filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΨΧ97 Πρόληψη και παρέμβαση στην οικογένεια και το σχολείο

Εισαχθέντες από το 2010 και μετά

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ97 Πρόληψη και παρέμβαση στην οικογένεια και το σχολείο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό martaxch » 11 Ιούλ 2018, 17:20

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Διδάσκων: Λαμπροπούλου

50 ερωτήσεις πολλαπλής, χωρίς αρνητική
Κάλυψαν
-τα είδη προσκόλλησης και τα χαρακτηριστικά τους (ανασφαλής αποφευκτική, αμφιθυμική)
-ορισμοί συμμόρφωσης, ελέγχου συμπεριφοράς, ψυχολογικού κλίματος στο σχολείο, εκφοβισμού
-διαφορά κακοποίησης-πειθαρχίας
-πότε ξεκινάει η πειθαρχία
-φιλία και τα στάδιά της
-τι παίζει ρόλο στην ψυχική ανθεκτικότητα; (παράγοντες επικινδυνότητας, πηγές στήριξης)
-χρόνια ασθένεια (ορισμός, επιπτώσεις, προσωπικοι παραγοντες)
-ρομαντικές σχέσεις και διαφορές/ομοιότητες των δύο φίλων
-είδη διαζυγίου (συναισθηματικό, ψυχικό)
-παιχνίδι και ρόλος εκπαιδευτικών σ'αυτό
-δυσκολίες στην υιοθεσία
-θρήνος και μύθοι
-τροχός ψυχικής ανθεκτικότητας
-θετική επίδραση γονεϊκή εμπλοκής
Τελευταία επεξεργασία από martaxch και 11 Ιούλ 2018, 17:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
martaxch
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 09 Ιουν 2015, 17:05
Ευχαριστώ: 1


Επιστροφή στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης