filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: Σελήνη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό hevin » 20 Σεπ 2016, 13:28

Επισης ειναι ευκολο να γραψει κανεις τι εβαλε τον Σεπτεμβριο του 2015???
Άβαταρ μέλους
hevin
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 04 Σεπ 2009, 23:27
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Esym » 19 Φεβ 2017, 23:06

Ιανουάριος 2017
7 ερωτήσεις να επιλέξουμε 4
Οι 4 που θυμάμαι ειναι:
1.Πως εξισορροπούμε τις εσωτερικές και εξωτερικές μεθόδους κινητοποίησης της μάθησης
2.Τι ειναι η συνεργατική μάθηση και διαφοροποίηση απο ανταγωνιστική ατομικιστική δομή στόχου
3. Πως αλληλεπιδρούν οι μαθητές με εξωτερικό κέντρο ελέγχου με πληροφορίες και καθηγητές
4. Πως αυξάνεται η κινητοποίηση για μάθηση μέσω της χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού.
Άβαταρ μέλους
Esym
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Σεπ 2016, 22:42
Ευχαριστώ: 2

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sof_gal » 23 Σεπ 2017, 14:17

Θέματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2017
Οι ερωτήσεις 6 και 7 ήταν υποχρετικές και έπρεπε να επιλέξουμε άλλες δύο από 1-5:
1. Πώς συνάπτεται η ετοιμότητα για μάθηση και η ζώνη επικείμενης ανάπτυξης με τον γνωστικό κονστρουκτιβισμό;
2. Με ποιους τρόπους η γνωστική σύγκρουση οδηγεί στην κατασκευή νέων δομών γνώσης; Δώστε παραδείγματα.
3. Πώς έχει αξιοποιηθέι η χρήση των ενισχυτών για την αύξηση κινήτρων;
4. Σε ποιες περιπτώσεις το άγχος ευννοεί την επίδοση σε περίπλοκα γνωστικά έργα;
5. Τι είναι η συνεργατική μάθηση και σε ποιές συνθήκες διαφοροποιείται από την ατομικιστική και την ανταγωνιστική δομή στόχου;
6. Τι είναι η μεταγνώση και οι μεταγνωστικές εμπειρίες;
7. Ποια είναι η στρατηγική αντιμετώπιση ενός μαθητή χωρίς κίνητρα;

Επίσης μία πρόταση: Μπορούμε να αλλάξουμε το όνομα της συζήτησης σε Ψυχολογία της Μάθησης; ίσως ήταν πιο βοηθητικό!Ευχαριστώ!
Τελευταία επεξεργασία από sof_gal και 23 Σεπ 2017, 14:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sof_gal
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Σεπ 2017, 17:42
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό leda.dizelou » 23 Αύγ 2018, 22:14

Εξεταστέα Ύλη - Σεπτέμβριος 2018

Καλησπέρα,
γνωρίζει κανείς την ύλη του μαθήματος και το βιβλίο; Η Παγοροπούλου δεν έχει αναρτήσει τίποτα σχετικό και επειδή είμαι από κατατακτήριες, δεν γνωρίζω τίποτα σχετικό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πολύ!!
Άβαταρ μέλους
leda.dizelou
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Αύγ 2018, 21:52
Ευχαριστώ: 0

Προηγούμενη


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Τμήματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες