filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΠΔ70 || Παιδαγωγικά Η'

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΠΔ70 || Παιδαγωγικά Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 21 Ιουν 2007, 00:26

Μήπως ξέρει κάποιος πώς απαντάμε στις ερωτήσεις του τύπου..."πώς διδάσκονται οι ερωτηματικές προτάσεις?"...κ.λ.π
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 00:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 21 Ιουν 2007, 00:31

Σε ποιο μαθημα ειναι αυτο chrisss ??
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 18:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 21 Ιουν 2007, 00:34

παιδαγωγικά η',Σπανός-Φρυδάκη, ΠΔ70φιλ ο κωδικός του..
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 00:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό paradise » 21 Ιουν 2007, 18:03

Είχε κάνει μία παράδοση στις αναπληρώσεις του Μαϊου όπου και έκανε ένα τέτοιο παράδειγμα. Από ό,τι ξέρω απαντάς κανονικά πως εισάγονται, πως εκφέρονται, κλπ. με βάση το συντακτικό, όπως ακριβώς δηλαδή θα έκανες μια διδασκαλία των πλαγίων προτάσεων χρησιμοποιώντας παράλληλα και τις αρχές της παιδαγωγικής.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΦΟΡΟΥΜ

Πήρα πτυχίο!!!!!!! Και στα δικά σας!
Άβαταρ μέλους
paradise
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:28
Τοποθεσία: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 22 Ιουν 2007, 00:40

οκ..ευχαριστω..ελπίζω αυτη τη φορα να απαντησω σωστα..
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 00:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό PX » 22 Ιουν 2007, 12:14

λες για παραδειγμα:
θα μοιραζα ενα κειμενο το οποιο θα περιειχε τις ταδε προτασεις και θα ζητουσα απο τα παιδια να της αναγνωρισουν, θα εθετα τις εξης ερωτησεις κτλ κτλ κτλ
Άβαταρ μέλους
PX
 
Δημοσιεύσεις: 651
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 11:11
Τοποθεσία: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 22 Ιουν 2007, 12:37

Σ'ευχαριστω πολυ..
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 00:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aegina » 26 Ιουν 2007, 19:46

Επειδή το έδωσα αυτό το μάθημα τον περασμένο Σεπτέμβρη και επειδή μας έβαλε και εμάς μια τέτοιου είδους ερώτηση, θα σου πω πώς απάντησα εγώ.
Επειδή το μάθημά του στηρίζεται σε μια επικοινωνιακά προσανατολισμένη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, αυτό σημαίνει ότι περιμένει να δει και μια ανάλογη με τις αρχές αυτής μεθοδολογία.Έτσι, όταν θες να διδάξεις ένα τέτοιο συντακτικό φαινόμενο με την επικοινωνιακή προσέγγιση δεν ξεκινάς (όπως θα έκανες παραδοσιακά) από τους κανόνες του συντακτικού αλλά προσπαθείς να εμπλέξεις βιωματικά τα παιδιά σε αυτό ξεκινώντας από τη χρήση της γλώσσας σε επικοινωνιακές συνθήκες (για να καταλήξεις στον ''κανόνα'' και τη δομή της).
Το παράδειγμα που μας είχε κάνει αφορούσε τις ειδικές προτάσεις.Εν προκειμένω, γράφεις στον πίνακα ή δίνεις φωτοτυπημένες τις αποσπασματικές φράσεις ''Πιστεύω...Έχω την εντύπωση...Νομίζω...''κ.ά. και καλείς τα παιδιά να τις συμπληρώσουν μόνα τους.Από τη γνώση της μητρικής τους γλώσσας, θα προσανατολιστούν σωστά στο να τις συνεχίσουν με τον ειδικό σύνδεσμο ''ότι...''.Στη συνέχεια δίνεις τις απαραίτητες πληροφορίες για τη δομή των προτάσεων και επεκτείνεις τις δραστηριότητές σου με κείμενα, όπου τα παιδιά θ'αναγνωρίσουν τις προτάσεις αυτές (τρόπο εισαγωγής, εξάρτηση, συντακτικό ρόλο κτλ).

Για τις ερωτηματικές προτάσεις θα μπορούσες να κάνεις κάτι ανάλογο, δίνοντας για παράδειγμα κάποιες έτοιμες απαντήσεις και καλώντας τα παιδιά να ''μαντέψουν'' τις αντίστοιχες ερωτήσεις.

Μην ξεχνάς ότι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να δει στο γραπτό σου να ''φιγουράρουν'' οι εκφράσεις ''επικοινωνιακά προσανατολισμένη διαδασκαλία, χρήση της γλώσσας, βιωματικότητα κτλ''.

Ελπίζω να βοήθησα και εύχομαι αυτή να είναι και η τελευταία φορά που θα ασχοληθείς με αυτό το μάθημα!! :)
''Οι μεγάλες ιστορίες δεν τελειώνουν. Αλλάζουν μορφή. Καμιά φορά γίνονται σιωπή.'' (Λ.Κουρετζής)
Άβαταρ μέλους
aegina
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 13:05
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 27 Ιουν 2007, 11:51

να 'σαι καλα!!Ε,νομίζω πως αυτη τη φορα μετα απο τόση βοηθεια θα το περασω βρε παιδια!!!
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 00:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 27 Ιουν 2007, 13:54

εννοειται πως θα το περασεις!!!θα εχεις μαζι σου τη θετικη ενεργεια ολων μας!!!!
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 18:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό butterfly » 21 Οκτ 2007, 13:54

δημοσίευση απο elli86:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ Ζ' ΕΞΑΜΗΝΟΥ

ΣΠΑΝΟΣ

1.Όλο το βιβλίο ''Η μητρική γλώσσα στην εκπαίδευση'' είναι εντός ύλης.

ΦΡΥΔΑΚΗ
1.Έχει διανείμει φυλλάδιο με τίτλο ''Γενική Διδακτική Α''' που είναι όλο εντός ύλης.
2)Άπο το βιβλίο ''Η θεωρία της λογοτεχνίας στην πράξη της διδασκαλίας''
έχουμε τις σελ. 57-85, 189-253.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
butterfly
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 972
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 07:55
Τοποθεσία: τα όνειρά μου...
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό magica » 12 Ιαν 2008, 17:14

Μηπως γνωριζει καποιος ποια ειναι η φετινη υλη του Σπανου και της Φρυδακη; Ειναι ιδια με την περσινη;
Άβαταρ μέλους
magica
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 18:39
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fredom » 23 Ιουν 2008, 14:07

Επειδή την Τετάρτη δίνω αυτό το μάθημα μπορεί κάποιος να μου πει πώς μπορώ να απαντήσω σε ερώτηση του Σπανού σχετικά με την οργάνωση του λεξιλογίου :?: :?: :?: Ας απαντήσει κάποιος δεν αντέχω να μη το περάσω πάλι...Ευχαριστώ..
Άβαταρ μέλους
fredom
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 29 Μάιος 2008, 13:16
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iris2008 » 25 Σεπ 2008, 18:14

επειδή υπάρχει ερώτηση για το μαθημα στις ανακοινώσεις>αποριες να ενημερώσω ότι απο όσο είδα στο πρόγραμμα διδασκαλιας που εχει ανακοινωθει, Δεν υπαρχει το μαθημα στο 7ο εξαμηνο αρα έχει μεταφερθει για το 8 εξαμηνο.
Άβαταρ μέλους
iris2008
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Μυρτώ Άννα » 06 Νοέμ 2008, 13:34

:mors: Παιδιά έχω καταμπερδευτεί! Τί παίζει με αυτό το μάθημα φέτος; Κανονικά δεν είναι υποχρεωτικό στο Ζ' εξάμηνο; Βλέπω στο πρόγραμμα ότι έχει αντικατασταθεί από το πδ09 που είναι επιλογής, και γενικά δεν το βρίσκω στο χειμερινό πρόγραμμα. Κι εμείς που έχουμε κάνει την διδακτική άσκηση και το χρωστάμε από προηγούμενα έτη γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει;
Όσα το αίμα τραγουδά μην τα γυρεύεις στα βιβλία...
Άβαταρ μέλους
Μυρτώ Άννα
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 14:35
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Μυρτώ Άννα » 06 Νοέμ 2008, 13:37

Iris2008 μόλις είδα την ανακοίνωσή σου παραπάνω οπότε η απορία μου μάλλον λύθηκε... Συγγνώμη για το βιαστικό μου post!
Όσα το αίμα τραγουδά μην τα γυρεύεις στα βιβλία...
Άβαταρ μέλους
Μυρτώ Άννα
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 14:35
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iris2008 » 06 Νοέμ 2008, 14:38

μυρτώ απ΄οσο ξερω απο παλιοτερους ισχυει για 2 χρονια η ασκηση οποτε μπορεις να το δωσεις και στην εξεταστικη του φεβρουαριου αν την εχεις κανει την περιοδο 2006-07. επισης πρεπει να παραδωσεις και τα φυλλα ασκησης στους υπευθυνους
Άβαταρ μέλους
iris2008
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xoulk13 » 07 Νοέμ 2008, 11:10

Από μέλος princess:

Καλησπέρα σε όλους..θέλω να ρώτηαω αν γνωρίζει κανείς τπτ σχετικά με την πράκτικη που πρέπει να κάνουμε στο Ζ εξάμηνο...έχετε ακουσει κάτι η έχει βγεί κάποια ανακοίνωση...ευχαριστώ πολύ!
Παρακαλώ ενημερώνετέ με για τυχόν ορθογραφικά λάθη στις δημοσιεύσεις μου.Ευχαριστώ!

ΚΥΜΑΤΟΔΗΓΟΙ = η ποδοσφαιρική πραγμάτωση της επικούρειας φιλοσοφίας

Όσο γρήγορα κι αν τρέχεις, δεν μπορείς να ξεφύγεις από τον εαυτό σου.
Άβαταρ μέλους
xoulk13
 
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 20:40
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kat » 09 Φεβ 2009, 19:54

Παιδια καλησπερα,θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει σχετικα με το μαθημα που διδασκαν ο Σπανος και η Φρυδακη?Το ειχα στο περσινο Ζ εξαμηνο και το χρωσταω,το θεωρητικο μερος το δινουμε με τους Φλουρη και Σπανο στο προγραμμα που βγηκε ως ΠΔ09 πλεον? Εχω πελαγωσει!! Αν μπορει καποιος ας βοηθησει. Ευχαριστω εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
kat
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2008, 17:05
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iris2008 » 10 Φεβ 2009, 01:58

δεν εχει σχεση το πδ09 με το πδ70. ειναι διαφορετικα μαθηματα

το πδ70 το δινεις με την παλια υλη που ειχες πρσι στις 10/3 ( 9-12).
υποθετω οτι εχεις παραδωσει ηδη την καρτα παρακολουθησησης και τα φυλλα ασκησης ετσι;

πδ70 = το υποχρεωτικο μαθημα με σπανο-φρυδακη που ηταν παλιοτερα στο ζ εξ. με επισκεψεις στα σχολεία

πδ09=προαιρετικο μαθημα παιδαγωγικης
Άβαταρ μέλους
iris2008
 

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες