filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΓΥ07 || ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ (APPLIED LINGUISTICS.....)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joy » 13 Σεπ 2007, 12:58

Μήπως τυχαίνει να έχει κανείς παλιά θέματα από αυτό το παλουκάκι;;

το δίνουμε το Σαββατο στις 22 και αν κάποιος θυμάται παλιές ερωτήσεις καλό θα ήταν να τις γράψει για να προετοιμαστούμε!
αν και το έχω ξαναδώσει αλλες 2 φορές δεν θυμάμαι τίποτα σχετικά με τα θέματα και την μορφή των ερωτήσεων...
Άβαταρ μέλους
joy
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 23:37
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 13 Σεπ 2007, 15:58

μας ειχαν δωσει στην αρχη του εξαμηνου ενα φυλλαδιο με περιγραφη του μαθηματος κ ειχε κ μερικα θεματα παλαιοτερων ετων ομως δεν το βρισκω!αν καποιος το εχει ας γραψει κατι!τι να πρωτοδιαβασουμε?
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό elina » 13 Σεπ 2007, 23:15

Για autonomous learners, communicative competence και communicative activities βάζει τουλάχιστον μια ερώτηση κάθε φορά
Άβαταρ μέλους
elina
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 13:27
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 14 Σεπ 2007, 12:36

παλι καλα αυτα ειναι κλασσικα,παρομοια ηταν κ στο elt.ομως το reader εχει κ τοσα αλλα! :roll:
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joy » 14 Σεπ 2007, 13:51

ναι...
θυμάμαι ότι την πρώτη φορά που το είχα δώσει είχαν βάλει και μια ερώτηση όπου είχε κάτι τύπους ασκήσεων από βιβλία και έπρεπε να πούμε τι άσκηση ήταν (τι μέθοδο χρησιμοποιούσαν) πχ task based, communicative κλτ κτλ δηλαδή έπρεπε να έχεις καταλάβει την καθε θεωρία και να έχεις ρίξει και μια ματιά στο appendix το οποίο εγώ δεν κοιτάω σχεδόν ποτέ...
επίσης είχε πέσει και μια ακόμα ερώτηση σχετικά με το task based leaning την οποία δεν θυμάμαι καθόλου. Το μόνο που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι κάθε φορά τα θέματα μου φαίνονταν κάπως δύσκολα και για να γράψεις πρέπει να το έχεις εμπεδώσει το ζήτημα!

Α να ρωτήσω κάτι ακόμα, εγώ έχω το περσινό βιβλίο του Johnson αν δεν κάνω λάθος. Φέτος εσείς είχατε άλλο;(εκτός του workbook-reader που κάναμε στην τάξη)


Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για τα θέματα ας προσθέσει!
Άβαταρ μέλους
joy
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 23:37
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 14 Σεπ 2007, 15:59

ευχαριστουμε για τις πληροφοριες! κ φετος το ιδιο βιβλιο εχουμε " An introduction to foreign language learning and teaching" by Keith Johnson.
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aporo » 15 Σεπ 2007, 20:07

Να στε καλα οι παλιοτεροι που βοηθατε λιγο.Βασικα η βλακεια ειναι οτι σε κατι τετοια μαθηματα η αοριστια με εκνευριζει πολυ... :evil:
Άβαταρ μέλους
aporo
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2007, 22:46
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 15 Σεπ 2007, 23:29

aporo έγραψε:Να στε καλα οι παλιοτεροι που βοηθατε λιγο.Βασικα η βλακεια ειναι οτι σε κατι τετοια μαθηματα η αοριστια με εκνευριζει πολυ... :evil:


Ι agree!
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 22 Σεπ 2007, 18:21

λοιπον τα θεματα ηταν τα εξης:
επρεπε να απαντησουμε σε τρεις ερωτησεις(χωρις επιλογη)
η πρωτη ρωτουσε κατα ποσο το να ξερει ο δασκαλος τις διαφορες-αναγκες του καθε μαθητη βοηθα στο να οργανωσει κ να σχεδιασει το μαθημα του!
μετα μας εδιναν δυο tasks κ επρεπε να πουμε αν ηταν communicative κ σε ποιο βαθμο κ επισης αν προωθουσαν την αυτονομια του μαθητη(learner autonomy).
πως σας φανηκαν?
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joy » 23 Σεπ 2007, 13:10

κοίτα, γενικά καλά μου φάνηκαν εμένα. Περίμενα πιο δύσκολα....αλλά αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έγραψα και καλά!
Η πρώτη από ότι κατάλαβα ήταν γενικά για να δει αν έχουμε πιάσει το "νόημα" του μαθήματος γιατί δεν την βρήκα κάπου στο βιβλίο.....
Οι ερωτήσεις με τις ασκήσεις πάντως με δίχασαν αρκετά...
Δεν ήξερα αν είναι όντως communicative ή αν απλώς έμοιαζαν να είναι χωρίς να καλύπτουν τον σκοπό των communicative ασκήσεων....δεν ξέρω...
έχει κανείς να προτείνει κάτι?
Εσείς τι βάλατε?
Πάντως η Δενδρινού που ήταν στο αμφιθέατρο που έγραφα είπε ότι σε αυτό το μάθημα δεν εξετάζουν αν έχουμε απομνημονεύσει το βιβλίο αλλά θέλουν να δουν ότι έχουμε καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε.
Αυτό βέβαια είναι σχετικό...! :wink:
Άβαταρ μέλους
joy
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 23:37
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 23 Σεπ 2007, 15:13

εγω εγραψα οτι κ οι 2 ηταν communicative κ μαλιστα η δευτερη πιο πολυ απο την πρωτη.εχω ακουσει διαφορες αποψεις,αλλοι λενε οτι η πρωτη ηταν κυριως ή μονο η δευτερη.τι να πω...παντως τα θεματα αναμενομενα ηταν.οσο για την πρωτη ασκηση υπαρχει στο reader κατι σχετικο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ηθελαν αυτο!
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 14 Οκτ 2007, 12:22

Τελικά περάσατε κοπελιές το μάθημα? Το βιβλίο χρειάζεται να το διαβάσω? :roll:
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 14 Οκτ 2007, 12:29

εγω τα πηγα πολυ καλα!καλυτερα μη διαβασεις το βιβλιο,το reader τα εχει ολα μαζεμενα ενω το βιβλιο πιο αναλυτικα κ θα μπλεξεις αν δεν το εχεις ξαναδιαβασει.κ στο μαθημα η παπακωνσταντινου(η οποια βαζει κ βαθμους!!)μας ειχε πει να επικεντρωθουμε στο reader.εξαλλου δε ζητανε μεγαλες αναλυσεις,10-15 γραμμες μονο και λιγοτερο.
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 14 Οκτ 2007, 12:35

Joy21 έγραψε:εγω τα πηγα πολυ καλα!καλυτερα μη διαβασεις το βιβλιο,το reader τα εχει ολα μαζεμενα ενω το βιβλιο πιο αναλυτικα κ θα μπλεξεις αν δεν το εχεις ξαναδιαβασει.κ στο μαθημα η παπακωνσταντινου(η οποια βαζει κ βαθμους!!)μας ειχε πει να επικεντρωθουμε στο reader.εξαλλου δε ζητανε μεγαλες αναλυσεις,10-15 γραμμες μονο και λιγοτερο.


Μπράβο Joy21! Ωραία, και εγώ το reader είχα σκοπό να διαβάσω μόνο... Ευχαριστώ!:wink:
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 14 Οκτ 2007, 12:44

να'σαι καλα!καλη επιτυχια κ αν μπορεσεις ανεβασε τα θεματα γιατι εχω περιεργεια για το τι θα βαλουν! :D
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 15 Οκτ 2007, 17:11

OCTOBER 2007-ΚΟΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ


1. Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Αγγλικής Γυμνασίου (1977,σ.55-Reader)

Which is the language learning theory the above extract follows and what sort of activities are the students expected to do? (30 points)

2. How do the training students in the use of learning strategies contribute to the development of learner's autonomy? (30 points)

3. Explain why these two activities don't develop communicative competence and explain how should they be altered so that they serve communicative principles? (40 points-20 points each)

a) Writing activity
b) Reading and speaking activity


P.S. 1) Αυτά ήταν τα θέματα στο περίπου...
2) Θέλω να μάθω ποια ήταν η θεωρία που απαιτούσε η πρώτη ερώτηση και αν η δεύτερη ερώτηση ήθελε να αναφέρουμε τις στρατηγικές μάθησης (learning strategies)
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 16 Οκτ 2007, 10:58

εγω δεν εδωσα αλλα απο πειεργεια εψαξα στο reader να βρω τη θεωρια στην οποια αναφερεται το αναλυτικο προγραμμα του 1977 αλλα δεν λεει πουθενα κατι σχετικο.δεν καταλαβα κιολας τι ακριβως εννοει!
οσο για τη δευτερη,εγω θα τις ανεφερα περιληπτικα!πως τα πηγατε?
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 16 Οκτ 2007, 10:59

εγω δεν εδωσα αλλα απο πειεργεια εψαξα στο reader να βρω τη θεωρια στην οποια αναφερεται το αναλυτικο προγραμμα του 1977 αλλα δεν λεει πουθενα κατι σχετικο.δεν καταλαβα κιολας τι ακριβως εννοει!
οσο για τη δευτερη,εγω θα τις ανεφερα περιληπτικα!πως τα πηγατε?
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 16 Οκτ 2007, 13:26

Πιστεύω ότι το 'χω περάσει...Θα δούμε... :roll:
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Joy21 » 16 Οκτ 2007, 16:48

καλα αποτελεσματα!επιτελους τελειωσαμε!! :D
Everything happens for a reason...

Don't cry because something came to an end... Smile because it happened....
Άβαταρ μέλους
Joy21
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 15:42
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης