filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ~lenia~ » 14 Φεβ 2009, 20:28

Ναι, έτσι να κάνεις, γιατί αν δεν κάνω λάθος, η εξέταση θα είναι με ανοιχτά βιβλία.Οι ερωτήσεις σ'αυτή την περίπτωση θα είναι κρίσεως, όχι θεωρητικές μέσα απ'το βιβλίο, αλλά ίσως κάτι βοηθήσει! Καλή μας επιτυχίααα!
Εικόνα
Let's get away...just for one day...
Άβαταρ μέλους
~lenia~
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 00:06
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία - Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό tugg_skinner » 15 Φεβ 2009, 17:17

~lenia~ έγραψε:Ναι, έτσι να κάνεις, γιατί αν δεν κάνω λάθος, η εξέταση θα είναι με ανοιχτά βιβλία.Οι ερωτήσεις σ'αυτή την περίπτωση θα είναι κρίσεως, όχι θεωρητικές μέσα απ'το βιβλίο, αλλά ίσως κάτι βοηθήσει! Καλή μας επιτυχίααα!


πωωωω!! σοβαρά μιλάς?? αυτο θα ηταν θειο δωρο!! μακαρι, μακαρι! ειναι διασταυρωμένο αυτο? Γιατι αν ειναι αλήθεια πρεπει όντως να διαβάσω αλλιως... Καλη επιτυχια και σε σενααα!!!
Άβαταρ μέλους
tugg_skinner
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Φεβ 2009, 15:54
Τοποθεσία: Athens
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 15 Φεβ 2009, 18:03

Δεν ξέρω τι ισχύει φέτος, αλλά εγώ και τις 3 φορές που το έδωσα δεν εξεταστήκαμε με ανοιχτά βιβλία.
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 15 Φεβ 2009, 22:44

Kι εγω περσι χωρις βιβλια...
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 18:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ~lenia~ » 16 Φεβ 2009, 14:20

Κάτι είχε ειπωθεί στην αρχή της χρονιάς από τη Δενδρινού..Ότι σκέφτεται να το εφαρμόσει, γιατί δεν είναι μάθημα που μαθαίνεις πράγματα απ'έξω. Ωστόσο, μετά μας έκανε η Καραβά, μαζί με το δικό της κλιμάκιο, η Δενδρινού δεν ξαναήρθε, οπότε, δεν έχω άλλες πληροφορίες. Η Καραβά δεν είχε πει κάτι είναι η αλήθεια. Με κάθε επιφύλαξη φυσικά αυτό με τα ανοιχτά βιβλία..!
Εικόνα
Let's get away...just for one day...
Άβαταρ μέλους
~lenia~
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 00:06
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία - Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ezd » 16 Φεβ 2009, 14:38

Έχει δίκιο η lenia. Κάτι τέτοια μας έλεγε αλλά δεν ειπώθηκε ξανά κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον μέχρι το τρίτο της μάθημα που πήγαινα :p
καθε τελος, μια νεα αρχη
Άβαταρ μέλους
ezd
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 11:30
Τοποθεσία: Α.Φ.Α
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ezd » 04 Μαρ 2009, 21:33

Φεβρουάριος 2009

Στο περίπου τα θέματα ήταν:

1. Interactionism. Basic principles and learning practices. (30p.)

2. How can learner differences and variables affect language teaching and learning? (30 p.)

3. Έδινε 2 extracts και ρωτούσε να συγκρίνουμε σ αυτά τα: a. language theories underlying b. language learning theories underlying. (20 p.)

4. Άλλα 2 extracts και ρωτούσε ποια approach/method χρησιμοποιείται και γιατί. (20 p.)
καθε τελος, μια νεα αρχη
Άβαταρ μέλους
ezd
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 11:30
Τοποθεσία: Α.Φ.Α
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ari77 » 05 Μαρ 2009, 11:27

Καλημέρα,
Τα πρώτα δύο extracts ήταν από το reader από το πρόγραμμα διδασκαλίας (στα ελληνικά) της αγγλικής στο γυμνάσιο για το 1977 και για το 1984 (UNIT 5 / APPENDIX 3,4,5 reader). και έπρεπε να γίνει σύγκριση (υπάρχει το ίδιο πράγμα στο reader). Και το δεύτερο extract ήταν πάλι από το πρόγραμμα του 1984 (σελ.59, κεφάλαια Γ. Επίτευξη στόχων, reader)
:bookread: :bookread:
Άβαταρ μέλους
Ari77
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 06 Σεπ 2007, 11:30
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vickouvic » 05 Μαρ 2009, 12:07

το πρώτο θέμα είχε να κάνει με το πως έχουν επηρεαστεί practices στην τάξη απο interactionism, νομίζω.. δεν είδα κάτι σχετικό στο reader, νομίζω πως ήταν και λίγο κρίσης.. με όσους είδα έξω πάντως, όλοι αυτοσχεδίασαν και λίγο στη συγκεκριμένη :confused:
the world is full of kings and queens
who blind your eyes and steal your dreams
it's heaven and hell!

cosplay cafe lian suntomws kyaa *.*
Άβαταρ μέλους
vickouvic
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 08 Φεβ 2009, 13:30
Τοποθεσία: agglikh filologia
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό matina » 05 Μαρ 2009, 18:45

Παιδιά στο Reader έχει στο έκτο κεφάλαιο τα main principles of interactionist approaches to FL teaching.
Αν κανέις ανέφερε μία μία τις αρχές και μετά πως επηρεάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία απαντούσε άνετα στην ερώτηση
εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα :peace:
'Tis better to have loved and lost than never to have loved at all.
Alfred Lord Tennyson
Άβαταρ μέλους
matina
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 06 Σεπ 2007, 01:55
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ezd » 05 Μαρ 2009, 19:07

Όντως τα έχει σε ένα πινακάκι... επομένως όχι μόνο δεν ισχύει το ''do not memorize any information'' που έλεγε μέσα το booklet αλλά πρέπει και να μαθαίνουμε και τους πίνακες... έλεος :peace:
καθε τελος, μια νεα αρχη
Άβαταρ μέλους
ezd
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 11:30
Τοποθεσία: Α.Φ.Α
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kucci » 23 Ιουν 2009, 21:43

Iούνιος 2009 - Τα θέματα για τους Επί Πτυχίω και ΔΟΑΤΑΠ ήταν τα εξής

PART 1 (55 Points)
a)What do you understand by the term "communicative competence" / What does it mean "a course plan aims at developing the communicative competence of the students" ? εδω και υποερώτημα κρίσης για το αν το θεωρούμε χρήσιμο. (3 πόντους)

b)What is the difference of a structural and a notional-functional syllabus? (2μιση ποντους)

PART 2 (45 Points)
You are about to attend an ELT course where the teacher follows the Task Based Learning Approach. What do you expect to see in the following terms?

a) the roles of students/teacher ? (1μιση ποντος)

b) the organization of the lesson ? (1.5)

c) the characteristics of the tasks/activities (1,5)


Aυτά τα ολίγα.
Άβαταρ μέλους
kucci
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2007, 13:26
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό th@nos » 12 Φεβ 2010, 17:27

February 2010

Part I

1. Discuss how training students in the use of communication and learning strategies can contribute to the development of learn autonomy (30 points)

2. Discuss the differences between a Curriculum and a syllabus according to a) the purpose of each document b) the content c) the characteristic feautures. (30 points)

Part II

3. What is the aim of each activity? (10 points)

4. Dicsuss which competence (linguistic, sociolinguistic, discourse, strategic) these two activities aim to develop. Justify your answer. (20 points)

5. Which activity seemed to be less concerned with social-situated learning practice?Justify your answer (15 points)

(Ως Appendix εδινε τις δυο activities η πρωτη ειχε δυο role-play και η δευτερη ειχε να κανει με το correct order of adjectives)
"I am no bird; and no net ensnares me; I am a free human being with an independent will''
Άβαταρ μέλους
th@nos
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 01 Οκτ 2007, 17:14
Τοποθεσία: Αγγλικό
Ευχαριστώ: 2

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό oceanborn » 09 Φεβ 2011, 13:36

8/2/2011 Τα θέματα όπως τα θυμάμαι...

Part 1

1) Give a definition for "Learning Strategies". Why does the development of learning strategies become so important for foreign language teaching? (30 points)

2) Theories of language learning influence teaching methods. Explain how and why by giving examples to illustrate your views. (points 30)

Part 2

Εδώ μας δίνει δυο τύπους ακήσεων. Στο activity 1 έχουμε ένα απόσπασμα από ένα άρθρο σχετικά με την απαγωγή παιδιών αν θυμάμαι καλά. Η άσκηση ζητάει από τους μαθητές να διαβάσουν τον τίτλο και να βγάλουν κάποια συμπεράσματα, να διαβάσουν την ιστορία και να δώσουν ένα πιθανό τέλος στο άρθρο και τέλος να ακούσουν το άρθρο και να μάθουν τι πραγματικά έγινε. Στο activity 2 δίνονται μια σειρά από λέξεις διαχωρισμένες με κάθετο και οι μαθητές καλούνται να φτιάξουν προτάσεις σύμφωνα με το παράδειγμα.

1)Dicsuss which competence (linguistic, sociolinguistic, discourse, strategic) these two activities aim to develop. Justify your answer. (20 points)

2) Which of the two activities seem to develop the communicative competence of the students? Justify your answer. (20 points)
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they'll kill you...
-Oscar Wilde
Άβαταρ μέλους
oceanborn
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 13:04
Τοποθεσία: Στη χάση και στη φέξη
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικό
Ευχαριστώ: 0

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poseidon 7 » 03 Φεβ 2012, 15:50

παιδια βοηθεια στο reader σε ποιο unit και σελιδα ειναι language theories
Άβαταρ μέλους
Poseidon 7
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 13 Οκτ 2009, 20:15
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία - Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό LondonCalling » 03 Φεβ 2012, 18:15

Αυτη η ενοτητα ειναι για τα παλια θεματα του μαθηματος, καλυτερα να ρωτησεις εδώ
BE STRONG I whispered to my Wi-Fi signal.
Άβαταρ μέλους
LondonCalling
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2009, 12:46
Τοποθεσία: St. Mary Mead
Ευχαριστώ: 8

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 07 Φεβ 2012, 18:07

Καλησπέρα παιδιά! Αν γνωρίζει κανείς τα σημερινά θέματα, ας τα δώσει και σε εμάς παρακαλώ... Καλά αποτελέσματα!
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 16:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό christinelle » 07 Φεβ 2012, 22:47

Στο περίπου τα σημερινά...αν τα έχει κάποιος καλύτερα, ας τα γράψει:

3 parts, όλα υποχρεωτικά
1) Characteristics of learner groups and individual learners. How does knowledge of those characteristics help the teacher organize the lesson, gather the material and approach students.
2) Define "plurilingual" and "intercultural awareness". Μετά έπρεπε να συμφωνήσεις με μια φράση και να πεις γιατί είναι σωστή.
3) Eίχε ένα διάλογο δασκάλου με μαθητές και ρώταγε τρεις ερωτήσεις. Τι μέθοδο χρησιμοποιεί ο δάσκαλος, ποιά θεωρία ακολουθεί και κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι.

Εγραφαν πάνω από 400 άτομα...άντε τα λέμε πάλι Σεπτέμβριο γιατί σίγουρα κόπηκα.
Άβαταρ μέλους
christinelle
 
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 19 Ιουν 2010, 00:07
Ευχαριστώ: 3

Re: ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophiap » 13 Φεβ 2012, 19:14

Mια διευκρινιση να κανω στα θεματα παραπανω!
Στην 3 ερωτηση ζηταγε στο α) approach οχι method, στο b) να δειξουμε κατα ποσο ο καθηγητης δινει εμφαση σε σημασια, μορφη και χρηση, με βαση το κειμενο και στο c) να πουμε, λαμβανοντας υποψη μας τις language learning theories, τι συμπεραινουμε σχετικα με το πως πιστευει καθηγητης οτι πρεπει να γινεται το μαθημα.
Άβαταρ μέλους
sophiap
 

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Soso » 22 Ιουν 2012, 11:30

ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ
απ'οτι θυμάμαι ...

Δεν είχε καθόλου να αναλύσουμε basic principles of language theories ή να συγκρίνουμε structural και functional syllabi και οι ερωτήσεις ήταν πολύ γενικές.

Εϊχε 2 speaking activities

1η Ask a friend:
What do you like __________?
What do you hate ______________? και κάτι άλλες σχετικές με Likes kai dislikes και preferences και μετά ζητούσε ο μαθητής να γράψει ένα report. Friend's name:......./My friend likes....../My friend doesn't like.....

2η FInd somebody who....[practice of present perfect/ever/ never] και είχε κάτι σαν ερωτηματολόγιο που έπρεπε να κάνουν στην τάξη για να βρουν συμμαθητές τους που να απαντούν στις ερωτήσεις Have you ever ......? με Yes, I have./No, I have never.... Βασικά οι ερωτήσεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και είχαν πλάκα, πχ. αν έχουν φάει ωμό κρέας και άλλα extreme πράγματα.

1. Έπρεπε να γράψουμε αν ανταποκρίνονται και σε ποιο βαθμό στο communicative approach
2. ΝΑ γράψουμε ποια σε ποια από τα competences ανταποκρίνονται (communicative, linguistic, discourse, δε θυμάμαι το 4ο.)

παιδιά τις άλλες δύο δεν τις θυμάμαι γιατί έδινα και ELT πριν και τα έχω μπερδέψει.
Τελευταία επεξεργασία από Soso και 22 Ιουν 2012, 11:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Soso
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 12:08
Ευχαριστώ: 5

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης