filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό celiaki » 04 Φεβ 2012, 11:49

Παλιά θέματα
Άβαταρ μέλους
celiaki
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 04 Οκτ 2008, 19:35
Τοποθεσία: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 1

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό shaefea » 04 Ιούλ 2012, 18:55

guys ti evale o markou thn deytera, gia na 3erw peripou ti me perimenei tn septemvrh!?
Άβαταρ μέλους
shaefea
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Ιαν 2012, 22:41
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Babalu_Impakt » 27 Αύγ 2012, 12:54

κανείς δενξέρει;;;;;;
Άβαταρ μέλους
Babalu_Impakt
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 18:50
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό eleni al. » 02 Ιουν 2013, 17:16

Ξέρει κανείς ερωτήσεις?
Άβαταρ μέλους
eleni al.
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό skojoan » 26 Ιουν 2013, 19:51

Θεματα Μαρκου εαρ. 2013 (στο περιπου)

Επιλογή ενος θέματος από:

1) α)Ποια η διαφορα γλωσσικης ενταξης και αφομίωσης;
β) Ποιες πιστευετε οτι πρεπει να είναι οι καταλληλες συνθηκες στο σχολειο για τους μαθητες με διαφορετικο γλωσσικο και πολιτισμικο υποβαθρο;

2) Καταλληλες συνθηκες διδαχης της ελληνικης ως μητρική (καπως ετσι...δεν θυμαμαι γτ επελεξα το πρωτο)
Άβαταρ μέλους
skojoan
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Σεπ 2012, 17:51
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kristinakal » 05 Οκτ 2014, 16:25

Θέματα Ιουνίου 2014 με Παρθένη

Θέμα Ι

Ο Thomas Kuhn στο βιβλίο του "Δομή των Επιστημονικών Επαναστάσεων" εισάγει μια εντελώς νέα ορολογία και οριοθετεί ένα ευρύ πλαίσιο επιστημολογικών προβλημάτων, με επίκεντρο τη δομή και την αλλαγή των επιστημονικών θεωριών. Να αναλύσετε την έννοια του "Παραδείγματος", εστιάζοντας στις ακόλουθες έννοιες: Επιστημονική κοινότητα (scientific community), Παράδειγμα (paradigm), Προ-επιστήμη, Φυσιολογική επιστήμη (normal science), Γρίφοι (puzzles), Ανωμαλίες (anomalies), Κρίση (crisis), Επιστημονική επανάσταση (scientific revolution).

Θέμα ΙΙ

Αξιολογείστε το αίτημα ορισμένων εθνοπολιτισμικών ομάδων για ίδρυση και λειτουργία δικών τους ξεχωριστών σχολείων με κριτήριο βασικές αρχές μιας δημοκρατικής -διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, όπως η ανεκτικότητα, ο σεβασμός και η αναγνώριση της ετερότητας, η πολιτική και κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη.

Από τα δύο θέματα να αναπτύξετε το ένα.
Άβαταρ μέλους
kristinakal
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Δεκ 2013, 17:42
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xrysa » 03 Φεβ 2015, 22:00

Θέματα Εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου-Φεβρουάριος 2015 (Παρθένης)

Ακριβώς τα ίδια με τα πάνω και επιλέγαμε το ένα από τα δύο.

Θέμα I
Ο Thomas Kuhn στο βιβλίο του "Δομή των Επιστημονικών Επαναστάσεων" εισάγει μια εντελώς νέα ορολογία και οριοθετεί ένα ευρύ πλαίσιο επιστημολογικών προβλημάτων με επίκεντρο τη δομή και την αλλαγή των επιστημονικών θεωριών. Να αναλύσετε την έννοια του Παραδείγματος, εστιάζοντας στις ακόλουθες έννοιες: Επιστημονική Κοινότητα (scientific community), Παράδειγμα (paradigm), Προ-επιστήμη, Φυσιολογική Επιστήμη (normal science), Γρίφοι (puzzles), Ανωμαλίες (anomalies), Κρίση (crisis), Επιστημονική Επανάσταση (scientific revolution).

Θέμα ΙΙ
Αξιολογήστε το αίτημα ορισμένων εθνοπολιτισμικών ομάδων για ίδρυση και λειτουργία δικών τους ξεχωριστών σχολείων με κριτήριο βασικές αρχές μιας δημοκρατικής-διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, όπως η ανεκτικότητα, ο σεβασμός και η αναγνώριση της ετερότητας, η πολιτική και κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη.
Τελευταία επεξεργασία από xrysa και 03 Φεβ 2015, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
xrysa
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 15 Σεπ 2007, 17:57
Ευχαριστώ: 1

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mariaex » 02 Ιουν 2016, 11:34

Θέματα φωτεινού?
Άβαταρ μέλους
Mariaex
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Δεκ 2015, 16:57
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ02|Νέες Παιδαγ. Προσεγγίσεις σε Σύγχρονες Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Κατερίνα Δ. » 04 Ιουν 2016, 20:36

Αυτο το μαθημα, δεν εχει σχεση με το μαθημα του κου Φωτεινου "ιστορια της εκπαιδευσης", ετσιι;;
Άβαταρ μέλους
Κατερίνα Δ.
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Ιαν 2016, 12:28
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Β' Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες