filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Αν διαθέτετε σημειώσεις και θέλετε να τις δώσετε στο φόρουμ επικοινωνήστε με κάποιον της συντονιστικής ομάδας.

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: Σελήνη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aphroditechan » 27 Ιουν 2011, 13:09

3 Ομαδες θεματων.
Καλαντζη:
15 ερωτηματα πολλαπλης επιλογης και 2 ερωτησεις αναπτυξης να επιλεξουμε μια:
1. 3 πεδια επιδημιολογιας και να τα αναλυσουμε.
2. Ψυχοεκπαιδευση,στοχοι της και τα 3 σταδια.

Χριστοπουλου:
1.Τι ειναι ψυχαναλυση?
2.Μορφες παρεμβασης στο ψυχοδυναμικο μοντελο.
1 απο τις 2.

Κανελλοπουλου:
1."Νεα" συμπτωματα
2. Διαιρεμενος/διχασμενος εαυτος.
1 απο τις 2.
Άβαταρ μέλους
aphroditechan
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 18:01
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό TellTaleHeart » 13 Ιουν 2012, 22:13

3 oμάδες θεμάτων:
Καλαντζή:
15 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
2 ερωτήσεις να επιλέξουμε τη μία:
1)οικογενειακοί παράγοντες που ευνοούν την εμφάνιση υποτροπών στη σχιζοφρένεια. (κάτι τέτοιο)
2) 3 πεδία επιδημιολογίας, να αναλύσσετε το ένα

Χριστοπουλου:
1.Τι ειναι ψυχαναλυση;
2.Μορφες παρεμβασης στο ψυχοδυναμικο μοντελο.
1 απο τις 2.

Κανελλοπούλου:
1) πώς ορίζεται το σύμπτωμα στην ψυχαναλυτική κλινική; (υποχρεωτική)
:goodluck:
Άβαταρ μέλους
TellTaleHeart
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 20 Ιαν 2011, 13:10
Ευχαριστώ: 1

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dori » 09 Οκτ 2012, 21:25

Σεπτέμβρης (Οκτώβρης) 12:

3 oμάδες θεμάτων:
Καλαντζή:
15 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
2 ερωτήσεις να επιλέξουμε τη μία:
1.δεν την θυμάμαι καθολου.
2. Ψυχοεκπαιδευση,στοχοι της και τα 3 σταδια.

Χριστοπουλου:
1.Τι ειναι ψυχαναλυση;να αναφερεται τις συνιστωσες της
2.Το ερευνητικο πεδιο στην ψυχαναλυση.
1 απο τις 2.

Κανελλοπούλου:
1) πώς ορίζεται το σύμπτωμα στην ψυχαναλυτική κλινική; (υποχρεωτική)
:)
Άβαταρ μέλους
dori
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 31 Ιαν 2010, 23:44
Τοποθεσία: Πρόγραμμα ψυχολογιας
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό christyf » 27 Ιουν 2013, 18:12

ΙΟΥΝΙΟΣ 2013
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
Α'μέρος: ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά μίας πρώτης συνέντευξης.(8 μονάδες)

Β'μέρος: είχε ένα περιστατικό ενός ασθενούς (ο κύριος Γ έχει διαταραχές ύπνου κ.λπ) και ζητούσε να πούμε:
1.Τι αίτημα είχε ο κ.Γ (τόνισε ότι στην τάξη το είχε πει πολλές φορές το τι εννοούσε η ερώτηση)
2.Τι στάση θα υιοθετούσαμε απέναντι στον κ.Γ ώστε στην πρώτη συνέντευξη να ''ακούσουμε'' αυτά που θέλει να μας πει (12 μονάδες)
όποιος καλοθελητής θυμάται καλύτερα το 2ο θέμα ας το παραθέσει γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς το περιστατικό
Άβαταρ μέλους
christyf
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 13:31
Ευχαριστώ: 3

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό efti » 30 Ιουν 2015, 18:09

Ιούνιος 2015

Εξετάστρια Κανελλοπουλού
Δύο υποχρεωτικά θέματα (από μνήμης κι έχουν περάσει και μέρες)
1. Τι ονομάζεται δομή στην κλινική ψυχολογία; Αναφέρετε τις δομές που υπάρχουν και τα βασικά κριτήρια/χαρακτηριστικά τους
2. Είχε ένα περιστατικό με ένα κορίτσι 6 ετών με σχολική φοβία και προβλήματα δυσλεξίας (έδινε βιογραφικά στοιχεία: ζούμε μικρότερη με παππού γιαγιά, τώρα ζούσε με μαμά στο Παρίσι, η μαμά δεν αναφερόταν στον μπαμπά και κάποια άλλα..) και είχε από κάτω τρία ερωτήματα: Τί θα λέγατε για τη σχέση της μαμάς και του κοριτσιού; Ποιά είναι η θέση της μικρής στο γενεαλογικό άξονα; Ποιά είναι η αξία του συμπτώματος της μικρής;
Άβαταρ μέλους
efti
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2013, 19:03
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sofia Manesi » 02 Ιούλ 2015, 14:00

Ιούνιος 2015,
Εξετάστρια: κα Κανελλοπούλου

Μέρος Α’
Για το έργο του Κλινικού Ψυχολόγου που αφορά στη αξιολόγηση-παρέμβαση-πρόληψη είναι πολύ βασική έννοια της δομής και η δομική διάγνωση των νοσογραφικών κατηγοριών. Δώστε τον ορισμό της δομής και αναφέρατε ποιες είναι συνοπτικά πώς και βάσει ποιων κριτηρίων διακρίνονται.

Μέρος Β’
Η Bernadette, 6 ετών, μοναχοπαίδι μιας ανύπαντρης μητέρας, (ο πατέρας την έχει αναγνωρίσει, το παιδί ζει με την ανύπαντρη μητέρα, χωρίς καμία αναφορά σε αυτόν που της έδωσε το όνομα), αρνείται ξαφνικά μία μέρα να πάει σχολείο (σχολική φοβία). «Η δασκάλα είναι κακιά», επαναλαμβάνει το παιδί ανάμεσα σε δύο αναφιλητά. Μεγαλωμένη από τον παππού και την γιαγιά (ισορροπημένο ζευγάρι), η Bernadette έχει φοβικές αντιδράσεις όταν βρίσκεται μόνη με την μητέρα της. Συνηθισμένη στη ζωή της εξοχής, αισθάνεται χαμένα στο Παρίσι. Η νοημοσύνη της είναι πολύ μεγαλύτερη από τον μέσο όρο (IQ 124), στο σχολείο είναι πιο προχωρημένη. Παρόλα αυτά το παιδί έχει τη τάση να αναπτύσσει δυσλεκτικούς μηχανισμούς, οι αντιστροφές ήχων – φθόγγων είναι πολυάριθμες. Κατά την διάρκεια της πρώτης συνέντευξης παρουσιάζονται σπασμωδικές κινήσεις του στόματος. Οι ιστορίες που διηγείται το παιδί στρέφονται γύρω από την εικόνα ενός ευτυχισμένου ζευγαριού[…]. Αρνείται κάθε μάθηση «γιατί όταν κανείς ξέρει τα πάντα είναι ο θάνατος στο τέρμα».[…]
Ο σχολικός παράγων που ήταν στη πηγή του αιτήματος εξαφανίζεται γρήγορα μπροστά στις διαταραχές που είχε καλύψει. Μπορούμε μάλιστα να πούμε ότι το παιδί είχε τη αρκετά σπάνια τύχη να ξεκινήσει έγκαιρα ψυχανάλυση για να μπορέσει να ξεπεράσει την αντιδραστική δυσλεξία που διαμορφωνόταν. (Μ. Mannoni, Le premier rendez-vous avec le psychanalyste, Το πρώτο ραντεβού με τον ψυχαναλυτή, Denoel/Gonthier, 1965).
Γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία προέρχονται από την πρώτη συνάντηση με την ψυχαναλύτρια, τι μπορούμε να συμπεράνουμε ως προς:
- Τη σχέση της Bernadette με την μητέρα της
- Τη θέση της Bernadette μέσα στο γενεαλογικό άξονα
- Την αξία του συμπτώματος της Bernadette
Άβαταρ μέλους
Sofia Manesi
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Μαρ 2013, 22:49
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό eirinitsmk » 27 Ιουν 2016, 23:02

Ιουνιος 2016
Μερος Α
Η ιδια ακριβως ερωτηση με το 2015
ΜΕΡΟΣ Β
Ορμώμενοι απο τη φράση του λακαν οτι το συμπτωμα δειχνει οτη συμπτωματολογια της οικογενειακης δομης (κάπως έτσι απο τις σημειωσεις της απο το γιατι ενα παιδι δε μαθαίνει) να τη σχολιασουμε στα παιδια με μαθησιακες δυσκολίες και να γράψουμε ενα κλινικο περιστατικο
Άβαταρ μέλους
eirinitsmk
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 17 Οκτ 2014, 13:12
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό barbara9423 » 13 Σεπ 2016, 01:10

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
ΜΕΡΟΣ Α'
Ίδια ερωτηση για τη δομη
Για το έργο του Κλινικού Ψυχολόγου που αφορά στη αξιολόγηση-παρέμβαση-πρόληψη είναι πολύ βασική έννοια της δομής και η δομική διάγνωση των νοσογραφικών κατηγοριών. Δώστε τον ορισμό της δομής και αναφέρατε ποιες είναι συνοπτικά πώς και βάσει ποιων κριτηρίων διακρίνονται.

ΜΕΡΟΣ Β'
Μας παρέθετε στην ουσία μια φράση της Maud Mannoni η οποια ελεγε στην ουσια οτι πισω απο καθε παιδι που εμφανιζει μαθησιακες δυσκολιες κρυβεται σχεδον παντα κατι αλλο.και μασ ειπε να το σχολιασουμε ελευθερα.Στην ουσια η φραση αυτη οπως και η απαντηση στην ερωτηση βρισκεται στο κεφαλαιο των σημειώσεων της "Γιατι το παιδί δε μαθαίνει"
Άβαταρ μέλους
barbara9423
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 23 Οκτ 2012, 23:31
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ07||ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό eleftheriafoka » 22 Ιουν 2017, 00:59

Ιούνιος 2017
Διδάσκουσα: Κανελλοπούλου

ΜΕΡΟΣ Α'
Για το έργο του Κλινικού Ψυχολόγου που αφορά στη αξιολόγηση-παρέμβαση-πρόληψη είναι πολύ βασική έννοια της δομής και η δομική διάγνωση των νοσογραφικών κατηγοριών. Δώστε τον ορισμό της δομής και αναφέρατε ποιες είναι συνοπτικά πώς και βάσει ποιων κριτηρίων διακρίνονται.

ΜΕΡΟΣ Β'
Παρέθετε μια φράση της Maud Mannoni η οποία έλεγε στην ουσία ότι πίσω από κάθε παιδί που εμφανίζει μαθησιακές δυσκολίες κρύβεται σχεδόν πάντα κάτι άλλο. Μας ζήτησε να το σχολιάσουμε ελεύθερα και να χρησιμοποιήσουμε ένα κλινικό παράδειγμα.
Άβαταρ μέλους
eleftheriafoka
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 15 Δεκ 2014, 23:06
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Τμήματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες