filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΓΥ08 || Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΣΤ' εξάμηνο)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 14 Ιούλ 2007, 17:58

Μήπως ξέρει κανείς τι θέματα πέφτουν και πώς μπαίνουν? Ήταν κανείς στο μάθημα της 29/06 με Δενδρινού που θα μιλούσε αποκλειστικά για τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος???Pleeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase!!!!!!
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksenia22x^ » 14 Ιούλ 2007, 18:42

Φίλε speed, παρακολουθούσα Καραβά αλλά επειδή τα θέματα είναι κοινά και για τα τρία κλιμάκια(Καραβά,Δενδρινού και Παπακωνσταντίνου) θα σου πω..Επίσης επειδή η Δενδρινού δεν πάτησε και πολύ στη σχολή τουλάχιστον σε αυτό το μάθημα,το κλιμάκιο της έκανε με μας και την Καραβά. Δεν πήγα στο τελευταίο μάθημα αλλά πήγα στα προηγούμενα και το έδωσα πέρσι το Σεπτέμβριο.Λοιπόν το paper είναι χωρισμένα σε δύο μέρη και συνολικά γράφεις με άριστα το 7.Οι υπόλοιπες 3 μονάδες δίνονται σε αυτούς που έχουν κάνει εργασία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.Δηλαδή ξεκινάς με αφετηρία το 7 αν δεν έκανες project και πρέπει να πάρεις εννοείται 5 για να περάσεις. Το paper όπως είπα ειναι χωρισμενο σε 2 μέρη,στο πρώτο είναι ερωτήσεις θεωρίας και το δεύτερο είναι πιο πρακτικό.Δεν υπάρχει επιλογή.Στο πρώτο μέρος οι ερωτήσεις ζητάνε σύντομες απαντήσεις και στο δεύτερο ειναι κάτι σαν evaluation όλων αυτών που έμαθες.Συγκεκριμένα πέρσι μας είχε βάλει ένα κείμενο και μας ρώταγε σε τι ηλικία και level απευθύνεται και να σχεδιάσουμε 2-3 ασκήσεις σχετικές με το κείμενο από τις οποίες η καθεμία είχε διαφορετικό ζητούμενο.Αυτά εν ολίγοις..
Εγώ κόπηκα με 4 και δεν είχα διαβάσει,ούτε σημειώσεις είχα αλλά είναι ψιλοδύσκολο και θα ήταν καλύτερο να έκανες εργασία..Το δίνω Δευτέρα πάλι κι έχω αγχωθεί γιατί πάλι δεν κατάφερα να κάνω εργασία..
Ελπίζω να βοήθησα..ότι άλλο θες ρώτα..εδώ είμαστε!
"People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
- Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
Άβαταρ μέλους
ksenia22x^
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 02:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 14 Ιούλ 2007, 20:25

Ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση! Ούτε εγώ έχω κάνει εργασία και είμαι κανονικά στο εξάμηνό μου...Πήρες 4 χωρίς σημειώσεις και διάβασμα, ε?Μωρέ μπράβο!
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό maribi » 14 Ιούλ 2007, 20:44

Χρησιμες πληροφορίες για το μάθημα μπορείς να βρεις και εδω:
http://eclass.uoa.gr/courses/ENL100/ στα Documents.
Άβαταρ μέλους
maribi
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 15:29
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 14 Ιούλ 2007, 21:59

Ευχαριστώ maribi! Α! Θυμήθηκα ksenia_22 πως η Καραβά στο προτελευταίο μάθημα έδινε ιδιαίτερη έμφαση στο writing... 8)
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joy » 14 Ιούλ 2007, 23:30

Γειά σας παιδία! Μολις είδα το θέμα και είπα να βοηθήσω....
Και εγω κόπηκα με 4 πέρισυ χωρίς εργασία και με μέτριο διάβασμα... Και επειδή μάλλον δεν έβαλα μυαλό, ούτε φέτος έκανα εργασίες....(μια από τα ίδια με την Ξένια δηλαδή!!)
Λοιπόν, κάποιες από τις ερωτήσεις της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου 2006 είναι αυτές (δεν είχα προλάβει να τις αντιγράψω όλες):

1.Discuss how new language should be presented to students in an ELT programme aiming at developing learners communicative competence. (20 points)

2. Justify the importance: (5 points each)

-listening/reading activities should involve the use of both systemic and schematic knowledge

-in the language classroom the main objective of writing activities should be learning to write in the FL and not learning the FL through writing

-one of the main objectives of speaking activities should be the development of student's interaction skills.


Αυτάααα......κουράγιο παιδιά, κάποια στιγμή θα το περάσουμε!
(α! ένας φίλος μου πέρσι το πέρασε με την πρώτη με 7 και χωρίς εργασία! άρα υπάρχει θεός και για εμάς που δεν κάναμε εργασία Ξένια...!)


Καλή επιτυχία σε όλους!!! Θα τα πούμε την Δευτέρα το πρωί!
Άβαταρ μέλους
joy
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 23:37
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 15 Ιούλ 2007, 00:06

Ευχαριστούμε joy! Απ' ότι είδα δε σας ζήτησε άσκηση, αλλά πολύ πιθανό να βάλει φέτος, νομίζω μας είπε ότι θα μας έβαζε... :roll:
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksenia22x^ » 15 Ιούλ 2007, 02:56

Φίλε speed, τα θέματα που έγραψε η Joy ήταν οι ερωτήσεις από το πρώτο και θεωρητικό μέρος.Κι εγώ πέρσι το Σεπτέμβριο ήταν που το έδωσα και κόπηκα με 4.
Το δεύτερο μέρος ήταν αυτό που σου είπα με κείμενο και ζήταγε να σχεδιάσεις ασκήσεις..Και φέτος έτσι θα είναι το paper.Πάντα ζητάνε ασκήσεις και τέτοια..Φίλη Joy εμείς θα τα πούμε και τηλεφωνικώς κάποια στιγμή!!Να φύγει κι η Δευτέρα που δίνω αυτό το τελευταίο και μετά όλα καλά..Έχουμε να μιλήσουμε για Μαρμαριδου..Καλή μας επιτυχία λοιπόν τη Δευτέρα..Ελπίζω να το ξεφορτωθούμε κι αυτό!!
"People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
- Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
Άβαταρ μέλους
ksenia22x^
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 02:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aporo » 15 Ιούλ 2007, 10:53

Φέτος πήρε κάτι το αφτί μου για lesson plan παιδιά. Βασικά έβαλα θέμα για το ίδιο μάθημα κατά λαθος!Sorry...
Άβαταρ μέλους
aporo
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2007, 22:46
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό tzenoula » 15 Ιούλ 2007, 19:35

Καλησπέρα!!!

Έχω μπερδευτεί βρε παιδιά~ :? :oops: Κάθε κλιμάκιο έχει διαφορετική ύλη? Δεν ξέρουμε αν τα θέματα είναι κοινά??
Έχει κανείς Καραβά??? :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
tzenoula
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 20:44
Τοποθεσία: Aθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksenia22x^ » 15 Ιούλ 2007, 20:02

Tzenoula εγώ παρακολουθούσα Καραβά..
"People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
- Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
Άβαταρ μέλους
ksenia22x^
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 02:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό tzenoula » 15 Ιούλ 2007, 20:55

αχ...μπράβο βρε ξένια μου...... η ύλη ακριβώς ποια έχει πει πως είναι ??? :?
Άβαταρ μέλους
tzenoula
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 20:44
Τοποθεσία: Aθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksenia22x^ » 15 Ιούλ 2007, 21:13

Λοιπόν η ύλη της Καραβά είναι η εξής:
Από το Workbook όλα τα κεφάλαια εκτός το Unit 3:Dealing with Pronunciation and Intonation Skills το οποίο δεν έχει διδάξει κιόλας.
Από το βιβλίο της Hedge είναι τα κεφάλαια 4,5,6,7,8,9 και 11.
Αυτά..
"People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
- Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
Άβαταρ μέλους
ksenia22x^
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 02:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό tzenoula » 15 Ιούλ 2007, 21:14

:oops: :oops: :oops:
oops!
Εγώ το χαζούλι διάβασα και το 10 !!! :shock: :shock:

Thanx so much!!! :D :wink:
Άβαταρ μέλους
tzenoula
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 20:44
Τοποθεσία: Aθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksenia22x^ » 15 Ιούλ 2007, 21:32

Τίποτα βρε..Αφού ξέρω γιατί να μην απαντήσω..
Δεν πειράζει που διάβασες και το 10.Κακό δε νομίζω να σου κάνει!!
Καλή επιτυχία!!
"People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
- Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
Άβαταρ μέλους
ksenia22x^
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 02:34
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό speed » 16 Ιούλ 2007, 16:52

JULY 2007


PART 1
1. ''Real life communication and meaningful interaction is the life-blood of communication language teaching. Discuss what characteristics activities for the development of receptive and productive skills should have in order to promote real life communication and meaningful interaction in the classroom. Illustrate your discussion with examples of activities.

2. Identify each statement as true or false.

a) ''Groupwork activities take too much time and are useless because students communicate with their mother tongue instead of the target language.''

b) ''Speaking is a much more demanding communicative skill....''

c)''The role of the teacher is to impart knowledge by presenting new language points, explaining and giving examples''

PART 2

1. Write 120-180 words about the following topic : '' Describe two people you admire or dislike. Justify your answer.''

Explain why the above task is not a communicative purposeful task.

2. Design an activity based loosely on the previous topic. Explain why it is a communicative purposeful task.

Αυτά στο περίπου έπεσαν σήμερα... :wink:
Τελευταία επεξεργασία από speed και 17 Ιούλ 2007, 14:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
speed
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1112
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:20
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joy » 17 Ιούλ 2007, 13:58

μπράβο βρε speed! Ηθελα και εγώ να τα ανεβάσω σήμερα αλλα με πρόλαβες!

Καλά αποτελέσματα σε όλους.....(αν και έτσι όπως έγραψα πάλι δεν το βλέπω)!!!
Άβαταρ μέλους
joy
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 23:37
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 27 Ιουν 2008, 19:31

Παιδια, αν καποιος εγραψε, ας μοιραστει με εμας τα θεματα... εστω στο περιπου.
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Peteran » 28 Ιουν 2008, 19:08

part 1
1.speaking is affected by two conditions. discuss a) what are these two conditions b) how should awareness of these two conditions affect practices and activities in the language classroom ( 20 points)

2. why is it important to deal with new language always in the context (20 points)


part 2
text about soccer player pele
1. for what learners ( age and language level) this text may be used

2. design while reading activity based on the text) - reading for specific information
write task instructions
pedagogical goals
learning goals (15 points)

3. design post reading activity (10 points)
Άβαταρ μέλους
Peteran
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Δεκ 2007, 22:56
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lara Croft! » 28 Ιουν 2008, 19:57

Eυχαριστουμε!!!!!! :up:
P&L prevails
Άβαταρ μέλους
Lara Croft!
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 17:47
Τοποθεσία: Αγγλικη-Αθηνα #### < P&L >####
Ευχαριστώ: 4

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες