filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


Θεωρίες εκμάθησης και διδασκαλίας Ιταλικών θέματα Ιουνίου 2019

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιταλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: Sissi St., Πατρινός, Alan13, maritime archaeology

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Θεωρίες εκμάθησης και διδασκαλίας Ιταλικών θέματα Ιουνίου 2019

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό giorgiovafi » 11 Ιουν 2019, 19:56

4 ερωτήσεις με πολλαπλή επιλογή (και για το input μέσα), 1 ερώτηση συμπλήρωσης κενού (μία λέξη) και ένα θέμα ανάπτυξης για την Glottodidattica: γιατί είναι και interdisciplinare και di che si occupa.
Άβαταρ μέλους
giorgiovafi
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Αύγ 2017, 11:55
Ευχαριστώ: 0


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιταλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες