filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό The_penetrator » 04 Οκτ 2012, 14:16

IOYNIOS 2012 (ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ)
(οι αλλες 2 ερωτησεις)

1)Discuss how training students in the use of communication and learning strategies can contribute to the development of learner's autonomy.

2)Discuss the characteristics of formal grammar vs communicative activities providing examples illustrating your response.
Εικόνα

I'm gonna Marry The Night
Leave nothing on the street to explore
Άβαταρ μέλους
The_penetrator
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008, 20:23
Τοποθεσία: Αγγλικό
Ευχαριστώ: 2

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό stergios1988 » 02 Φεβ 2013, 15:19

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013


PART A

I. Needs analysis: explain
a) whats it is [10 points]
b) what is the purpose of it [10 points]
c) how it can affect teaching practice [10 points]

II. Syllabus: explain
a) what it is and what information it provides [10 points]
b) factors that can change its nature [10 points]

PART B

Teacher A uses Communicative Approach, Teacher B uses Audiolingual Method. Explain the differences in terms of:
a) the roles of teacher/learners [10 points]
b) organization of the lesson [10 points]
c) The activities/tasks learners will be engaged in [10 points]
d) how new language will be presented [10 points]
e) how the teacher will assess learners' errors and how he will correct them [10 points]

Τα εγραψα οπως τα θυμαμαι. Αν εχω κανει καποιο λαθος πειτε μου να το διορθωσω.
Τελευταία επεξεργασία από stergios1988 και 03 Φεβ 2013, 14:58, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
stergios1988
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 22:02
Σχολή/Τμήμα: Αγγλική Γλωσσα & Φιλολογια
Ευχαριστώ: 4

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό petalouditsa_9 » 03 Φεβ 2013, 14:24

stergios1988 έγραψε:ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013


PART A

I. Needs analysis: explain
a) whats it is [10 points]
b) what is the purpose of it [10 points]
c) how it can affect teaching practice [10 points]

II. Syllabus: explain
a) what it is and what information it provides [10 points]
b) factors that can change its nature [10 points]

PART B

Teacher A uses Communicative Approach, Teacher B uses Audiolingual Method. Explain the differences in terms of:
a) the roles of teacher/learners [10 points]
b) organization of the lesson [10 points]
c) The activities/tasks learners will be engaged in [10 points]
d) how new knowledge will be presented [10 points]
e) how the teacher will assess learners' errors and how he will correct them [10 points]

Τα εγραψα οπως τα θυμαμαι. Αν εχω κανει καποιο λαθος πειτε μου να το διορθωσω.


Αν θυμάμαι καλά, είναι όλα σωστά εκτός από το d στο part B που έλεγε "how the new language will be presented" και το e στο part B που είχε σίγουρα το θέμα correction, αλλά δεν είμαι σίγουρη για το assessment. Βέβαια, αυτά που λέω ισχύουν μόνο αν θυμάμαι καλά τα θέματα. Τέλος πάντων, είτε ισχύουν είτε όχι, είναι λεπτομέρειες και δεν αλλάζουν το γενικό νόημα των θεμάτων. :goodjob: Στέργιε! :goodluck: και καλά αποτελέσματα σε όσους δώσαμε!
Εικόνα Peace Love Friendship

"The cure for anything is salt water - sweat, tears or the sea." Isak Dinesen
http://www.youtube.com/watch?v=xO6Hlg3IEsY
Άβαταρ μέλους
petalouditsa_9
 
Δημοσιεύσεις: 2745
Εγγραφή: 28 Σεπ 2010, 19:22
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Σχολή/Τμήμα: Aγγλικό
Ευχαριστώ: 11

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό stergios1988 » 03 Φεβ 2013, 14:57

Για το d εχεις δικιο και θα το διορθωσω. Για το e εχω την εντυπωση οτι ελεγε και πως ο δασκαλος θα αξιολογησει τον μαθητη με βαση τα λαθη που εκανε ο μαθητης.
Τελευταία επεξεργασία από stergios1988 και 03 Φεβ 2013, 14:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
stergios1988
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 22:02
Σχολή/Τμήμα: Αγγλική Γλωσσα & Φιλολογια
Ευχαριστώ: 4

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό labo » 02 Απρ 2014, 16:47

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014 (δηλαδή ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014)

Στο περίπου ήταν τα εξής:
1. Βλέποντας την εκφώνηση ενός task να μιλήσουμε για learning strategies και autonomy
2. curriculum - syllabus
3. structural - notional/functional
4. a) βασικές αρχές για communicative activities, task based activities, form-meaning activities
b) ρόλος μαθητη -καθηγητη σε form+meaning activities και form+meaning+use activities (communicative)
c) teacher's feedback σε communicative approach
Άβαταρ μέλους
labo
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2010, 18:03
Ευχαριστώ: 2

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό x.ristina » 15 Σεπ 2015, 10:56

Σεπτεμβρης 2015

1) διαφορες αναμεσα σε curriculum και syllabus με βαση το περιεχομενο τους, τα χαρακτηριστικα τους και τους σκοπους του καθενα

2) communicative vs structural curriculum

3)intercultural competence και γιατι ειναι στοχος της ευρωπης

4) μας εδινε δυο activities και ζητουσε να βρουμε discourse,lingustic,sociolinguistic,stratwgic competence σε καθε ασκηση

5) ρωταγε να πουμε σε τι βαθμο οι παραπανω ασκησεις πληρουσαν τα κριτηρια των communicative activities
Άβαταρ μέλους
x.ristina
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 01 Φεβ 2013, 12:02
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ioanna-chan » 07 Φεβ 2017, 10:34

Ιανουάριος 2017

1)syllabus vs curriculum
2) communicative competence: skills included and should all the learners acquire them despite individual differences
3)based on given communicative activities, discuss what kinds of abilities are being developed

Στο περίπου αυτά ήταν (έχουν περάσει μέρες και δεν τα θυμάμαι καλά). Είχε συγκεκριμένο χώρο να γράψεις και στο τέλος των θεμάτων έδινε παραδείγματα δραστηριοτήτων πάνω στα οποία έπρεπε να δουλέψουμε στην τρίτη ερώτηση.

:goodluck:
Άβαταρ μέλους
Ioanna-chan
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 23 Ιουν 2015, 16:47
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kristina66 » 12 Φεβ 2019, 12:16

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019...εαν καποιος που εδωσε το μαθημα και μπορει να πει τα θεματα θα του ημουν ευγνωμων.. :thxx:
Τελευταία επεξεργασία από kristina66 και 15 Φεβ 2019, 22:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
kristina66
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Ιουν 2018, 09:19
Ευχαριστώ: 0

Προηγούμενη


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης