filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΨΧ09|| ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: Σελήνη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ09|| ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aphroditechan » 23 Ιουν 2011, 20:39

1.Φραγμοι επικοινωνιας και 4 τροποι επικοινωνιας ατομων με χαμηλη αυτοεκτιμηση.
2.Παραγοντες αυτοαντιληψης.
3.4 τυποι γονεων.

2 απο τα 3.
Άβαταρ μέλους
aphroditechan
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 17:01
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ09|| ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Papavits » 28 Ιουν 2012, 10:42

Ιούνιος 2012

Υποχρεωτικό θέμα
Περίπτατικό: μαθαίνετε πως στο σχολείο που είστε διαδίδονται φήμες για μια μαθήτρια, ενώ χθες το βράδυ αναρτήθηκαν σχόλια γι' αυτήν και στο διαδίκτυο. Με βάση τον ρόλο σας ως Σχολικός Ψυχολόγος (Πρόγραμμα Ψυχολογίας) ή Εκπαιδευτικός (ΦΠΨ και άλλα τμήματα) να αναφέρεται τις δράσεις που θα κάνατε σε α)ατομικό επίπεδο β)επίπεδο τάξης γ) επίπεδο σχολείου.

Επιλογής, 1 από τις 2
1)Συναισθηματική ανάπτυξη και αντιδράσεις στην εφηβική ηλικία
2)Επίλυση συγκρούσεων με βάση το πολιτισμικό υπόβαθρο (ανατολή κ δύση) - στο περίπου η εκφώνηση
Τελευταία επεξεργασία από Papavits και 28 Ιουν 2012, 10:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
It Don't Mean A Thing If It Ain't Got That Swing
Άβαταρ μέλους
Papavits
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Σεπ 2010, 22:31
Σχολή/Τμήμα: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ09|| ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ange91 » 11 Φεβ 2014, 21:25

Σεπτέμβριος 2013 (έγινε Ιανουάριο 2014):
40 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής εφ'όλης της ύλης, αλλά τα βασικά.
Και μία ερώτηση ανοιχτή κρίσης-συνδιαστική: "Πως αντιλαμβάνεστε το ρόλο τους εκπαιδευτικού στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού σε επίπεδο τάξης" ή κάτι σχετικο, δε θυμάμαι ακριβώς τη διατύπωση.
Μερικές φορές αισθάνομαι οτί η εξυπνάδα μου επισκιάζει την ομορφιά μου...

*Αναζήτηση Συντονιστή για το τμήμα Φ.Π.Ψ.*
Άβαταρ μέλους
ange91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 4706
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:39
Τοποθεσία: στον κοσμο μου
Σχολή/Τμήμα: φιλοσοφικη: προγραμμα ψυχολογιας
Ευχαριστώ: 33

ΨΧ09|| ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό GeorgiaTsim » 14 Σεπ 2020, 06:57

Εαρινό εξάμηνο 2020
Διδάσκουσα: Χρυσή Χατζηχρήστου
Εξ αποστάσεως εξέταση

Θέματα για άλλα τμήματα:
http://bit.ly/schpsych2_ppp

Θέματα για τμήμα ψυχολογίας:
http://bit.ly/schpsych2_psych
Άβαταρ μέλους
GeorgiaTsim
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 09:28
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Τμήματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες