filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Μπουμπού » 25 Σεπ 2007, 10:22

Βρηκα αυτά τα θέματα:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ Δ ΕΞΑΜΗΝΟΥ-Ιούνιος 2005

Σπανός
1α.Παιδαγωγικές αρετές του δασκάλου κατά Kirchensteiner.Είναι επίκαιρες σήμερα?(6 μονάδες)
β.Να δοθεί ορισμός για τις έννοιες:αγωγή(Herbart),παιδαγωγικό τακτ,"επί μέτρω" αγωγή και μία έννοια από τον Pestalozzi...(4 μονάδες)
2α.Κινητές τάξεις κατά Claparede.Είναι λειτουργικές κατά την κρίση σας?(6 μονάδες)
β.Να δοθεί ορισμός για τις έννοιες:διδακτικός φορμαλισμός,αγωγή,αυθεντία(Derbolav),είδη παιχνιδιού(Piaget).(4 μονάδες)
Να επιλεγεί η μία από τις 2.

Φλουρής
15 ερωτήσεις Σωστό-Λάθος(1 μόριο η καθεμία)
15 ερωτήσεις με μικρές απαντήσεις με θέματα όπως:συναισθηματική νοημοσύνη,τύποι νοημοσύνης κατά Gardner,μεταβίβαση μάθησης,γνώμη της ψυχαναλυτικής θεωρίας για τη λήθη,διάκριση κονστρουκτιβιστικών θεωριών,αρχές Ausubel,τι υποστήριξαν Piaget και Vigotsky για τη μάθηση και την ανάπτυξη,στάδια γνωστικής ανάπτυξης Piaget,βασικοί νόμοι Thorndike,φάσεις κατά Gagne,εφαρμογές στη διδασκαλία της ουμανιστικής θεωρίας κ.λ.π.(3 μόρια η καθεμία)
-Τι γνωρίζετε για τη θεωρία του Skinner
-Ποιά θεωρία μάθησης ταιριάζει καλύτερα στους εγκεφάλους των σημερινών μαθητών
Να επιλεγεί η μία από τις 2 (40 μόρια)

Τώρα για τον Κασσωτάκη αν δεν απαττώμαι είχε βάλει πολλαπλής επιλογής κυρίως τον Ιούνιο, που έπιαναν όλη την ύλη - το λέω με επιφύλαξη βέβαια, το χε δώσει η κολλητή μου κ έτσι νομίζω μου χε πει :roll:
Άβαταρ μέλους
Μπουμπού
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:39
Τοποθεσία: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 0

Παιδαγωγικά Δ εξαμήνου - παλιά θέματα.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aggelina » 11 Φεβ 2008, 22:44

Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008.


Κασσωτάκης : έβαλε δύο θέματα με δύο ερωτήσεις και ζητούσε να απαντήσουμε μία ερώτηση από κάθε θέμα.
Θέμα Α:
1. Βασικοί σκοποί της διδασκαλίας. Αναλύστε το περιεχόμενο τους. Πως συνδέονται με τους σκοπούς της αγωγής της Σύγχρονης Παιδαγωγικής?
2.Ζητούσε κάτι από τις αρχές διδασκαλίας αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένα την ερώτηση.
Θέμα Β:
1. βασικές αρχές του Watson και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
2. βασικές αρχές για του Vygotski και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.

Σπανός.

1. Ορισμός για τις έννοιες: αγωγή, κατευθύνομενη αυτενέργεια, κοινωνικοποίηση του σχολείου, παιδαγωγικό τακτ, ?κάτι δεν θυμάμαι...


2. Ποιές οι βασικές απαιτήσεις για τη μόρφωση του δασκάλου κατά τον Kerschensteiner. Είναι επίκαιρες σήμερα και γιατί?

3. Ήθελε σχολιασμό και την σχέση των εννοιών :αγωγή - μόρφωση, παιδεία- εκπαίδευση.

Όποιος θυμάται με σιγουριά τ' άλλα θέματα ας απαντήσει. Έγραψα όσα απάντησα και όποια από τα άλλα θέματα θυμόμουν. :hot:
Άβαταρ μέλους
aggelina
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2007, 20:47
Τοποθεσία: Φιλολογικό
Ευχαριστώ: 0

......

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pan » 19 Ιουν 2008, 17:35

Εξεταστική Ιουνίου 2008
Σπανός
-Η αυθεντία του δασκάλου
-"κινητές" τάξεις και αν κατά την άποψή μας μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικα


(Αυτή ηταν η ομάδα Β την οποία επέλεξα να απαντήσω.Όποιος θυμάται τι ζήταγε στην ομάδα Α ας το προσθέσει...)

Κασσωτάκης
-ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
-ερωτήσεις σωστού λάθους
-ερωτήσεις μικρής ανάπτυξης ( αντικειμενικός σκοπός της διδασκαλιας,σπειροειδές πρόγραμμα,συνολικότητα της διδασκαλίας
-2 ερωτήσεις ανάπτυξης ( α)οι 4 πυλώνες της αγωγής κατα την UNESCO και ποια η σχέση τους με τους στόχους της αγωγής και β) Ποιοί έιναι οι περιορισμοί για την επιβολή της ποινής



Αν έχω ξεχάσει κάτι..........συμπληρώστε!!!
Άβαταρ μέλους
pan
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 730
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 14:28
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό douniaal » 25 Ιουν 2009, 04:55

οι πυλωνες ειναι στο β τομο σελ. 89
Άβαταρ μέλους
douniaal
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 26 Φεβ 2009, 13:54
Ευχαριστώ: 0

ΣΠΑΝΟΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nancy_08 » 25 Ιουν 2009, 21:32

Σπανός- Ιούνιος 2009
1.Καθοδηγούμενη αυτενέργεια και αν μπορεί να εφαρμοστεί
2.΄Σκοποί αγωγής και ανάπτυξη ενός
3.Η αυθεντία του δασκάλου
Παρακαλώ όποιος θυμαται και τα υπόλοιπα ας τα προσθέσει
Άβαταρ μέλους
nancy_08
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 10 Φεβ 2008, 23:55
Ευχαριστώ: 0

Φλεβάρης 2010 -Επί πτυχίω

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό watashikami » 09 Φεβ 2010, 19:27

Φλεβάρης 2010 -Επί πτυχίω

Σπανός
Κινητές τάξεις Claparede
Παιδαγωγικό Χιούμορ

Την άλλη ομάδα δεν τη θυμάμαι

Κασσωτάκης
Σύντομης απάντησης:
Ορισμός αγωγής
Ορισμός "αντικειμενικού διδακτικού στόχου"
Ποιοι είναι οι τύποι απαντήσεων κλειστού τύπου
Σπειροειδές πρόγραμμα
Ποιοι παράγοντες ευνοούν τη μεταφορά μάθησης (που νομίζω είναι εκτός ύλης)
Σε ποιες συνθήκες ευνοείται η γνωστική στρατηγική (??????? Τι είν' αυτό ρε παιδιά;;)
Ο υλικός σκοπός της διδασκαλίας
Η αρχή της συνολικότητας

Ανάπτυξης

Πώς πρέπει να εφαρμόζεται η ποινή στο σχολείο?

Πυλώνες της Unesco

Αυτά θυμάμαι. Υπήρχαν κι άλλα. Όποιος θυμάται να τα γράψει.
Άβαταρ μέλους
watashikami
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 12:27
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lia » 29 Απρ 2010, 16:53

Lia έγραψε:παιδια να ρωτησω κατι? αυτη η ερωτηση με το σπειροειδες προγραμμα διδασκαλιας κ το αλλο με τις συνθηκες που ευνοουν τους παραγοντες μαθησης ξερετε που ειναι?



μαλιστα.......αυτο με το σπειροειδες προγραμμα ειναι στο Β τομο στη σελιδα 73, η οποια ειναι εκτος υλης κανονικα

ακυρο, το εχει κ στον Α τομο στη σελ 131 αλλα καλου κακου ριξτε μια ματια κ στο αλλο γιατι μου φαινεται λιγο πιο αναλυτικο.
Αξίζει, φίλε, να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει...
Άβαταρ μέλους
Lia
 
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 28 Ιουν 2007, 23:24
Τοποθεσία: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό taloula » 22 Ιουν 2010, 20:44

Ιουνιος 2010:
Κασσωτακης: - Ερωτησεις σωστου-λαθους
- Ερωτησεις πολλαπλης επιλογης
- Καποιοι ορισμοι οπως: εκπαιδευτικη αξιολογηση, αντικειμενικος διδακτικος στοχος, ερωτησεις κλειστου τυπου, κυριοι παραγοντες αγωγης, αρχη της συνολικοτητας της διδασκαλιας, γνωστικη στρατηγικη, υλικος σκοπος διδασκαλιας, κατασταλτικα μεσα αγωγης. (δυστυχως δεν τα θυμαμαι ολα..)
-Ερωτηση αναπτυξης παραδοσιακοι σκοποι διδασκαλιας και πυλωνες εκπαιδευσης UNESCO, συγκριση (ομοιοτητες και διαφορες)
Σπανος: -Παιδαγωγικο χιουμορ ως παιδαγωγικη αρετη δασκαλου
- βασικες απαιτησεις Kerschensteiner για τη μορφωση του δασκαλου, ειναι επικαιρες σημερα και γιατι??

Calliope έγραψε:Ιούνιος 2010-Σπανός, για όσους είχαν χωριστεί ως β':
A1)Πως εννοεί ο Claparede τις ¨παράλληλες τάξεις¨.Ποια η γνώμη σας για την αποτελεσματικότητα του μέτρου?
2)Παιδικότητα /αγωγή της συνείδησης κατά Langeveld

B1)Βασικά στοιχεία ενός σύγχρονου σκοπού αγωγής:20 γραμμές το πολύ
2)Απόψεις του Rousseau για το έργο της αγωγής.=1 από τις 2 ερωτήσεις να απαντήσουμε

krypton έγραψε:και οι 2 ερωτήσεις ήταν να απαντηθούν. απλά επιλέγαμε μιά απτις 2 ομάδες


Του Κασσωτάκη ήταν κοινά για όλους ,νομίζω

alcest έγραψε:όχι, όχι δεν είναι κοινά για όλους!απ' ότι ξέρω υπάρχουν γύρω στις 5 με 7 ομάδες!!εγώ π.χ. ήμουν στην ομάδα με την αντιστοίχηση και 4 μικρής ανάπτυξης, ενώ άλλοι δεν είχαν αντιστοίχηση αλλά είχαν περισσότερες ανάπτυξης... :up:
taloula
Άβαταρ μέλους
taloula
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 17 Αύγ 2008, 18:55
Τοποθεσία: athina
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rita » 09 Σεπ 2010, 14:08

Θέματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2010

Σπανός (2 ομάδες θεμάτων να επιλέξουμε τη 1)
Α1. ορισμοί: παιδαγωγικό τακτ, αγωγή, μόρφωση, παιδαγωγικός έρωτας (μέχρι 20 γραμμές)
Α2. Το έργο της αγωγής για τον Rousseau. Κριτική

Β1. αυθεντία του δασκάλου (σε παρένθεση έλεγε αναλύτικά που ήθελε να αναφερθούμε αλλά δε θυμάμαι τι... :confused: )
Β2. Κινητές τάξεις κατα Claparede (μέχρι 20 γραμμές)


Κασσωτάκης
10 Σωστό Λάθος (10*1,5 μόριο)
10 σύντομης ανάπτυξης (10*3 μόρια) (κύριες διαφορές Piaget-Brunet, κλάδοι της Αγωγής, στάδιο επικείμενης ανάπτυξης κατά Vygotsky, γιατί ο Vygotsky εντάσσεται στους κονστρουκτιβιστές , σκοποί της αγωγής, κ.ά.)
10 πολλαπλής επιλογής (10*2,5 μόρια)
2 θέματα ανάπτυξης να επιλέξουμε το 1 (30 μόρια):
Α. "ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η Αγωγή είναι αποκλειστικά ζήτημα των επιδράσεων του περιβάλλοντος. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Να αιτιολογήσετε την απάντηση σας
Β. Υπό ποιες συνθήκες πρέπει να επιβάλλεται η ποινή για να ωφελεί τον παιδαγωγούμενο (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων)
Άβαταρ μέλους
rita
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008, 13:23
Τοποθεσία: Αθήνα-Ρόδος
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophia369 » 05 Ιουν 2011, 22:06

re paidia na rwtisw...aytos o Markou ti themata vazei synithws?????ektos apo to oti itan genikos grammateas
tou ypourgeiou paideias den ton exw akousei na leei tipota allo olokliro eksamino!!!!!!!!!!! :wtf:
Άβαταρ μέλους
sophia369
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 12:35
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 05 Ιουν 2011, 22:12

Γεια σου Σοφία! :clapping: :clapping:
Να σου θυμίσω ότι οι κανόνες απαγορεύουν τα greeklish... Καλό είναι να τους ρίξεις μια ματιά συνεχίζοντας τη βόλτα σου στο φόρουμ! :peace2:

Ο κ. Μάρκου έκανε πριν το ΠΔ09 που θα βρεις στο παλιό πρόγραμμα σπουδών εκεί θα βρεις και παλιά θέματα δικά του μιας και δεν έχει αλλάξει ούτε βιβλίο ούτε ύλη!

Για περαιτέρω απορίες μπορείς να απευθυνθείς στην ενότητα του μαθήματος!
Καλή συνέχεια! :peace2:
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6332
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 29

Re: ΠΔ01 || Παιδαγωγικά Δ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophia369 » 06 Ιουν 2011, 20:25

ευχαριστώ πολύ!!!!(συμμορφώθηκα και με τους κανόνες γραφής) :peace2:
Άβαταρ μέλους
sophia369
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 12:35
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης