filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dolly » 18 Αύγ 2012, 13:37

Καλησπέρα,
μπορείς κάποιος να γράψει τα θέματα της εξεταστικής Ιουνίου 2012 της κ. Φουντοπούλου στην Παιδαγωγική Ψυχολογία;
:study:
Τελευταία επεξεργασία από Sirenita Galactica και 20 Αύγ 2012, 17:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Προσθήκη εικονιδίου στον τίτλο
Άβαταρ μέλους
dolly
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 08 Μαρ 2010, 17:09
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sirenita Galactica » 20 Αύγ 2012, 17:45

Eξεταστική περίοδος Ιουνίου 2012
Διδάσκουσα: Μ. Φουντοπούλου

Θέμα 1.

Η έννοια της ενίσχυσης στις παιδαγωγικές θεωρίες.

ή

Η έννοια της μίμησης προτύπου στην ψυχογνωστική θεωρία. Πώς θεωρείτε ότι πρέπει να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά ούτως ώστε να είναι σωστή η προβολή των αρχαίων προτύπων;;

(Επιλογή μία εκ των δύο)

Θέμα 2.

Υπήρχαν περιπτώσεις προβλημάτων με μαθητές και καθηγητές και βάσει των θεωριών που έχουμε διδαχθεί έπρεπε να δικαιολογήσουμε το πρόβλημα.


σ.σ. Οι εκφωνήσεις γράφτηκαν κατά προσέγγιση. Αν κάποιος θυμάται κάτι παραπάνω, ας το συμπληρώσει! :up:
Take chances. Tell the truth. Date someone totally wrong for you. Say no. Spend all your cash. Get to know someone random. Be random. Say i love you. Sing out loud. Laugh at stupid jokes. Cry. Apologize. Tell someone how much they mean to you. Tell a jerk what you think. Laugh till your stomach hurts. Live life.
Regret nothing...
Άβαταρ μέλους
Sirenita Galactica
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 4813
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 14:44
Τοποθεσία: Στα σύννεφα...
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογία
Ευχαριστώ: 67

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rev789! » 01 Οκτ 2012, 17:02

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
1. ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
2. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ BANDURA. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
3. ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΝΟΙΑ= ΩΡΙΜΑΝΣΗ.

Υ.Γ.: Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ!
Άβαταρ μέλους
rev789!
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 14 Ιουν 2012, 14:43
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mpoumpoukaki » 24 Ιούλ 2013, 22:20

Εξεταστική Ιουνίου 2013
κα.Φουντοπούλου

Θέματα:

1ο μέρος:
1)Να δώσετε την έννοια και το περιεχόμενο των παρακάτω νόμων της μάθησης:αφομοίωσης,ομοιότητας,αποτελέσματος.Να δείξετε με 1 διδακτικό παράδειγμα για τον καθένα τον τρόπο της διδακτικής αξιοποίησής τους στα φιλολογικά μαθήματα.
2)Να δώσετε την έννοια της αμοιβαίας αιτιοκρατίας και να καταδείξετε την εμπλοκή της αυτοενίσχυσης και της αυτοαξιολόγησης στη διαδικασία αυτη.Ποια η σημασία των εννοιών αυτών στη διδακτική διαδικασία;Να τεκμηριώσετε την αποψη σας με 1 διδακτικό παράδειγμα.

Απο τις 2 ερωτήσεις του 1ου μέρους επιλέγουμε τη μια.

2ο μέρος:Να ερμηνεύσετε με βάση αρχές και νόμους της μάθησης τις παρακάτω διδακτικές ενεργειες:
1:Ο κος.Ιωάννου,φιλόλογος Β'Λυκείου αξιοποιει κατα τη διδασκαλία του αρχαιοελληνικού κειμένου τις νεες τεχνολογίες με τις οποίες οι μαθητές ειναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι.
2:Ο κος.Παπαδόπουλος,φιλόλογος Α'Γυμνασίου αναθέτει συστηματικά στους μαθητές του να ερευνούν και να βρίσκουν παράλληλα κείμενα σχετικά με την εκάστοτε ενότητα του ομηρικού έπους και κατάλληλα προς αξιοποίηση στη σχολική τάξη.
3:Κατα της διδασκαλία της Ελένης Γ'Γυμνασίου ,η κα.Μακρή παρουσιάζει στα παιδιά βάσει κειμένων τη διαφορετική θεώρηση της Ελενης ανα συγγραφέα και κείμενο, επιδιώκοντας την ολιστική θεώρηση του προσώπου και την ανάδειξη-αξιολόγηση όλων των πλευρών της προσωπικότητάς του.

:goodluck:
Άβαταρ μέλους
mpoumpoukaki
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 22:56
Ευχαριστώ: 7

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό raphaella » 05 Σεπ 2013, 22:53

Σχετικά με το 2ο μέρος θα μπορούσε κάποιος να μου πει ποιές ήταν οι σωστές απαντήσεις; :thxx:
Άβαταρ μέλους
raphaella
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Ιαν 2013, 13:54
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό annagennad » 07 Ιαν 2014, 22:33

την ύλη την λεχει κανείς;; ευχαριστωωω!!! & καλή χρονιά!
Άβαταρ μέλους
annagennad
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Ιαν 2012, 17:33
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό milos » 22 Ιαν 2014, 23:00

τη λεχω μωρουλι..σελιδες 127-129 και 159-240 απο το βιβλιο παιδαγωγικη ψυχολογια +1 Pdf που εχει στο εκλας.
Άβαταρ μέλους
milos
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 19 Ιαν 2012, 16:53
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Eugene » 28 Ιαν 2014, 18:05

Θέματα κας Φουντοπούλου-Εξεταστική τρόπον τινα Σεπτεμβρίου «2013» αλλά που έγινε Ιανουάριο 2014. μάιστα.

3 θέματα, επιλέγουμε τα 2

1. Να ορίσετε σύντομα τους όρους: μάθηση, ανάπτυξη, ενθάρρυνση, μίμηση και άλλος ένας που μου διαφεύγει

2. Να εξηγήσετε τη σχέση: Ανάπτυξη=Ωρίμαση Χ Περιβάλλον

3. Να ορίσετε τους παρακάτω νόμους της μάθησης: νόμος της αφομοίωσης, νόμος της άσκησης, νόμος της συνάφειας
Άβαταρ μέλους
Eugene
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 01:32
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Τζω » 21 Ιούλ 2014, 21:01

Ιούλιος 2014

ΟΜΑΔΑ Α -3 μονάδες (επιλέγουμε ένα απ'τα δύο, απαντάμε σε χώρο έως 1,5 σελίδας)
1. Να αναφέρετε ονομαστικά τα στάδια της μίμησης της θεωρίας του Bandura και να σχολιάσετε πως μπορεί να αξιοποιηθεί η συγκεκριμένη θεωρία στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών.
2. Να ορίσετε την έννοια της μάθησης και να σχολιάσετε τη σημασία της ενίσχυσης για τη μαθησιακή διαδικασία.

ΟΜΑΔΑ Β -7 μονάδες(απαντάμε σε όλα από μια παράγραφο, σε στυλ προβλήματος)
Να δικαιολογήσετε τις παρακάτω εκπαιδευτικές συμπεριφορές με βάση κάποιες αρχές, θεωρίες ή έννοιες της μάθησης:
(είπε ότι υπήρχαν περισσότερες από μια σωστές απαντήσεις στο καθένα)
1. Ο Γιάννης μιλάει πολύ την ώρα του μαθήματος. Η φιλόλογος τον αγνοεί επιδεικτικά ενώ ο μαθηματικός τον στέλνει συχνά στο γραφείο του διευθυντή.
2. Η Μαρία έχει βελτιωθεί πολύ στο μάθημα της Γλώσσας από τότε που η φιλόλογος την αφήνει να αναλύσει τη σκέψη της. (και δεν τη διακόπτει)
3. Η κυρία τάδε βάζει μικρά ολιγόλεπτα τεστ στους μαθητές της κάθε μήνα.
4. Η κυρία τάδε στο μάθημα της Ελένης φέρνει παράλληλα κείμενα άλλων προσωπικοτήτων από τη λογοτεχνία και την ιστορία.

Καλά αποτελέσματα παιδιά! :funny:
Άβαταρ μέλους
Τζω
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 19:34
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό artemis. » 17 Ιουν 2015, 16:33

φουντοπουλου εξεταστικη εαρινου 2015

θεμα 1
θεωρια bandura για μιμηση : ορισμόσ, στάδια και πώσ γίνεται μέσα από τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών
να γίνεται προβολή των αρχαίων προτύπων

ή

θέμα 2
ανάλυση σχέσης Ερεθίσματοσ- Αντίδρασησ- Οργανισμού

και 3ο θέμα: υποχρεωτικό
Να ερμηνεύσετε με βάση αρχές, τεχνικές, θεωρίες και νόμους της μάθησης τις παρακάτω διδακτικές ενεργειες:
τισ οποίεσ και δεν γράφω, γιατί απ' ό,τι βλέπω, ήταν ολόιδιεσ με αυτέσ που έβαλε τον Ιούλιο του 2014.
Τελευταία επεξεργασία από artemis. και 17 Ιουν 2015, 16:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
artemis.
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 17 Οκτ 2012, 14:32
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό gewfilosofos » 07 Σεπ 2015, 22:50

Σεπτέμβριος 2015
θέμα 1ο να αναλύσουμε τον όρο μάθηση,να αναφέρουμε τρεις νόμους για τη μάθηση από την συνειρμική θεωρία και να δωσουμε από ένα παράδειγμα για τον κάθε νόμο για τη διδασκαλία των φιλολογικων μαθηματων

θέμα 2ο να αναλυσουμε την εννοια της μιμησης απο τον bandura να πούμε τα βασικά σταδια της μίμησης και πώς αυτη βρίσκει εφαρμογη στα φιλολογικα μαθηματα

θέμα 3ο να αναπτυξουμε την σχεση αναπτυξη= ωριμανση * περιβαλλον
απανταμε τα 2 απο τα 3
Άβαταρ μέλους
gewfilosofos
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 06 Σεπ 2013, 16:23
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογία
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΔημήτρηςΚο » 02 Ιούλ 2016, 17:03

Θέματα Ιουνίου 2016
Εξεταστής: κ. Φουντοπούλου

Α. Να περιγράψετε τρεις νόμους της μάθησης της επιλογής σας και να αναφέρεται ένα παράδειγμα εφαρμογής στην διδασκαλία των φιλοογικών μαθημάτων για τον καθένα

Β. Να εξηγήσετε με βάσει ποια αρχή ή νόμο της μάθησης έδρασαν οι παρακάτω καθαγητές:


1. Ο κος.Ιωάννου,φιλόλογος Β'Λυκείου αξιοποιει κατα τη διδασκαλία του αρχαιοελληνικού κειμένου τις νεες τεχνολογίες με τις οποίες οι μαθητές ειναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι.

2. Ο κος.Παπαδόπουλος,φιλόλογος Α'Γυμνασίου αναθέτει συστηματικά στους μαθητές του να ερευνούν και να βρίσκουν παράλληλα κείμενα σχετικά με την εκάστοτε ενότητα του ομηρικού έπους και κατάλληλα προς αξιοποίηση στη σχολική τάξη.

3. Κατα της διδασκαλία της Ελένης Γ'Γυμνασίου ,η κα.Μακρή παρουσιάζει στα παιδιά βάσει κειμένων τη διαφορετική θεώρηση της Ελενης ανα συγγραφέα και κείμενο, επιδιώκοντας την ολιστική θεώρηση του προσώπου και την ανάδειξη-αξιολόγηση όλων των πλευρών της προσωπικότητάς του.

4. Ο Γιάννης μιλάει πολύ την ώρα του μαθήματος. Η φιλόλογος τον αγνοεί επιδεικτικά ενώ ο μαθηματικός τον στέλνει συχνά στο γραφείο του διευθυντή. (ήθελε να εξηγήσουμε και για τους δύο ξεχωριστά)

5. Η Μαρία έχει βελτιωθεί πολύ στο μάθημα της Γλώσσας από τότε που η φιλόλογος την αφήνει να αναλύσει τη σκέψη της.

6. Η κυρία τάδε βάζει μικρά ολιγόλεπτα τεστ στους μαθητές της κάθε μήνα.

Επιπλέον, έδωσε εξηγήσεις ως προς ποιο αποτέλεσμα της κάθε συμπεριφοράς, ώστε να καταλάβουμε πιο εύκολα προς τα που θα έπρεπε να κινηθεί η απάντησή μας.
Τελευταία επεξεργασία από ΔημήτρηςΚο και 02 Ιούλ 2016, 17:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ΔημήτρηςΚο
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Δεκ 2013, 03:25
Ευχαριστώ: 5

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vikvik » 05 Σεπ 2016, 17:18

Β. Να εξηγήσετε με βάσει ποια αρχή ή νόμο της μάθησης έδρασαν οι παρακάτω καθαγητές:


1. Ο κος.Ιωάννου,φιλόλογος Β'Λυκείου αξιοποιει κατα τη διδασκαλία του αρχαιοελληνικού κειμένου τις νεες τεχνολογίες με τις οποίες οι μαθητές ειναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι.

2. Ο κος.Παπαδόπουλος,φιλόλογος Α'Γυμνασίου αναθέτει συστηματικά στους μαθητές του να ερευνούν και να βρίσκουν παράλληλα κείμενα σχετικά με την εκάστοτε ενότητα του ομηρικού έπους και κατάλληλα προς αξιοποίηση στη σχολική τάξη.

3. Κατα της διδασκαλία της Ελένης Γ'Γυμνασίου ,η κα.Μακρή παρουσιάζει στα παιδιά βάσει κειμένων τη διαφορετική θεώρηση της Ελενης ανα συγγραφέα και κείμενο, επιδιώκοντας την ολιστική θεώρηση του προσώπου και την ανάδειξη-αξιολόγηση όλων των πλευρών της προσωπικότητάς του.

4. Ο Γιάννης μιλάει πολύ την ώρα του μαθήματος. Η φιλόλογος τον αγνοεί επιδεικτικά ενώ ο μαθηματικός τον στέλνει συχνά στο γραφείο του διευθυντή. (ήθελε να εξηγήσουμε και για τους δύο ξεχωριστά)

5. Η Μαρία έχει βελτιωθεί πολύ στο μάθημα της Γλώσσας από τότε που η φιλόλογος την αφήνει να αναλύσει τη σκέψη της.

6. Η κυρία τάδε βάζει μικρά ολιγόλεπτα τεστ στους μαθητές της κάθε μήνα.

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ !!!
Άβαταρ μέλους
vikvik
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 09 Ιουν 2016, 15:12
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Νάνσυ71 » 21 Σεπ 2016, 17:23

Θέματα εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2016 για το Φιλολογικό.
1. Να δώσετε σύντομους ορισμούς στους όρους: μάθηση, ενθάρρυνση, ανάπτυξη, μίμηση.
2. Ανάπτυξη= Ωρίμανση * περιβάλλον. Να σχολιάσετε τη μεταξύ τους σχέση.
3. Να γράψετε τις έννοιες και το περιεχόμενο των νόμων : νόμος της αφομοίωσης, νόμος της άσκησης, νόμος της συνάφειας.
Άβαταρ μέλους
Νάνσυ71
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 09 Ιαν 2013, 14:04
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mple » 17 Φεβ 2017, 16:22

ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2017

1. Να δώσετε σύντομους ορισμούς στους όρους: μάθηση, ενθάρρυνση, ανάπτυξη, μίμηση.
2. Ανάπτυξη= Ωρίμανση * περιβάλλον. Να σχολιάσετε τη μεταξύ τους σχέση.
3. Να γράψετε τις έννοιες και το περιεχόμενο των νόμων : νόμος της αφομοίωσης, νόμος της άσκησης, νόμος της συνάφειας.

:lola:
Άβαταρ μέλους
mple
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 11 Απρ 2011, 01:29
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Μ/ Γ ΠΔ72 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤ' ΕΞ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Vasiliki.l.k.1 » 02 Ιούλ 2019, 20:16

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΥ - ΙΟΥΛΙΟΥ 2019
Διδάσκουσα: Μ. Φουντοπούλου

Α' ΜΕΡΟΣ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ)
1. Να δώσετε τον ορισμό των παρακάτω όρων:
μάθηση, ανάπτυξη, γνώση, ενέλιξη, ωρίμα(ν)ση (βρίσκονται στην ενότητα γλωσσάρι, στο eclass)

2. Ανάπτυξη= Ωρίμαση X Περιβάλλον. Να σχολιάσετε αυτή τη σχέση.

Επιλογή 1 από τα 2.

Β' ΜΕΡΟΣ (ΠΡΑΚΤΙΚΟ), Υποχρεωτικό

Να βρεθεί ποιος νόμος/τακτική βρίσκεται πίσω από τις ακόλουθες περιστάσεις. (Η διδάσκουσα επεσήμανε ότι δεν υπάρχει σωστή απάντηση καθώς σε κάθε περίπτωση πιθανότατα να υπάρχουν παραπάνω από 1 τακτικές. Την ενδιέφερε πιο πολύ η ορθή τεκμηρίωση) Οι υποθέσεις ήταν οι ίδιες με αυτές των προηγούμενων ετών. Τις παραθέτω:

1) Ο κος.Ιωάννου,φιλόλογος Β'Λυκείου αξιοποιει κατα τη διδασκαλία του αρχαιοελληνικού κειμένου τις νεες τεχνολογίες με τις οποίες οι μαθητές ειναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι.

2) Ο Γιάννης μιλάει πολύ την ώρα του μαθήματος. Η φιλόλογος τον αγνοεί επιδεικτικά ενώ ο μαθηματικός τον στέλνει συχνά στο γραφείο του διευθυντή. (ήθελε να εξηγήσουμε και για τους δύο ξεχωριστά)

3) Η Χριστίνα έχει βελτιωθεί πολύ στο μάθημα της Γλώσσας από τότε που η φιλόλογος την αφήνει να αναλύσει τη σκέψη της.

4) Η φιλόλογος βάζει μικρά ολιγόλεπτα τεστ στους μαθητές της κάθε μήνα.

5) Κατά της διδασκαλία της Ελένης Γ'Γυμνασίου ,η κα. Μακρή παρουσιάζει στα παιδιά βάσει κειμένων τη διαφορετική θεώρηση της Ελένης ανά συγγραφέα και κείμενο, επιδιώκοντας την ολιστική θεώρηση του προσώπου και την ανάδειξη-αξιολόγηση όλων των πλευρών της προσωπικότητάς του.

Και μία φιλική συμβουλή: Μπορεί να θεωρείται ένα εύκολο μάθημα λόγω της μικρής ύλης και των θεμάτων που ανακυκλώνονται αλλά αν το επιλέξετε και μπορείτε, να το παρακολουθήσετε. Αξίζει, έχει αρκετά πρακτικό χαρακτήρα, χρήσιμες εφαρμόσιμες για την σχολική τάξη συμβουλές και σίγουρα βοηθά πολύ όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση. ☺
Άβαταρ μέλους
Vasiliki.l.k.1
Συντονίστρια
Συντονίστρια
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 27 Οκτ 2015, 16:31
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογία (Γλωσσολογικό)
Ευχαριστώ: 2



Επιστροφή στο Κατεύθυνση Γλωσσολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες