filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό martaxch » 02 Νοέμ 2016, 00:38

Διδάσκων: Χατζηχρήστου Χρυσή
Άβαταρ μέλους
martaxch
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 09 Ιουν 2015, 16:05
Ευχαριστώ: 1

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasopara » 10 Νοέμ 2016, 19:02

καλησπερα παιδια, ειμαι απο το ισπανικο, μπορειτε να μου πειτε ωρες αιθουσα κ ημερες διδασκαλιας του μαθηματος για το χειμερινο εξαμηνο?
Δεν το βρισκω στο προγραμμα
Άβαταρ μέλους
vasopara
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Δεκ 2012, 20:39
Ευχαριστώ: 6

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rainbow » 11 Νοέμ 2016, 10:33

vasopara έγραψε:καλησπερα παιδια, ειμαι απο το ισπανικο, μπορειτε να μου πειτε ωρες αιθουσα κ ημερες διδασκαλιας του μαθηματος για το χειμερινο εξαμηνο?
Δεν το βρισκω στο προγραμμα


Τρίτη 9.00 - 12.00 στην 438 :up:
What if we don't exist??
Άβαταρ μέλους
rainbow
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 6639
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 16:21
Τοποθεσία: Somewhere on the Dark Side of The Moon
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική: Τμήμα Ψυχολογίας
Φύλο: Ανελέητο :p
Ευχαριστώ: 39

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό martaxch » 26 Ιαν 2017, 10:33

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017

Έβαλε 50 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, (χωρίς ερώτηση ανάπτυξης) οι οποίες κάλυπταν όλη την ύλη.
Οι περισσότερες αφορούσαν την πολυπολιτισμικότητα, τη διαλεκτική συμβουλευτική, το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου και τα χαρακτηριστικά/αξιολόγηση/αποτελεσματικότητα/δομή-επίπεδα παρεμβατικών προγραμμάτων πχ μαθησιακής υποστήριξης, γονεϊκής εμπλοκής, σχολικού εκφοβισμού, κοινωνικοσυναισθηματικής αγωγής.
Είχε αρκετές ερωτήσεις όπου σου ανέφερε ένα στάδιο ενός προγράμματος και σου ζητούσε να το αντιστοιχίσεις στο πρόγραμμα στο οποίο ανήκει και άλλες όπου σου έλεγε μια δραστηριότητα πχ ''ανάπτυξη κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων'' και σε ρωτούσε σε πιο στάδιο του τάδε προγράμματος ανήκει.

*χωρίς αρνητική βαθμολόγηση, δεχόταν και ρήτρα.
Τελευταία επεξεργασία από martaxch και 27 Ιαν 2017, 23:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
martaxch
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 09 Ιουν 2015, 16:05
Ευχαριστώ: 1

ΨΧ10: Σχολική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ιωαννα Πτκ » 30 Ιαν 2019, 13:45

Εξεταστικη χειμερινου 2019 - Χατζηχρήστου

50 πολλαπλης χωρις αρνητικη ,4 ομαδες
Καποιες απ τις ερωτησεις αφορουσαν:προληψη πρωτογενη και δευτερογενη προληψη ,ειδικες και γενικες μαθησιακες δυσκολιες ,πολυπολιτισμικοτητα ,ρολο σχολικου ψυχολογου ,προγραμματα παθς και μοντελο του κομερ,προγραμματα γονεικης εμπλοκης ,ορισμος ψυχικης αγωγης ,θετικη ψυχολογια ,κοινωνικη και συναισθηματικη αγωγη ,παρεμβαση στην ταξη για κρισεις ,ορισμος κρισης ,αναμενομενες αντιδρασεις στην ηλικια 5-11 ,σκοπος διαλεκτικης συμβουλευτικης ,διαστασεις συμβουλευτικης ,διαλεκτικη συμβουλευτικη ψυχικης υγειας ,συμπεριφοριστικη διαλεκτικη ,εκπαιδευτικη διαλεκτικη ,στοχος προγραμματων σε επιπεδο συστηματος ,τριαδικη φυση διαλεκτικης ,το σχολειο ως κοινοτητα που νοιαζεται και φροντιζει

:goodluck: :goodluck:
Άβαταρ μέλους
Ιωαννα Πτκ
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 19 Ιαν 2017, 22:11
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Κοινά Μαθήματα Κατευθύνσεων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης