Σελίδα 1 από 5

ΛΥ06 || ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (Δ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2007, 17:30
από ksenia22x^
Σας έχω θεματάκια παλαιότερα του Σιουλτς στη Θεωρία και Κριτική της Λογοτεχνίας..Λοιπόν:

Eπιλέγετε 2 θέματα-Γράφετε 2 essays- 325 words

1.Who wrote this and explain what he means,perhaps by reference to main ideas in the essay by him that you read.Organize your answer according to some word or words describing the part of his theory that this passage contributes to.
To divert interest from the poet is a laudable aim:for it would conduce to a juster estimation of actual poetry,good and bad.There are many people who appreciate the expression of sincere emotion in verse,and there is a smaller number of people who can appreciate technical excellence.But very few know when there is an expression of significant emotion,emotion which has its life in the poem and not in the history of the poet.The emotion of art is impersonal.And the poet cannot reach this impersonality without surrendering himself wholly to the work to be done.


2.To what extent do De Beauvoir's ideas provide a basis for literary criticism?Take a stand;argue more for or against her contribution by stating one or two of her main ideas apply or do not apply to some English or American literary work that you have studied.

3.Do you think Todorov's ideas are complete for a literary criticism?
Argue that they are or that they are not.

4.Explain how one theorist we studied describes the creation of a poem.

------------------------------------------------------------------
Πώς σας φαίνονται?Κινέζικα??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2007, 18:15
από Lara Croft!
Nα'σαι καλα Ξενια!!!! Αστερι!!!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2007, 19:56
από planety
ευτυχως δηλαδη που βαζει κατι τετοια... γιατι η μητση που ειχα εγω περσι με εκοψε δυο φορες και ειχε βαλει μερικα κομματια να αναγνωρισουμε το κειμενο και να πουμε ποιανου ηταν... φυσικα τα θαλασσωσα, που να τα θυμαμαι ολα απεξω... ευτυχως ο σουλτζ απο ο,τι καταλαβα βαζει μια τετοιου ειδους ερωτηση... και τα υπολοιπα τα αναλυουμε με τις σημειωσεις, σωστα;;;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2007, 12:00
από angel_G
Θεωρία και Κριτική - Καραβαντά

Section A: [υποχρεωτικό]
True or False? evaluate the following statements by giving a brief (no more than two sentences) explanation for each false statement.

1. According to saussure, the linguistic unit is a monolithic entity.
2. New criticism advocates the importance of the author in the interpretation of a text.
3. According to Saussure, speech is homogeneous whereas language is heterogeneous.
4. A New critic believes in the linearity of traditoin that facilitates the progress of the literary discourse.
5. According to the New Critic, the evaluation of texts is criticism for the sake of criticism.
[30 points]

Section B
Identify the following excerpts and analyze them. focus on the key points of the extracts (no summary)

a. ''But the difference between the present and the past is that the conscious present is an awareness of the past in a way and to an extent which the past's awareness of itself cannot show''

b. ''The work will be considered as the manifestation of an abstract structure, merely one of its possible realization; an understanding of that structure will be the real goal of structual analysis. thus, the term ''structure''has, in this case, a logical rather than spatial significance.''

c. ''the linguistic sign unites, not a thing and a name, but a concept and a sound- image''

[40 points] optional 2 out of three
η απάντηση μας πρέπει να είναι 100-150 λέξεις

Section C
[30 points] The Essay, optional 1 out of two

Please define the following terma. think of appropriate examples.
a. sign-referent
b. structure
c. signifier-signified
d. value-difference (sign)
e. tradition (new criticism)
f. intentional- affective fallacy
g. poetics
h. discourse

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2007, 14:55
από Lara Croft!
Δεν βαζουν ιδια θεματα ολοι οι καθηγητες?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2007, 15:54
από ksenia22x^
Kοίτα,όταν το μάθημα το κάνουν σε συνεννόηση μεταξύ τους οι καθηγητές τα θέματα είναι κοινά(ίδια).Αλλά δεν συμβαίνει πάντα αυτό.Πολλοί καθηγητές παρόλο που κάνουν το ίδιο μάθημα,διδάσκουν διαφορετική ύλη και συνεπώς βάζουν διαφορετικά θέματα.Ρωτήστε τους να σας πουν.Πάντως αν βάλουνε μαζί τα θέματα Σιουλτζ και Καραβαντά,θα είναι πιο απαιτητικά.Ο Σιουλτζ από μόνος του είναι καλούλης!!Και γενικά και στα θέματα και στους βαθμούς!!Αχ παιδιά το λέω συνέχεια και δε θέλω να το ματιάσω,για το καλό όλων σας!!!Η Καραβαντά όμως..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2007, 16:45
από tereza18gr
Ξέρουμε για φέτος αν θα τα βάλουν σε συνεννόηση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2007, 16:52
από angela
κατα 99% δεν θα βαλουν τα ιδια εφοσον οπωσ εχει πει και η καραβαντα διδασκει ταλειωσ διαφορετικα το μαθημα τησ απο τουσ αλλουσ και εχει και διαφορετικα στο syllabus

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 16:49
από marinoula 20
τα εχω παιξει!!!!!πως το διαβαζετε αυτο το μαθημα????ειμαι η μονη που δεν το καταλαβαινω?????

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 17:22
από Lara Croft!
Δεν εισαι η μονη! Πραγματικα δεν ξερω τι θα γραψω... Μεσες ακρες μπας και πιασω τη βαση!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 18:11
από speed
marinoula 20 έγραψε:τα εχω παιξει!!!!!πως το διαβαζετε αυτο το μαθημα????ειμαι η μονη που δεν το καταλαβαινω?????


Από τα πιο δύσκολα μαθήματα του τμήματός μας...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 18:31
από Lara Croft!
Για μενα δεν τιθεται θεμα δυσκολειας αλλα ασυναφειας. Το μαθημα, οι σημειωσεις και το βιβλιο δεν εχουν οργανωμενες ιδεες με συνοχη. Για να τα καταλαβεις πρεπει η να εισαι γνστης του θεματος γενικοτερα, η να ειναι απιστευτα καλος ο καθηγητης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 18:46
από marinoula 20
ασε!!!!!εχω παιδευτει τρομερα σημερα!!!!!!!αυτες τις μερες θα πεσει πολυ διαβασμα!!!!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 19:56
από planety
γενικα συμφωνω βρε παιδια, αλλα σημερα που ξεκινησα το απογευμα να διαβαζω τα πρωτα τρια θεματα απο το syllabus κατι καταλαβα και ειμαι πολυ χαρουμενη. πηρα σημειωσεις γιατι δεν μπορουσα να το παρακολουθω, αλλα ο σουλτζ εχει πει μερικα χρησιμα πραγματακια... ελπιζω αυριο που θα συνεχισω με τα υπολοιπα να μην διαψευστω!! ενταξει μη φανταστειτε οτι μπορω και να το διδαξω... αλλα τουλαχιστον τη βαση...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2007, 21:47
από vasiab
:evil:
Απεχθάνομαι αυτό το μάθημα!

Αλλά λατρεύω τον Σουλτς :shock: :lol:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 02:32
από ksenia22x^
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Σιχαίνομουνα το συγκεκριμένο μάθημα(το έχω περάσει!!!) αλλά αγαπώ Σιουλτς!!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 11:30
από Λυδία
Με διαφορά είναι η πιο μεγάλη μορφή!!!Αγαπάμε Σουλτζ!
woo-hoo!!!!
p.s Βάσιαααααααα......!!!!Πως μπορώ να βγάλω το επώνυμό μου από το nickname????δε καταλάβα οτι θα έβγαινε στο προφίλ!!!!! :oops:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 11:34
από demi
στο πανω μερος της οθονης σου.κατω απο το filosofiki.tk εχει το προφιλ.πατας εκει κ κανεις τις αλλαγες σου
αν δεν μπορεις απευθυνσου στους διαχειριστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 17:40
από Lara Croft!
planety έγραψε:γενικα συμφωνω βρε παιδια, αλλα σημερα που ξεκινησα το απογευμα να διαβαζω τα πρωτα τρια θεματα απο το syllabus κατι καταλαβα και ειμαι πολυ χαρουμενη. πηρα σημειωσεις γιατι δεν μπορουσα να το παρακολουθω, αλλα ο σουλτζ εχει πει μερικα χρησιμα πραγματακια... ελπιζω αυριο που θα συνεχισω με τα υπολοιπα να μην διαψευστω!! ενταξει μη φανταστειτε οτι μπορω και να το διδαξω... αλλα τουλαχιστον τη βαση...



Μωρε μπραβο! Εγω το διαβασα σημερα 2η φορα, αλλα και παλι, δε νομιζω τοι θα γραψω καλα... Ευελπιστω στη βαση!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2007, 18:18
από Λυδία
thanx for the info δήμητρα αν και μάλλον η Λώρα ήδη το κανόνισε,οπότε ευχαριστώ Λώρα!!! :wink:
Α και καλή επιτυχία σε όσους δίνουμε Σουλτζ και καλό κουράγιο, ελπίζω όλοι να την παλέυετε με τη ζέστη!!!