filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ovia » 07 Φεβ 2012, 21:33

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 (ΦΛΟΥΡΗΣ)

Από τα 3 επιλέγουμε τα 2:
1) Τι είναι η "αναντιστοιχία", γιατί υπάρχει αυτό το φαινόμενο, ποιες είναι οι επιπτώσεις της και πώς μπορεί να αποτραπεί στο μέλλον?
2) Ποια θεωρία Αναλυτικού Προγράμματος θεωρείτε την πιο κατάλληλη και πώς πρέπει να είναι το περιεχόμενο της διδασκαλίας των Ελλήνων μαθητών σε μία δεκαετία?
3) Ποιες είναι οι βασικές αρχές εκπόνησης του Αναλυτικού Προγράμματος και πώς πρέπει να είναι η διδακτική πράξη?

Προαιρετική ερώτηση-bonus:
Τι είναι το "Μηδενικό Πρόγραμμα"? Γράψτε ένα ή περισσότερα παραδείγματα.
Άβαταρ μέλους
ovia
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 16:09
Σχολή/Τμήμα: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 2

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό blue el dudu » 20 Φεβ 2012, 19:55

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 (δεύτερη εξέταση 20/2/12)- ΦΛΟΥΡΗΣ

Από τα 3 επιλέγουμε τα 2:
1. Ποιος ο ρόλος των μη προβλεπόμενων σκοπών και και πως επιδρούν στη μάθηση και στη διδασκαλία
(κάπως έτσι ήταν η διατύπωση)
2. Να περιγράψετε το πρόβλημα της σχέσης του ΑΠ και της διδασκαλίας.
3. Ποια θεωρία Αναλυτικού Προγράμματος και ποιο περιεχόμενο θα προτείνατε για τα Ελληνόπουλα σε μία δεκαετία?
Άβαταρ μέλους
blue el dudu
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Σεπ 2010, 00:28
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό skojoan » 09 Μαρ 2014, 20:37

Θέματα από τον Φωτεινό υπάρχουν? Γνωρίζει κανείς κατι γι αυτο??
Άβαταρ μέλους
skojoan
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Σεπ 2012, 18:51
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό skojoan » 02 Απρ 2014, 12:16

Εξεταστική χειμερινού εξαμήνου 2014

Διδάσκων: Φωτεινός Δημήτριος

Επιλογή 2/3 ερωτήσεις

1)Πώς ήταν το ΑΠ της Ελλάδας στο παρελθόν; (Κάπως έτσι δεν την επέλεξα)

2)Αν συμμετείχατε στην επιτροπή που θα σχεδίαζε ένα νέο μελλοντικό ΑΠ βάσει ποιας θεωρίας θα το δομούσατε; Τεκμηριώστε την απάντησή σας. (Εδώ είπε ότι μπορούμε να κάνουμε και συνδυασμό θεωρήσεων, αρκεί να μπορούν πράγματι να συνδεθούν, π.χ. η ακαδημαϊκή θεώρηση δεν μπορεί να συνδυαστεί με τη θεωρία περί κοινωνικής αποτελεσματικότητας.)

3)Ποιο είναι το κύριο πρόβλημα του σημερινού ελληνικού αναλυτικού προγράμματος; Αιτιολογήστε την απάντησή σας. (Σ' αυτό είπε ότι μπορούμε να αναφερθούμε σε αρκετούς τομείς οι οποίοι συνθέτουν το όλο πρόβλημα, τεκμηριώνοντας πάντοτε την απάντησή μας)

Καλό διάβασμα!
Άβαταρ μέλους
skojoan
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Σεπ 2012, 18:51
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό skojoan » 02 Απρ 2014, 12:21

Για περισσότερα θέματα κοιτάξτε και στο παλαιό πρόγραμμα σπουδών! :peace2:
Άβαταρ μέλους
skojoan
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Σεπ 2012, 18:51
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ηλιανα04 » 19 Ιαν 2015, 18:46

Θέματα Ιανουάριος 2015
Φωτεινός
Στην αρχή έγγραφα ότι αντιμετωπίζουμε στην κοινωνία προβλήματα και ειχε τις λέξεις πολυπολιτισμικότητα ,οικονομικά προβλήματα και ψηφιακός κόσμος κατι τέτοιο

1) να φτιάξουμε ενα δικο μας Α.Π απο τις θεωρίες (μπορούσαμε να αυνδυασουμε)
2) να αναλύσουμε το περιεχόμενο ,ήθελε να γράψουμε τι θα μαθήματα θα επιλέγαμε να ηταν τα βασικά του Α.Π. Και γιατι . Ήθελε να επιλέγουξε μαθήματα με βάση τις πρώτες λέξεις που ανέφερα .
3) πως θα αξιολογουσαμε το Α.Π.
Άβαταρ μέλους
Ηλιανα04
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 13:58
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lyk23 » 20 Ιαν 2016, 12:48

Θέματα εξεταστικής Ιανουαρίου 2016
Αν είσασταν ο μεταρρυθμιστής ενός αναλυτικού προγράμματος
α)Ποιο είναι το.βασικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίζετε
β)Ποιά θεωρία θα επιλέγατε;
γ)σε ποια μαθήματα θα δίνατε βαρύτητα;
δ)Με ποιους φορείς πρέπει να συνεργαστεί η εκπαίδευση;
Άβαταρ μέλους
Lyk23
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Ιαν 2016, 12:40
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό martaxch » 05 Σεπ 2016, 20:23

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΟ

Δύο ερωτήσεις/επιλέγετε τη μία

1. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν άμεσα και έμμεσα τα αναλυτικά προγράμματα; Δώστε παραδείγματα από την ελληνική εκπαίδευση.
2. Ποιες κοινωνικές επιπτώσεις, άμεσες και έμμεσες, έχει η λειτουργία των αναλυτικών προγραμμάτων στην εκπαίδευση;
Άβαταρ μέλους
martaxch
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 09 Ιουν 2015, 17:05
Ευχαριστώ: 1

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Vasiliki.l.k.1 » 06 Φεβ 2018, 15:07

Εξεταστική Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2018, Φωτεινός
Κοινό για ΦΠΨ - Φιλολογικό (όλες οι κατευθύνσεις)

Ένα θέμα κρίσεως, το παραθέτω κατά προσέγγιση

Δόθηκε ένα μεγάλο απόσπασμα από τις δηλώσεις του Τζακ Μα στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός (1 σελίδα περίπου). Με λίγα λόγια, ο Μα υποστήριζε ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης και το περιεχόμενό της που μένει αδιαφοροποίητο τόσα χρόνια προκειμένου ο άνθρωπος να διαφοροποιηθεί από τις μηχανές και αναπτύξει δυνατότητες που εκείνες δεν έχουν. Να αναπτύξει δηλαδή ηθικές αξίες, εμπιστοσύνη...
-Η δήλωση του Μα γενικότερα ήταν βοηθητική γιατί έδινε ιδέες για την απάντηση των ερωτημάτων.

Τα ερωτήματα ήταν τα εξής:
Να απαντήσετε σύμφωνα με την εμπειρία και τις γνώσεις σας
α) Να συγκρίνετε το Αναλυτικό Πρόγραμμα στην Ελλάδα (σύγκριση παλαιότερου - σύγχρονου)
β) Ποιες κοινωνικές και πολιτικές δυνατότητες υπάρχουν ώστε να δημιουργηθεί στην Ελλάδα ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα προς την κατεύθυνση που προτείνει ο Μα και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις αν εφαροστεί (είτε θετικές είτε αρνητικές)
γ) Πώς θα διαμορφωθούν οι σχέσεις εξουσίας εντός και εκτός σχολείου με ένα τέτοιο Αναλυτικό Πρόγραμμα.

Η διατύπωση των ερωτημάτων δεν είναι ακριβής, προσπάθησα να γράψω ό,τι θυμόμουν. Στο β) ερώτημα ουσιαστικά ήθελε να μιλήσουμε για μια ενδεχόμενη αλλαγή του ΑΠ στην Ελλάδα και στο γ) έδωσε μια διευκρίνιση που αφορούσε πχ. το γεγονός ότι σε ένα σχολείο αλλιώς αντιμετωπίζεται ένας μαθηματικός ή ένας φιλόλογος σε σχέση με τον καθηγητή μουσικής ή τον καθηγητή εικαστικών (ότι οι πρώτοι δλδ λόγω αντικειμένου αντιμετωπίζονται με περισσότερο κύρος).

Όποιος θυμάται καλύτερα τα θέματα ή θέλει να προσθέσει κάτι, να με διορθώσει ελεύθερα!
Άβαταρ μέλους
Vasiliki.l.k.1
Συντονίστρια
Συντονίστρια
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 27 Οκτ 2015, 17:31
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογία (Γλωσσολογικό)
Ευχαριστώ: 1

Re: ΠΔ155 Αναλυτικά Προγράμματα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NadiaaA » 18 Φεβ 2019, 18:10

2019
Έδινε μια εισαγωγη και μετά ρωτούσε αν η Ελλάδα μπορεί να αντιληφθεί το. Χάσμα της εκπαίδευσης με τξν υπόλοιπο δυτικό κόσμο και αν η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη για αλλαγές στο χώρο ΥΗΣ εκπαίδευσης (κάπως έτσι)
Άβαταρ μέλους
NadiaaA
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 01 Φεβ 2019, 03:16
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Κοινά Μαθήματα Κατευθύνσεων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης