filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 30 Ιουν 2009, 15:14

Θεματα Ιουνιου 2009

Το exam ηταν με αριστα το 70 (το υπολοιπο 30 κερδιζοταν απο workshops ή individual projects)

Η εκφωνηση ειναι στο περιπου....

1. Στο writing πρεπει να δινουμε καποιες instructions. Ποιες ειναι αυτες και γιατι ειναι σημαντικες?

2. To listening ειναι μια dynamic [....] process. Elaborate and discuss.

3. Eιχε ενα κειμενο και πανω σε αυτο ειχε τις ερωτησεις.

α) What age and class would you teach it to?

b) Design a pre-reading activity

c) design a while-reading activity (skimming- asking for specific information)

d) design a post-reading activity to develop the Ss speaking skills.


Τονισε οτι στο activity design, δεν επρεπε να περιγραψουμε τη διαδικασια, αλλα να γραψουμε τις ασκησεις, οπως ακριβως θα τις λεγαμε/γραφαμε στους μαθητες.
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lolbun4 » 30 Ιουν 2009, 18:11

Λώρα με πρόλαβες! Τα έγραψες όλα πολύ ωραία, απλώς να προσθέσω ότι στο 2 έλεγε ότι "listening and reading tasks are interactive processes and the learner has an active role in the comprehension of the meaning of the text". Επίσης στο part 2, δηλαδή στην ερώτηση 3, το c ζητούσε scanning, όχι skimming. Tέλος να αναφέρω ότι στις 1+2 έλεγε όπου χρειάζεται να γράψουμε και κάποια παραδείγματα. :up:

Καλά αποτελέσματα σε όλους! :cool: :peace2:
Can you sleep
Can you breathe
When you know
What you've done?
Tell me where will you run?

("Ghost of Love"- The Rasmus)
Άβαταρ μέλους
lolbun4
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 21:14
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 30 Ιουν 2009, 19:06

Ok! Thanks for sharing!
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 21 Σεπ 2009, 16:38

Σεπτεμβρης 2009

Το exam ηταν με αριστα το 70 (το υπολοιπο 30 κερδιζοταν απο workshops ή individual projects)

Η εκφωνηση ειναι στο περιπου....

1.Why is it important?
a) To present vocabulary in an authentic context
b) The activities should be purposeful.
c) The right instructions before an activity.

2.Μετα Eιχε κατι κειμενα για καποια βιβλια του Jules Verne και ζητουσε :
a) Age & language level you would choose to teach it and why.
b) Design a purposeful while-reading activity that focuses on locating specific information
c) Assign a project to your Ss based on the texts as stimuli. Write the topic and what do you want your Ss to do
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Re: ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό th@nos » 21 Ιουν 2010, 16:32

June 2010

Part 1 (40 points)

1. In the process of comprehending oral or written texts, listeners and readers draw upon their systemic and schematic knowledge alternately or simultaneously. Discuss how these two types of knowledge facilitate the comprehension process (20 points)

2. ''Spontaneous speech takes place under two conditions which seriously affect the quality and quantity of language produced. Write which these two conditions are and explain how awareness of these conditions can guide the teacher in the development of learners' speaking skills (20 points)

Part 2 (30 points)

3. Decide the age and the language level that you would teach this song and justify your answer. Design an activity listening for specific information (15 points)

4. out-of-class project work (15 points)

(To τραγουδι που εδινε ηταν το ''Dreaming on a World''
"I am no bird; and no net ensnares me; I am a free human being with an independent will''
Άβαταρ μέλους
th@nos
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 01 Οκτ 2007, 16:14
Τοποθεσία: Αγγλικό
Ευχαριστώ: 2

Re: ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Soso » 22 Ιουν 2010, 11:38

th@nos έγραψε:June 2010

Part 1 (40 points)

1. In the process of comprehending oral or written texts, listeners and readers draw upon their systemic and schematic knowledge alternately or simultaneously. Discuss how these two types of knowledge facilitate the comprehension process (20 points)

2. ''Spontaneous speech takes place under two conditions which seriously affect the quality and quantity of language produced. Write which these two conditions are and explain how awareness of these conditions can guide the teacher in the development of learners' speaking skills (20 points)

Part 2 (30 points)

3. Decide the age and the language level that you would teach this song and justify your answer. Design an activity listening for specific information (15 points)

4. out-of-class project work (15 points)

(To τραγουδι που εδινε ηταν το ''Dreaming on a World''


th@nos, μπορείς να γράψεις ποιας καθηγήτριας είναι τα θέματα; Ή ήταν κοινά για όλους;
Άβαταρ μέλους
Soso
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 11:08
Ευχαριστώ: 5

Re: ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bionic » 22 Ιουν 2010, 11:54

Έχω την εντύπωση ότι είναι κοινά τα θέματα.

EDIT:


ksenia22x^ έγραψε:Φίλε speed, παρακολουθούσα Καραβά αλλά επειδή τα θέματα είναι κοινά και για τα τρία κλιμάκια(Καραβά,Δενδρινού και Παπακωνσταντίνου)...


:up: :
~The roughest road often leads to the top~

Εικόνα
Spoiler:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bionic
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: 19 Οκτ 2007, 01:38
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophiap » 21 Ιουν 2012, 11:01

ΘΕΜΑΤΑ ELT ΙΟΥΝΙΟΣ 2012(ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ,ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ):


Σας τα γραφω στο περιπου...!

Α) 1.Agree - Disagree with 5 statements.
2.Based on those you agree with, discuss the nature of reading and listening comprehension, and write wha types of activities would help the EFL students improve their receptive skills.

B) 1. 3 True - False statements.
2.Justify your answer.

C) "Write 120-180 words about persons you like and dislike": Why this is not a purposeful, real- life writing?

D) Design a speaking task and justify why it is communicative and purposeful. (Tα κειμενα αφορουσαν ελληνικα μερη)
Άβαταρ μέλους
sophiap
 

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophiap » 21 Ιουν 2012, 11:01

ΘΕΜΑΤΑ ELT ΙΟΥΝΙΟΣ 2012(ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ,ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ):


Σας τα γραφω στο περιπου...!

Α) 1.Agree - Disagree with 5 statements.
2.Based on those you agree with, discuss the nature of reading and listening comprehension, and write wha types of activities would help the EFL students improve their receptive skills.

B) 1. 3 True - False statements.
2.Justify your answer.

C) "Write 120-180 words about persons you like and dislike": Why this is not a purposeful, real- life writing?

D) Design a speaking task and justify why it is communicative and purposeful. (Tα κειμενα αφορουσαν ελληνικα μερη)
Άβαταρ μέλους
sophiap
 

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Soso » 21 Ιουν 2012, 16:21

Θέματα Ιουνίου 2012

1. Tick whether you agree or disagree with each of the statements below:
a. we need to perceive and decode letters in order to read( i.e. understand) words.
b. our understanding of a text comes from understanding the words of which it is composed, so we need to understand all the words in order to understand the meaning of the text.
c. the more letters or words there are in the text, the longer it will take us to read it.
d. we gather meaning from what we read/listen to , but we don't all understand the same thing.
e. our understanding of an oral or written text is increased when we are familiar with the topic and the context of situation.
Now. discuss what the statements that you agree tells us about the nature of reading/listening comprehension and breifly explain what activities can help the efl learner to develop his/her perception skills. (20pts)

2. Decide whether the statements are true or false:
a. group work activities take up too much time and are useless because st's don't use the foreign language to communicate; they resort to their mother tongue.
b. young efl learners don't learn the way adults do
c. the role of a teacher in the class is to impart knowledge by presenting and explaining new language points.
Now justify your answers.


3. the writing activity below appeared in a textbook for intermediate level efl learners.explain why this is niot a purposeful, real life task
"describe 2 people you admire or like or two people you dislike very much. explain why you feel this way about these peopl.


4. desing a purposeful speaking task based on the greek text below and explain why your proposed taSK IS COMMUNICATIVE AND PURPOSEFUL.
Άβαταρ μέλους
Soso
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 11:08
Ευχαριστώ: 5

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 21 Ιουν 2012, 19:53

Ευχαριστούμε πολυ Soso για τα θέματα!!! :goodjob: Μήπως θυμάσαι και τα θέματα των Applied Linguistics?
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 15:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Soso » 22 Ιουν 2012, 10:12

mchar έγραψε:Ευχαριστούμε πολυ Soso για τα θέματα!!! :goodjob: Μήπως θυμάσαι και τα θέματα των Applied Linguistics?


δεν τα θυμάμαι και πολύ καλά γιατί βασικά για τα θέματα ELT βούτηξα ένα αντίγραφο :tease:

θα προσπαθήσω....
Άβαταρ μέλους
Soso
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 11:08
Ευχαριστώ: 5

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 17 Σεπ 2012, 20:46

Έχει κανείς τα θέματα που έπεσαν την Παρασκευή? Pleaseeeee.... :help:
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 15:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marialouizavourlioti » 22 Φεβ 2013, 20:40

Eβαλε μια ερωτηση για Pre-Reading Stage, While- και Post-. Εβαλε μια ερωτηση σχετικα με το Writing, αν στο FLT the objective ειναι να γραφουν οι μαθητες για να μαθαινουν η να μαθαινουν μεσω γραψιματος...κατι τετοιο. Η 3η ηταν να πουμε ποια απο τα Activities ηταν κατατοπιστικο σαν οδηγιες για εναν μαθητη για να γραψει ενα παραγωγικο και ουσιαστικο γραπτο. Ελπιζω να βοηθησα. Γενικα παντως τα SOS ειναι απο το workbook Pre-Reading e.s.o. Speaking Skills, 4 kinds of knowledge to write, Interaction Skills, communication e.s.o.
Τελευταία επεξεργασία από marialouizavourlioti και 22 Φεβ 2013, 22:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
marialouizavourlioti
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 22:12
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό v.tal » 31 Ιαν 2014, 12:30

δεν εχω παρακολουθησει καθολου το μαθημα... πιο καλες για τις εξετασεις ειναι οι σημειωσεις στο eclass της καραβα η της δενδρινου??
Άβαταρ μέλους
v.tal
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2013, 13:59
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poe » 17 Σεπ 2014, 18:50

Σεπτέμβρης 2014 - (Δενδρινού-Καραβά) -- Τα θέματα όπως τα θυμάμαι!
Part 1.
a) Do you agree or disagree with the following (5) statements? [είχαν να κάνουν με reading]
b) Using those statements you agree with discuss:
b.1}The nature of reading comprehension.
b.2}The components of a reading lesson.
c)What is "context", why is it important in teaching language?

Part 2.
Έδινε 4 φωτογραφιες από κόμικς και ζητούσε -level of the students,
-age of the students you would give them to.
Και μετά ζητούσε:
Α) Speaking acivity (+ your objective)
B) A project you would do with your students based on the speaking activity. What would you ask them to do? Which would be the outcome?
Να σημειώσω εδώ ότι οι φωτογραφίες ήταν κάτι ζευγάρια και 2 φίλες (μεγάλοι σε ηλικία) που τσακώνονταν με τους άντρες τους, ενώ σε μία φώτο 2 γυναίκες ήταν μπροστά από τον τάφο του ενός συζύγου. Τα "λογάκια" είχαν χιουμοριστικό περιεχόμενο αλλά ήταν για χαμηλό επίπεδο αγγλικών η δυσκολία στην γλώσσα.
Τελευταία επεξεργασία από Poe και 18 Σεπ 2014, 14:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
[/b]"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
Άβαταρ μέλους
Poe
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Σεπ 2014, 18:28
Ευχαριστώ: 1

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nicole Enl » 04 Φεβ 2016, 22:10

Έχει κανείς τα θέματα του Ιουνίου και του Σεπτεμβρίου ?
Άβαταρ μέλους
Nicole Enl
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 21:50
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ioanna-chan » 21 Ιουν 2017, 10:43

ΙΟΥΝΙΟΣ 2017 (Καραβά, Μητσικοπούλου)
1ο μέρος
1) 4 προτάσεις true-false και να αιτιολογήσουμε:
a. Face-to-face communication is the most challenging communicative situation learners can find themselves in.
b. Knowledge of vocabulary at sentece level is equally important as knowledge of vocabulary at textual level.
(Τα άλλα 2 δεν τα θυμάμαι)
2) CERF- Innovations and contributions

2ο μέρος
Μας έδινε ένα κείμενο για την παραπαιδεία στην Ελλάδα και ζητούσε να πούμε για ποιες ηλικίες και ποια επίπεδα είναι κατάλληλο. Μετά ζήτησε να σχεδιάσουμε ένα purposeful while-reading activity for retrieving specific information και τέλος να περιγράψουμε ένα πρότζεκτ που θα μπορούσαμε να αναθέσουμε ως homework/εργασία για το επόμενο μάθημα με βάση το κείμενο.
:goodluck:
Άβαταρ μέλους
Ioanna-chan
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 23 Ιουν 2015, 15:47
Ευχαριστώ: 0

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Eleni Nikoli » 21 Ιουν 2018, 10:47

JUNE 2018


PART 1: 35 points
1. Present the different types of knowledge that a listener needs to activate alternatively or simultaneously in the process of understanding an oral text. Use examples to illustrate your response. (20 points)
2. Describe three approaches to vocabulary instruction. Present their main characteristics and differences. (15 points)

PART 2: 35 points
3.You have decided to use the text on p.4 to offer your students motivating practice for the development of their reading skills. Read the text (p. 4) and complete the following:

a) For what age learners and language level (according to the CEFR’s scale) would you use this text? Justify your answer. (5 points)
b) Design a purposeful pre-reading activity for this text. Write the instructions to the activity and explain its rationale. (10 points)
c) Design a purposeful while-reading activity for this text. Write the instructions to the activity and explain its rationale. (10 points)
d) Design a purposeful post-reading activity for this text. Write the instructions to the activity and explain its rationale. (10 points)


TEXT


Travel
Stunning Underwater Sculptures Help Marine Life
By Euna Park
January 28 2016 12:00 AM EDT weather.com


Artist Jason deCaires Taylor works under the sea to create long-lasting works to help marine life breathe.
“How can we live within the natural environment and not always oppose it?” Taylor told weather.com. He hopes to create art that can facilitate interactions between people and underwater habitats, to raise awareness on how much change is happening underwater.
“I’m only 40-years-old, but 20 years ago, [the environment] was vastly different”, Taylor said. “And that’s such a tiny, little [time frame], yet we ‘ve had such dramatic impact. Some of the places I went to when I was young are completely desolated.”
Though Taylor studied sculpture in art college, he ended up working as scuba diving instructor. Whilst spending time teaching in waters, Taylor studied marine ecology. He always wanted to work outdoors, so it was natural to consider creating art in the ocean.
“Some of the works are activism pieces, so they ‘ll be critical of living at the moment,” he said. The majority of his work is created to get people more interested in life underwater. His sculptures, clean and smooth on the surface when first installed, act as a base for growing magnificent coral reefs. According to Taylor, reefs will develop quickly in tropical cities with warm water. “You can see some juvenile corals after six months,” he said. As time passes, Taylor’s pieces develop biological growth, redefining the underwater landscape.
Taylor uses pH neutral high-density cement when creating his sculptures. This material lasts hundreds of years and is designed to sustain a reef. After installations, he also makes sure to return to his projects, to keep an eye on how well the sculptures are developing into reefs.
So far, the artist has created over 900 sculptures, each one telling a different story and highlighting different issues: a colony of people standing still, or a man sitting on a couch eating a hamburger while watching television. He has integrated characteristics of our current society underwater- including actual people. He hopes to use “art as a tool to engage people from everyday walks of life.”
Taylor is currently working on a massive project: Museo Atlántico or Atlantic Museum, the first underwater museum in the Atlantic Ocean, in Lanzarote, Spain.
Άβαταρ μέλους
Eleni Nikoli
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 15 Απρ 2016, 13:20
Σχολή/Τμήμα: Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Φύλο: Γυναίκα
Ευχαριστώ: 1

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό LIONA » 19 Σεπ 2019, 18:54

Παιδιά καλησπέρα,
Τα θέματα Ιουνίου οπως μήτταφέρθηκαν είναι μια ερώτηση ανάπτυξης όπου ήθελε να γραψουμε τι είδους knowledge πρέπει να ενεργοποιήσει ο μαθητής σε reading και listening comprehension. Το δεύτερο θέμα ήταν 3 προτάσεις όπου ζητούσε να πούμε εάν είναι σωστές ή λάθος και να αιτιολογησουμε την απαντηση μας (δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιές ήταν) και τέλος έβαλε ενα κείμενο τύπου ιστοσελίδα όπου ζητούσε να βρούμε για τι επίπεδο και ποιά ηλικία παιδιών θα το χρησιμοποιούσαμε και να σχεδιασουμε ενα pre-,while-and post-reading για το συγκεκριμένο κείμενο. :up: :up: :up:
Τα θέματα που έπεσαν σήμερα ήταν οι διαφορές μεταξύ speaking and writing, στο δεύτερο μέρος 3 προτάσεις όπου ζητούσε εάν είναι σωστές ή λάθος και να αιτιολογησουμε γιατί. Η μια ηταν εάν το skimming είναι bottom-up process, η δεύτερη που δεν την έγραψα ήταν πανω στο grammar και μιλούσε για inductive and deductive grammar? (δεν την θυμάμαι ακριβώς) και η τρίτη ήταν εάν good knowledge of vocabulary μπορεί να θεωρηθεί κατ' ουσίαν η ακριβής αντιστοίχιση της σημασίας των λέξεων απο τη μητρική στη ξένη γλώσσα . Το τελευταίο θέμα ήταν ενα κείμενο πάνω στη Κρήτη όπου μας ζητούσε να φτιάξουμε ένα pre- while-and post-writing with instructions and purposes.
Αυτά
Καλή επιτυχία σε όλους
:goodluck: :study:
Άβαταρ μέλους
LIONA
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Σεπ 2017, 14:34
Ευχαριστώ: 0

Προηγούμενη


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης