filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα! :goodluck:

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ZIZOY » 17 Ιουν 2011, 18:44

Θέμα 1ο
Μια ομάδα μαθητών συζητά για τον καθηγητή της.Οι μαθητές διαφωνούν στο εξής σημείο:
οι μεν υποστηρίζουν ότι ο καθηγητής είναι εξαιρετικός διότι τους εξηγεί τα πάντα'
οι δε αντιτείνουν ότι στο μάθημά του αισθάνονται σαν στρατιωτάκια που πρέπει να αντιδρούν
μόνο στα δικά του ερεθίσματα. Να διατυπώσετε τη δική σας θέση, αντλώντας κριτήρια από τα
χαρακτηριστικά και τις υποκείμενες παραδοχές της άμεσης διδασκαλίας, την οποία προφανώς
εφαρμόζει ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός. (Μονάδες 2,5)

Θέμα 2ο
Μια ομάδα μαθητών της Α΄Γυμνασίου ξεναγείται στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης.
Πολλοί από τους μαθητές διαπιστώνουν φεύγοντας ότι έμαθαν περισσότερα πράγματα εκεί
απ΄ όσα στο σχολείο, όταν διδάχτηκαν τη σχετική ενότητα. Να σημειώσετε στον ακόλουθο
πίνακα, ποιες από τις προτάσεις που σχετίζονται με το γεγονός αυτό θεωρείτε σωστές και
ποιες λανθασμένες, και να αιτιολογήσετε κάθε απάντησή σας. (Μονάδες 2,5)
α) Αν και δεν επρόκειτο γ[color=#0000BF]ια διδασκαλία, η ζωντανή παρουσίαση των μνημείων στο φυσικό τους
χώρο διευκόλυνε τη μάθηση.
β) Η διδασκαλία ήταν επιτυχημένη γιατί ήταν "υποστηρικτική".
γ)Η διδασκαλία ήταν καλύτερη γιατί η αισθητηριακή επαφή με τα πράγματα εξασφαλισε την εποπτεία.
δ)...
ε)...


Αυτά προλαβά να σημειώσω παιδιά!!!! Τα θεματα ήταν 5 και έπρεπε να απαντήσουμε στα 4. Ήταν όλα σε αυτό το στυλ, δηλαδή ασκήσεις και ο χρόνος δεν έφτανε... Σε όλα ζητούσε προτάσεις επίλυσης κάποιου προβλήματος. Το 3ο Θέμα είχε να κάνει με τις προυποθέσεις επιτυχίας της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, το 4ο με τη ζώνη επικείμενης ανάπτυξης και το 5ο με την υποστηρικτική διδασκαλία[/color].
Τελευταία επεξεργασία από crocodilino και 17 Ιουν 2011, 21:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση τίτλου και προσθήκη εικονιδίου!
Άβαταρ μέλους
ZIZOY
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 08 Οκτ 2010, 22:02
Ευχαριστώ: 0

Re: Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dolly » 30 Αύγ 2011, 20:51

Καλησπέρα,
εκτός από τα παραπάνω θέματα, σε ποια άλλα σημεία έδωσε έμφαση στο μάθημα; Μήπως ανέφερε κάποια SOS;
Άβαταρ μέλους
dolly
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 08 Μαρ 2010, 17:09
Ευχαριστώ: 0

Re: Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 31 Αύγ 2011, 03:11

Καλό είναι τέτοιου είδους ερωτήσεις να γίνονται στο θέμα του μαθήματος και όχι εδώ, για να μην μπερδεύονται τα παλιά θέματα.
Ευχαριστώ! :up:
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6332
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 29

Re: Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό yoan » 09 Φεβ 2012, 14:08

Διδάσκουσα: Φρυδάκη - Εξεταστική Περίοδος Φεβρουαρίου 2012

1) Να κατασκευάσετε ένα διάλογο μεταξύ δύο εκπαιδευτικών, στον οποίο ο ένας να είναι υπέρμαχος της παράδοσης ( εισηγητικής μορφής διδασκαλίας) και ο άλλος προσπαθεί να τον πείσει ότι κάνει λάθος. Θα εκτιμηθούν τα επιχειρήματα και των δύο πλευρών.

2) Χαρακτηριστικά άμεσης διδασκαλίας

Να απαντηθεί το ένα από τα δύο στο χώρο της φωτοτυπίας ( περίπου 1 1/2 σελίδα).

Πάνω κάτω τα θυμάμαι. όποιος θυμάται καλύτερα τα θέματα, μπορεί να διορθώσει.
Άβαταρ μέλους
yoan
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 16 Ιουν 2009, 14:39
Ευχαριστώ: 4

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SKYCLOAK » 11 Ιουν 2012, 21:33

Αναρωτιόμουν... τα πρώτα θέματα που αναφέρονται είναι του Σπανού??- κι αν όντως είναι, τέτοιο στυλ ερωτήσεων να περιμένουμε κ φέτος?? :help:
Άβαταρ μέλους
SKYCLOAK
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 14 Φεβ 2009, 14:59
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό BevouLa » 23 Ιουν 2012, 19:34

ΣΠΑΝΟΣ - Ιουνιος 2012

Εβαλε θεματα για 2 ομαδες, εγω ειχα την Ομαδα Α
Θεμα Α(διαλεξτε ενα απο τα δυο)
1)Πηγες παραναγνωσης(μεχρι 20 γραμμες)
2)Η θεωρια της Προσληψης -κατι να σχολιασουμε - (μεχρι 20 γραμμες)
Θεμα Β
Να πουμε τι θα καναμε στην Α λυκειου στην πρωτη και τελευταια φαση στο προτυπο της 4πλης αναγνωσης πανω σε ενα ποιημα του Σεφερη
Xwris aera kaneis den s akouei na ourliazeis :)
Άβαταρ μέλους
BevouLa
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 23:14
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό wfam » 24 Ιουν 2012, 00:51

κατ αρχας ηταν 2 ομαδες..1 υποχρεωτικη(το πρακτικο) κ απο 2 θεωρητικες να επιλεξουμε τη 1. αυτα που θυμαμαι: βιωμα-εκφραση, δημιουργικοτητα ανγνωστη,λογοι παραναγνωσης, 2η φαση του μοντελου της αισθητικης-αναγνωστ ανταποκρισης, και φασεις 4πλης αναγνωσης...
Άβαταρ μέλους
wfam
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 10:25
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό BRIS » 24 Ιουν 2012, 01:11

Β ομάδα!

1) Επιλέγουμε μία από τις 2
α) έκφραση-βίωμα στη θεωρία του Dilthey (μέχρι 20 σειρές)
β) είχε μια άποψη του Eco και ζητούσε να την τεκμηριώσουμε σύμφωνα με κάποια θεωρία(μέχρι 20 σειρές) Επειδή επέλεξα την 1η και δε θυμάμαι αυτή όποις θυμάται ας με συμπληρώσει!

2 Υποχρεωτικό
Αθήνα 1943 (ποίημα του Καββαδία)
να γράψετε ό,τι θα λέγατε και ό,τι θα κάνατε αν διδάσκατε το ποίημα αυτό στην Α' Λυκείου σύμφωνα με το πρότυπο της αισθητικής ανταπόκρισης. Ζητούσε τη 2η φάση ΜΟΝΟ! (μέχρι 20 σειρές)

[Το ποίημα που είχε η Α ομάδα ήταν ένα απόσπασμα από το Μυθιστόρημα του Σεφέρη]
Άβαταρ μέλους
BRIS
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Οκτ 2008, 12:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 0

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Chryr » 05 Ιαν 2013, 17:12

Σεπτέμβριος 2012

Ομάδα Β:
(θεωρητικό μέρος)A.
α) Είναι θέσφατα οι θεωρίες της διδασκαλίας της λογοτεχνίας για κάποιον ποα διδάσκει λογοτεχνία στην Α' Λυκείου;
β) Να εξηγήσετε τις έννοιες ''έναστρος ουρανός'', ''ανάγνωση ως ορειβασία''σύμφωνα με τη θεωρία της Πρόσληψης.
Να γράψετε 1 από τα 2.

(πρακτικό μέρος)Β.
Να πείτε τι θα κάνατε και τι θα λέγατε στο τελευταίο στάδιο της διδασκαλίας του ποιήματος που σας δίνεται, σύμφωνα με την Ερμηνευτική.
(Δυστυχώς δεν θυμάμαι πιο ποίημα ήταν)
Άβαταρ μέλους
Chryr
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2012, 18:29
Ευχαριστώ: 14

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό smurfette*91 » 27 Ιουν 2013, 18:38

Εξεταστική Ιουνίου 2013 Ευαγγελία Φρυδάκη

Θέμα 1ο
Φιλόλογος που συζητά με τους μαθητές στο τέλος της σ=χρονιάς την αποτίμηση της διδασκαλίας και διακρίνει πως ορισμένα παιδιά ήταν παθητικοί ακροατές, δεν πίστευαν στα μαθήματα και θεώρησαν πως δεν προωθήθηκε η μάθηση τους. Να προτείνετε 4 πρακτικές από την κονστρουκτιβιστική αντίληψη για την μάθηση που θα βοηθούσαν και να τις αιτιολογήσετε.

Θέμα 2ο
Μια τάξη επισκέφτηκε τον χώρο της Ακρόπολης και θεώρησε πως ήταν καλύτερη η μάθηση τους με αυτό τον τρόπο παρά αν το μάθημα γινόταν μέσα στην τάξη. Μετά είχε 5-6 προτάσεις και έπρεπε να πούμε αν είναι σωστές ή λάθος με βάση το παραπάνω γεγονός και να αιτιολογήσουμε. (Κάπως έτσι ήταν..)

Μια από τις 2 επιλέγαμε.
Baby, love that comes around
will never stop coming around
but you need me
now you need me....


What defines us is how well we rise after falling
Άβαταρ μέλους
smurfette*91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1212
Εγγραφή: 08 Δεκ 2009, 21:35
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογικό (Κλασσικό)
Ευχαριστώ: 49

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ioannouka » 14 Φεβ 2014, 22:57

smurfette91 η απάντηση στο 1ο ερώτημα θυμάσαι που ακριβώς είναι στο βιβλίο? Στο κεφάλαιο 3.3 ή στο 3.6?
These wounds won't seem to heal/this pain is just too real/there's just too much the time cannot erase...
Άβαταρ μέλους
ioannouka
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 31 Αύγ 2010, 21:41
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AGGELMOR » 15 Φεβ 2014, 10:47

για τις κονστρουβιστικες πρακτικες στο βιβλιο μιλαει απο τη σελιδα 363 κ' μετα , νομιζω ......
Άβαταρ μέλους
AGGELMOR
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 13:07
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό smurfette*91 » 15 Φεβ 2014, 18:09

Δεν θυμάμαι ακριβώς κεφάλαιο αλλά σίγουρα ήταν από τα τελευταία. ίσως κ το τελευταίο. :up:
Baby, love that comes around
will never stop coming around
but you need me
now you need me....


What defines us is how well we rise after falling
Άβαταρ μέλους
smurfette*91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1212
Εγγραφή: 08 Δεκ 2009, 21:35
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογικό (Κλασσικό)
Ευχαριστώ: 49

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Dark fairy » 15 Φεβ 2014, 18:58

To 3.3 δεν είναι πρακτικές αλλά τα κονστρουκτιβιστικά μοτίβα που αναπτύχθηκαν, βάσει των οποίων διαμορφώθηκαν και οι διάφορες "πρακτικές" που αναφέρονται στο 3.6..! Και αν το δεις πολλά από αυτά αναφέρονται ως απαραίτητες προυποθέσεις μέσα στις διδασκαλίες..! :peace2: :dfg: :bangin: :sick:
“Της ήταν έτσι γραφτό, θα 'λεγες, όλους τους πόθους της τους βαθιούς και σπάνιους, να τους γεύεται πραγματοποιημένους κάποιαν ώραν πού, θες από την ατέρμονη απαντοχή, θες από κακοτυχιά, κάθε ζωντανός παλμός τους είχε σταματήσει και κάθε θέλγητρο τους νεκρωθεί.”

― Άγγελος Τερζάκης
Άβαταρ μέλους
Dark fairy
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: 30 Οκτ 2009, 20:31
Τοποθεσία: ΜΝΕΦ
Ευχαριστώ: 47

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ioannouka » 16 Φεβ 2014, 20:04

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Ημερομηνία Εξέτασης: 16/02/2014
Διδάσκουσα: Ευαγγελία Φρυδάκη

Να απαντήσετε σε ένα από τα δύο θέματα:

1) Φιλόλογοι που διδάσκουν σ' ένα τυπικό Γυμνάσιο επιχειρούν να οργανώσουν τα μαθήματά τους μ' έναν συνεργατικό τρόπο. Υποδεικνύουν στους μαθητές τους να συνεργαστούν με τον συμμαθητή που κάθεται δίπλα τους και τη δυάδα των μαθητών του μπροστινού θρανίου. Μετά από σύντομη εισαγωγή στην ενότητα και βασικές ερωτήσεις κατανόησης, αναθέτουν στους μαθητές να επεξεργαστούν ομαδικά ερωτήσεις ή/και ασκήσεις του βιβλίου. Σύντομα διαπιστώνουν δυσλειτουργίες: οι μαθητές, μολονότι υποτίθεται ότι συνεργάζονταν ως ομάδα, στην πραγματικότητα έκαναν τις εργασίες μόνοι τους ή εξαντλούνταν σε άγονες αντιπαραθέσεις. Τι θα προτείνατε στους διδάσκοντες, για να διαμορφώσουν τις προϋποθέσεις μια υγιούς και παραγωγικής ομαδικής εργασίας στις τάξεις τους;

2) Να ορίσετε τους τύπους πολλαπλής νοημοσύνης και να προσπαθήσετε να εφαρμόσετε κάποιες απ' αυτές σ' ένα λογοτεχνικό κείμενο. (Η εκφώνηση αυτής της ερώτησης είναι στο περίπου, καθώς δεν τη θυμάμαι. Αν κάποιος τη θυμάται καλύτερα, ας την συμπληρώσει).
These wounds won't seem to heal/this pain is just too real/there's just too much the time cannot erase...
Άβαταρ μέλους
ioannouka
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 31 Αύγ 2010, 21:41
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό alexander91 » 16 Φεβ 2014, 21:04

Ευχαριστουμε την ioannouka για τα θεματα!! Το δευτερο θεμα ζητουσε:
    (α)Τι ειναι οι πολλαπλοι τυποι νοημοσυνης;
    (β)Να αναφερεται καθε τυπο ξεχωριστα και δυο λογια για το καθενα
    (γ)Πώς θα προσεγγιζαμε τη διδασκαλια ενος λογοτεχνικου εργου με βαση το καθε τυπο πολλαπλης νοημοσυνης, δηλαδη ενα λογοτ. κειμενο που θα το προσεγγιζαμε με δραματοποιηση σημαινει οτι θα χρησιμοποιουσαμε το κιναισθητικο τυπο νοημοσυνης κ.α.
Spoiler:
Υ.Γ.: Επισης, ειπε οτι η πρακτικη που ειχαμε κανει μπορει να μας δωσει μεχρι 1-1,5 το πολυ βαθμο, μονο εαν το γραπτο μας ειναι απο 4 και πανω!
    Καλα αποτελεσματα!!!! :goodluck: :peace2:
Ε κακομοίρη άνθρωπε, μπορείς να μετακινήσεις βουνά, να κάμεις θάματα, κι εσύ να βουλιάζεις στη κοπριά, στη τεμπελιά και στην απιστία! Θεό έχεις μέσα σου, Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις - το μαθαίνεις μονάχα την ώρα που πεθαίνεις, μα 'ναι πολύ αργά.
    Νίκος Καζαντζάκης
Άβαταρ μέλους
alexander91
 
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: 11 Οκτ 2012, 02:16
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογικό ΜΝΕΦ
Ευχαριστώ: 53

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Eugene » 14 Ιούλ 2014, 23:17

Κα Φρυδάκη-Θέματα 14/07/2014

Είχε 5 θέματα και ζητούσε να γράψουμε τα 4
Τα θυμάμαι σε πολύ γενικές γραμμές δυστυχώς

Θέμα 1
α.Υποκειμενικές παραδοχές στο Τεχνικό-Γραμμικό μοντέλο σχεδιασμού διδασκαλίας
β. Συμφωνείτε/Διαφωνείτε και γιατί

Θέμα 2
Το έργο του εκπαιδευτικού σήμερα είναι να:
και είχε 4 επιλογές (να διευκολύνει τη μετάδοση περιεχομένου των μαθημάτων, να εισάγει μαθητές και να υποστηρίζει θεσμό μαθητείας, να καλλιεργεί την ανοιχτότητα και την ελευθερία και να προωθεί διερευνητικές δραστηριότητες κλπ) έλεγε ότι δεν υπάρχει «σωστή» αλλά «επιλεγμένη» απάντηση και να αιτιολογούσαμε ό,τι επιλέγαμε

Θέμα 3
Έδινε δύο στόχους για να πούμε σε ποια υποκατηγορία σύμφωνα με το πρότυπο Bloom–Krathwohl ανήκουν
«Να διακρίνετε τα αίτια του 1ου ΠΠ σε μια σειρά από πηγές»
«Να γράψετε επιστολή σε έναν συγγραφέα του οποίου το έργο πρόσφατα μελετήσατε και να αιτιολογείτε με προσωπικό τρόπο την πρόσκλησή σας»

(κάπως έτσι)

Θέμα 4
Διαφορά ερωταποκρίσεων και διαλόγου στη νεωτερικότητα και αν οι πρώτες μπορούν να εγγυηθούν τη γνώση

Θέμα 5
α.Τα 3 πλεονεκτήματα της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου
β.Ποιο θα ήταν για εσάς το πιο ισχυρό κίνητρο από τα παραπάνω για να την εφαρμόσετε στη δική σας τάξη;

ΓΙΟΛΟ
Άβαταρ μέλους
Eugene
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 01:32
Ευχαριστώ: 1

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό scorpionius18 » 05 Σεπ 2014, 21:42

Eυαγγελία Φρυδάκη-Εξεταστική Σεπτεμβρίου 2014

5 θέματα.Απαντάμε τα 4 από τα 5. Τα θυμάμαι σε πολύ γενικές γραμμές.Απλώς σας δίνω την κεντρική ιδέα και σε ορισμένες περιπτώσεις σας παραπέμπω στις σελίδες του βιβλίου όπου μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις.Καλοδεχούμενη η όποια συμπλήρωση.

1.Περιέγραφε χωρίς να τα κατονομάζει 3 είδη διδασκαλίας (τα δύο ήταν η άμεση και η υποστηρικτική) και ζητούσε να πούμε ποιό από τα τρία πιστεύουμε ότι οδηγεί στη γνώση.Έπρεπε να αιτιολογήσουμε την απάντησή μας.Ερώτηση κρίσεως.

2.Οπτική ή Χωραισθητική Νοημοσύνη. α)Να δώσετε ορισμό. β)Αν θέλατε να διδάξετε το μάθημα της Ιστορίας σε άτομα που διαθέτουν αυτόν τον τύπο νοημοσύνης,ποιές μορφές και ποιά μέσα διδασκαλίας θα χρησιμοποιούσατε;

3."Η μέθοδος εξισώνεται με τα ποικίλα μέσα ή και τεχνάσματα με τα οποία οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να δώσουν στους μαθητές γνώσεις και δεξιότητες." (βλ.βιβλίο σελ.175 πάνω-πάνω)Συμφωνείτε με αυτή την άποψη;Ορίστε την έννοια της μεθόδου.

4.Μια εκδοχή συζήτησης που βασίζεται στις προηγούμενες γνώσεις των μαθητών και μπορεί να προάγει τη γνωστική τους ανάπτυξη είναι ο καταιγισμός ιδεών ή ιδεοθύελλα.Συμφωνείτε;Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας.

5.α)Κίνδυνοι που ενέχει η χρήση των ερωταποκρίσεων. β)Υπάρχουν τύποι ερωτήσεων με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποφύγουν αυτούς τους κινδύνους; (βλ.βιβλίο σελ.159-161)

Καλά αποτελέσματα σε όλους!
Τελευταία επεξεργασία από scorpionius18 και 05 Σεπ 2014, 21:54, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
scorpionius18
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011, 16:58
Ευχαριστώ: 2

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sirenita Galactica » 08 Ιουν 2015, 22:11

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ (ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε. ΦΡΥΔΑΚΗ)

ΘΕΜΑΤΑ (Να απαντηθούν τα 3 από τα 4)

1. α) Ποια αξιολογείτε ως τα πιο θετικά αποτελέσματα της Συνεργατικής Μάθησης; β) Πώς τα αποτελέσματα αυτά συνδέονται με την έννοια της κοινότητας μάθησης;

2. α) Τι κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην συμπεριφοριστική «ενίσχυση» μιας επιθυμητής συμπεριφοράς και στην «υποστήριξη», όπως την εννοεί ο Vygotsky; β) Τι θα απαντούσατε σε κάποιον που θα ισχυριζόταν ότι η «υποστήριξη» του μαθητή δεν τον οδηγεί στην αυτόνομη μάθηση, αλλά τον καταδικάζει στην εξάρτηση από το «δεκανίκι» του δασκάλου;

3. Με ποια κριτήρια θα μπορούσαμε να θέσουμε τα όρια της αποτελεσματικότητας των συμπεριφοριστικών πρακτικών στη διδασκαλία (σε ποια είδη μάθησης ή σε τι είδους εκπαιδευτικές συνθήκες είναι αποτελεσματικές);

4. Να αναγνωρίσετε τους στόχους κάθε υποκατηγορίας του Γνωστικού Τομέα της Ταξινομίας Bloom-Krahtwoll σε 2 παράδειγματα και να τεκμηριώσετε την επιλογή σας.
Take chances. Tell the truth. Date someone totally wrong for you. Say no. Spend all your cash. Get to know someone random. Be random. Say i love you. Sing out loud. Laugh at stupid jokes. Cry. Apologize. Tell someone how much they mean to you. Tell a jerk what you think. Laugh till your stomach hurts. Live life.
Regret nothing...
Άβαταρ μέλους
Sirenita Galactica
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 4813
Εγγραφή: 02 Ιουν 2010, 14:44
Τοποθεσία: Στα σύννεφα...
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογία
Ευχαριστώ: 67

Κ/ Γ ΠΔ74 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Η' ΕΞ. (ΚΛΑΣ/ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό 9gewrgia9 » 18 Σεπ 2015, 18:59

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Διδασκουσα: Ε.Φρυδακη

1) α.Πως εννοει ο Fenstermacher τη σχεση διδασκαλιας-μαθησης και απο τι θεωρει οτι διαμεσολαβειται η σχεση αυτη? β.Τι συμπερασματα βγαζετε για το βασικο καθηκον του εκπαιδευτικου? (καπως ετσι ηταν η διατυπωση. Οποιος θυμαται καλυτερα, ας με διορθωσει)(το β υποερωτημα δεν υπηρχε στις 30 ερωτησεις που μας ειχε δωσει)
2) Σε τι διαφερει ο συνομιλιακος και τι ο διερευνητικος διαλογος α.απο τον τυπικο διαλογο επιχειρηματων της νεωτερικης εκπαιδευτικης αντιληψης και β.απο τις "χαλαρες" συζητησεις στην ταξη,στις οποιες οι μαθητες ενθαρρυνονται απλως να εκφραζουν την αποψη τους?
3) α.Ποια σημασια παιρνει στον συμπεριφοριστικο και ποια στο κονστρουκτιβιστικο πλαισιο αρχων η φραση "ο εκπαιδευτικος διδασκει"? β.Μετα απο την εμπειρια σας απο το μαθημα στο οποιο εξεταζεστε σημερα και απο την πρακτικη σας ασκηση, ποια απο τις δυο σημασιεςθα μπορουσατε να υπερασπιστειτεμε επιχειρηματα σε καποιον τριτο?

Επιλεγουμε 2 απο τα 3
Μιλούσαν για τις ανομίες της εξουσίας, για τα βάσανα των αναξιοπαθούντων, για τη φτώχεια που μάστιζε το λαό,
όμως στα μάτια τους όλη την ώρα της θερμής κουβέντας τους πλανιόταν ασταμάτητα ένα βουβό ερώτημα:
"Θα μπορούσες να μ' αγαπήσεις;".
Λέων Τολστόι
Άβαταρ μέλους
9gewrgia9
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 27 Ιουν 2013, 17:27
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Φιλολογίας, Γλωσσολογικό
Ευχαριστώ: 13

Επόμενο


Επιστροφή στο Κατεύθυνση Γλωσσολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης