσα επειδή δεν είχε κάτι καλύτερο να κάνει επαγγελματικά (αλλά αν δεν κάνει καλά την δουλειά του θα την χάσει) ή ο απόφοιτος αγγλικής που πήρε πτυχίο στα 6 χρόνια με 5,5 και θα διεκδικήσει μια θέση στο δημόσιο σχολείο, όπου σε μεγάλο ποσοστό θα περνάει την διδακτική του ώρα ξυνόμενος;

Μιλάμε βέβαια για τα αρνητικά άκρα των δυο κόσμων.
They say the sea is cold, but the sea contains
the hottest blood of all...
(Whales Weep Not! by D.H. Lawrence)
Άβαταρ μέλους
Αλέξης-en99
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 3001
Εγγραφή: 09 Σεπ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Athens
Σχολή/Τμήμα: Πρώην ΤΑΣ και ΜΝΕΦ h.c.

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Πινοκιο » 10 Οκτ 2010, 01:01

εγω απλα να συμπληρωσω οτι συμφωνω λιγο με ολους.Προσωπικα οι βασεις μου στα αγγλικα τεθηκαν απο καθηγητρια που δεν ειχε πτυχιο αλλά proficiency και νιωθω πολυ τυχερη γιατι εκεινη με εκανε να αγαπησω τα αγγλικα σε πρωτο σταδιο.Επισης ειχα την τιμη να ζησω κατι -πλεον- σπανιο,να κανω μαθημα με καθηγητρια που ειχε τελειωσει την αγγλικη φιλολογια και ειχε μερακι και αγαπη για το αντικειμενο της και για τα παιδια.Το συμπερασμα μου ποιο ειναι?Έχοντας κανει μαθημα με δυο απο τις καλυτερες αντιπροσώπους των ομάδων που συζητούμε,δηλαδή με μια πολύ καλή καθηγήτρια με prof και με μια πολύ καλή καθηγήτρια με πτυχίο, έχω να πω ότι πολύ απλα εκείνη που είχε πτυχίο με έκανε να λατρέψω τον κλάδο.Γιατί όπως και να το κανουμε ηξερε περισσοτερα.Αυτη η ατμοσφαιρα στην ταξη,η σχεση μας εμας των μαθητων μαζι της και η συννενοηση που υπηρχε ηταν που μου εδειξε το μεγαλειο του να διδασκεις,του να ξερεις πως, και του να σου αρεσει!Αυτη η καθηγητρια ηταν πολυ ψαγμενη,και -αν και το μαθημα της δεν ειχε διαδραστικους πινακες,υπολογιστες και προτζεκτορες- εμενα ηταν τα ομορφοτερα δυο χρονια της ζωης μου.Η χαρα και η εκπληρωση που ενιωθα μεσα στην αιθουσα μεταφεροταν σε ολη μου τη μερα,σε ολη μου τη βδομαδα και με εκανε να καταλαβω οτι αυτο θελω να κανω επαγγελμα.Και δεν μιλαω για επιπεδο junior και A και B class που τα μικρα παιδια συνηθως εξιδανικευουν τον καθηγητη,αλλα για επιπεδο proficiency σε ηλικια 16 και 17 χρονων.


Επισης να πω οτι για μενα κανενα μαθημα δεν ειναι αχρηστο (ενταξει ισως λιγο η αραβολογια :funny: ),ομως τα λογοτεχνικα μαθηματα εμενα προσωπικα με διδαξαν πως να γραφω essays,γιατι το παραδεχομαι οτι οταν μπηκα στη σχολη δυσκολευομουν.Γιατι η καθηγητρια που μου εκανε writing στο φροντιστηριο - αν και native speaker- δεν ηξερε πως να μου δειξει το σωστο τροπο να γραφω εκθεσεις.Επισης απο τα λογοτεχνικα εμαθα πως να κανω αναλυσεις,πως να παιρνω ενα θεμα και να παραθετω δικες μου αποψεις και οχι να διαβαζω το ταδε βιβλιο και να λεω φωναχτα ο,τι λεει μεσα.Ανεπτυξα κριτικη σκεψη και εμαθα πώς η κοκκινοσκουφιτσα περναει ενα μηνυμα διαφορετικο απο αυτο που πιστευουν ολοι και επισης γιατι τα εργα της Jane Austen ΔΕΝ ειναι ρομαντζα αλλα στην πραγματικοτητα πολυ πεζα και οτι αυτο ειναι που τα κανει τοσο ξεχωριστα.Και αυτο ειναι το μεγαλειο του να διδασκεις.Γιατι οταν εισαι ψαγμενος φαινεται στον αερα σου,στην αυρα σου.Εμπνεεις σεβασμο στα παιδια και καθονται ολοι σουζα,οχι απο φοβο ή απο βαρεμαρα,αλλα επειδη θελουν να σε ακουσουν να μιλας.


Και τελος,να πω οτι οκ, εχουμε ακυρα μαθηματα.Αλλα εχουμε και πολυ ωραια μαθηματα και χρησιμα.Προσωπικα ανηκω στο λογοτεχνικο τομεα αλλα θα εξαντλησω τον αριθμο των μαθηματων που μπορω να παρω απο τον γλωσσολογικο.Γιατι δεν θελω να πω οτι "α,ο γλωσσολογικος δεν μου δινει κατι στη διδασκαλια ή ειναι δυσκολος", οπως καποιοι λενε οτι "α,ο λογοτεχνικος δεν μου δινει εφοδια για να κανω μαθημα".Ο καθε τομεας κατι δινει.Ξερω παιδια που ειχαν διαλεξει γλωσσολογικο και το μετανιωσαν καθως και ατομα που διαλεξαν λογοτεχνικο και επισης το μετανιωσαν.Ποιος ο λογος να ειμαστε αδιαλλακτοι ως προς τη σχολη που φοιτουμε?Οκ,δεν ειναι επαρκης,αλλα ειναι ωραια.

Ασχετα μαθηματα εχουν και στο φιλολογικο,και στο ιστορικο -πολλα περισσοτερα απο οσα εχουμε εμεις-, και στο γεωπονικο,και στην ιατρικη.Και απο την καθε σχολη βγαινουν αριστοι επαγγελματιες και αχρηστοι πτυχιουχοι.Αυτο δεν σημαινει οτι εγω επειδη εχω διαβασει βιβλια ιατρικης θα γινω παθολογος,ουτε οτι επειδη εχω διαβασει βιβλια ψυχολογιας θα γινω ψυχολογος.Η εξειδικευση ερχεται απο προσωπικο μερακι,οχι απο το καθε εκπαιδευτικο συστημα της καθε χωρας.Το εκπαιδευτικο συστημα απλα θετει τις βασεις.
Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα.
Ωραία που τα λες,μα έλα που σε ξέρω...
Μ'ένα φιλί μου θα σ'αλλάξω την τροχιά...
Κι όταν θα σκέφτεσαι το πώς θα υποφέρω
καινούριο πόθο θα σ'ανάβω στην καρδιά...
Πώς να γλυτώσει μάτια μου ο ένας απ'τον άλλο...


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Πινοκιο
 
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2007, 16:46
Τοποθεσία: Fractionshire...
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικό
Ευχαριστώ: 1

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Katerina_1988 » 10 Οκτ 2010, 11:48

Πινοκιο έγραψε:


Και τελος,να πω οτι οκ, εχουμε ακυρα μαθηματα.Αλλα εχουμε και πολυ ωραια μαθηματα και χρησιμα.Προσωπικα ανηκω στο λογοτεχνικο τομεα αλλα θα εξαντλησω τον αριθμο των μαθηματων που μπορω να παρω απο τον γλωσσολογικο.Γιατι δεν θελω να πω οτι "α,ο γλωσσολογικος δεν μου δινει κατι στη διδασκαλια ή ειναι δυσκολος", οπως καποιοι λενε οτι "α,ο λογοτεχνικος δεν μου δινει εφοδια για να κανω μαθημα".Ο καθε τομεας κατι δινει.Ξερω παιδια που ειχαν διαλεξει γλωσσολογικο και το μετανιωσαν καθως και ατομα που διαλεξαν λογοτεχνικο και επισης το μετανιωσαν.Ποιος ο λογος να ειμαστε αδιαλλακτοι ως προς τη σχολη που φοιτουμε?Οκ,δεν ειναι επαρκης,αλλα ειναι ωραια.


παλι καλα που εβαλες αυτο το ποστ γιατι ειχα αρχισει να ανησυχω οτι μονο εμενα μ αρεσει η σχολη μας, με τοσα που εχω δει σε αυτη την ενοτητα :jaugh:

και επισης εχω να πω οτι πλεον ως εργαζομενη βλεπω τη διαφορα μεταξυ εμενα και συναδελφων που ειναι μονο με το διπλωμα, οποτε χαιρομαι που 4 χρονια (και εξοδα και κοπος) δε πηγαν χαμενα , και κυριως που επιβεβαιωθηκαν οσα εγραφα περσι στην ενοτητα. :cool:
Άβαταρ μέλους
Katerina_1988
 
Δημοσιεύσεις: 8998
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 21:17
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 75

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό efthymis89 » 02 Μαρ 2011, 23:56

Πινοκιο έγραψε:(ενταξει ισως λιγο η αραβολογια :funny: )


Αν εισαι ανθρωπος που του αρεσει να διευρυνει τους οριζοντες του, καθολου αχρηστο. Οι πληροφοριες ερχονται αβιαστα απο τα δυτικα, για να μαθεις ομως κατι για την αντιθετη κατευθυνση (γεωγραφικα) πρεπει ειτε να ψαξεις πολυ ολομοναχος, ειτε να γινει κατι πολυ ασχημο ωστε να το δειξουν οι... ειδησεις :confused:
Katerina_1988 έγραψε:παλι καλα που εβαλες αυτο το ποστ γιατι ειχα αρχισει να ανησυχω οτι μονο εμενα μ αρεσει η σχολη μας, με τοσα που εχω δει σε αυτη την ενοτητα :jaugh:

και επισης εχω να πω οτι πλεον ως εργαζομενη βλεπω τη διαφορα μεταξυ εμενα και συναδελφων που ειναι μονο με το διπλωμα, οποτε χαιρομαι που 4 χρονια (και εξοδα και κοπος) δε πηγαν χαμενα , και κυριως που επιβεβαιωθηκαν οσα εγραφα περσι στην ενοτητα. :cool:


Η σχολη ωραια ειναι και το τμημα ειδικα πολυ πολυ καλυτερο απο παρα πολλα αλλα -οχι μονο στη φιλοσοφικη- απο πλευρας οργανωσης και διαθεσης των καθηγητων ;)))

Για το αλλο που λες, σαφως και υπαρχει διαφορα με τους ανθρωπους που δεν εχουν παει σε μια σχολη, αλλα οχι αυτη που νομιζετε. Δεν ειμαστε καλυτεροι καθηγητες junior, senior k lower επειδη καναμε 4 χρονια στη σχολη. Καμια σχεση. Για τη βελτιωση στη διδασκαλια θα πρεπει να παλεψει ο καθενας μονος του. Ακομα κι ετσι ομως, μπορει να συναντησεις καθηγητες καλυτερους απο σενα που -μαντεψτε! :Ρ- εχουν μονο proficiency και πετυχαν στο επαγγελμα επειδη απλα.. "το εχουν" ;) Τετοιους ανθρωπους εγω τους θελω για συναδελφους, κι αν μου "φανε τη δουλεια" θα γινει επειδη δεν καταφερα να φτασω στο επιπεδο τους κι οχι λογω του "κακου νομου που μας τρωει το ψωμι" :-))))


EDIT συγγνωμη παιδια τωρα το ειδα πως το θεμα εχει να κινηθει απο τον Οκτωβρη... :blush:
Άβαταρ μέλους
efthymis89
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 04 Απρ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Ελευσινα
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικο
Ευχαριστώ: 0

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nathiiii19 » 03 Μαρ 2011, 00:24

Τετοιους ανθρωπους εγω τους θελω για συναδελφους, κι αν μου "φανε τη δουλεια" θα γινει επειδη δεν καταφερα να φτασω στο επιπεδο τους κι οχι λογω του "κακου νομου που μας τρωει το ψωμι" :-))))


EDIT συγγνωμη παιδια τωρα το ειδα πως το θεμα εχει να κινηθει απο τον Οκτωβρη... :blush:[/quote]


+1
Spoiler:
sakuJo έγραψε: εισαι σκουληκαντερα;

seveN έγραψε:εισαι μαγκας/μαγκισσα? :smoke:

sakuJo έγραψε:ειμαι και πολυ μαγκας...ισως να φταιει το μουστακι :lola:

Spoiler:
sakuJo έγραψε:ΝΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΩΡΗ :peace:

Spoiler:
sakuJo έγραψε:σας χαιρετω και γω γιατι κοντευω να τον παρω στ'ορθιο :sleep:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mag15 ... o1_500.gif
Άβαταρ μέλους
Nathiiii19
 
Δημοσιεύσεις: 25478
Εγγραφή: 28 Ιαν 2008, 02:01
Τοποθεσία: στην Αφροδίτη...
Ευχαριστώ: 67

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό gorgonokoritso » 07 Απρ 2011, 12:05

Αλλαγές στις εξετάσεις πτυχίων Cambridge και Michigan έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, κάνοντας τις εξετάσεις πιο φιλικές προς τους υποψηφίους και τη θεματολογία πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους.
Συγκεκριμένα, από τον Μάιο 2011 το Cambridge εισάγει το νέο πτυχίο FCE for Schools. Πρόκειται για πτυχίο επιπέδου Β2 που αναγνωρίζεται ως ισότιμο και έχει το ίδιο format με το κλασικό FCE, απευθύνεται όμως κυρίως σε εφήβους γι’ αυτό και η θεματολογία του είναι ανάλογη.
Μια άλλη καινοτομία είναι στο επίπεδο γλωσσομάθειας που αντιστοιχεί η βαθμολογία κάθε πτυχίου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η βαθμολογία 'Α' του CAE (Advanced) ισοδυναμεί με επίπεδο γλωσσομάθειας C2 (δηλαδή Proficiency), βαθμολογία 'Α' του FCE (First Certificate) ισοδυναμεί με επίπεδο C1 (Advanced) και βαθμολογία ‘Pass with Distinction’ του PET ισοδυναμεί με Β2 (FCE). Επιπλέον, οι υποψήφιοι που δεν καταφέρνουν να πάρουν βαθμό C στο πτυχίο που εξετάζονται, έχουν τη δυνατότητα, εφόσον δείξουν στις εξετάσεις ότι είναι ικανοί, να πάρουν το αμέσως χαμηλότερο σε επίπεδο πτυχίο π.χ. υποψήφιος ο οποίος δεν καταφέρνει να συγκεντρώσει βαθμό ‘C’, του απονέμεται πτυχίο επιπέδου Β2.
Για τις εξετάσεις ECCE & ECPE του Πανεπιστημίου του Michigan, από το Μάιο 2011 τα αποτελέσματα για το Listening και το GVR/GCVR θα παρουσιάζονται σε αριθμητική κλίμακα (0-1000) ως εξής: 840-1000 (Honors), 750-835 (Pass), 650-745 (Low Pass), 610-645 (Borderline Fail) και 0-605 (Fail). Όσον αφορά στο ALCE της Ελληνοαμερικάνικης Ένωση οι αλλαγές περιορίζονται στο format της εξέτασης.
Συγκεκριμένα, στο Listening στο Part 1, οι υποψήφιοι ακούν 5 διαλόγους αντί για 10 που ίσχυε μέχρι τον Ιανουάριο 2011, και πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις με 3 επιλογές η καθεμία. Στο Part 2 υπάρχουν 10 συνομιλίες ενώ το Part 3 ακούγεται δύο φορές. Τέλος, στο Writing υπάρχει επιλογή ενός από δύο tasks και ζητείται να γραφτεί ένα argumentative essay, η μορφή δηλαδή της έκθεσης γίνεται λιγότερο formal.
don't chase.... replace!!!

α ρε σακου..........
Spoiler:
sakuJo έγραψε: we'll meet again my love, even in outer space... :sadbye:
Άβαταρ μέλους
gorgonokoritso
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 9925
Εγγραφή: 01 Οκτ 2009, 16:44
Ευχαριστώ: 43

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Katerina_1988 » 07 Απρ 2011, 20:21

:thxx:
Άβαταρ μέλους
Katerina_1988
 
Δημοσιεύσεις: 8998
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 21:17
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 75

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nathiiii19 » 09 Σεπ 2011, 15:37

Παιδιά, χρειάζομαι τη γνώμη σας.
Χρειάζομαι βιβλία για Proficiency-κατά προτίμηση του Cambridge.
Εχετε να μου προτεινετε καποια;
Να αγορασω μονο βιβλιο με λεξιλογιο, coursebook, ή μονάχα past papers;
Δεδομενου οτι ειμαι ηδη αγγλικη φιλολογια, δεν ειμαι σε φαση να τα κανω ολα απο την αρχη βημα-βημα, θελω να πω, εχω καποιο γνωστικο υποβαθρο.
Ευχαριστω!
Spoiler:
sakuJo έγραψε: εισαι σκουληκαντερα;

seveN έγραψε:εισαι μαγκας/μαγκισσα? :smoke:

sakuJo έγραψε:ειμαι και πολυ μαγκας...ισως να φταιει το μουστακι :lola:

Spoiler:
sakuJo έγραψε:ΝΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΩΡΗ :peace:

Spoiler:
sakuJo έγραψε:σας χαιρετω και γω γιατι κοντευω να τον παρω στ'ορθιο :sleep:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mag15 ... o1_500.gif
Άβαταρ μέλους
Nathiiii19
 
Δημοσιεύσεις: 25478
Εγγραφή: 28 Ιαν 2008, 02:01
Τοποθεσία: στην Αφροδίτη...
Ευχαριστώ: 67

Re: Μπορει να διδαξει καποιος μονο με Proficiency?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Katerina_1988 » 09 Σεπ 2011, 21:04

και γω ως φοιτητρια το εδωσα και το περασα, (το michigan) εκανα της ελληνοαμερικανικης ενωσης ενα βιβλιο με τεστακια, δε τα χα κανει ολα μαλιστα... δε νομιζω να χρειαζεται και βιβλιο λεξιλογιου...αλλα ενταξει, μη σε παρω κια στο λαιμο μου :goodluck:
Άβαταρ μέλους
Katerina_1988
 
Δημοσιεύσεις: 8998
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 21:17
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 75

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Ανακοινώσεις Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης