filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό odette » 27 Σεπ 2007, 15:32

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ 2007
Ημερομηνία εξέτασης: 18/7/2007

:arrow: Γιόση
1. Μύθος δ' εστίν ... γίνεται πράξις (παρ. 8 ): Μετάφραση και σχολιασμός.

2. Ποια είναι τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας και πώς ορίζονται από τον Αριστοτέλη; Ποια είναι τα κατά ποσόν μέρη (μόνο ονομαστική αναφορά);

3. αι μέν ουν της τραγωδίας μεταβάσεις και δι' ων εγένοντο ου λελήθασιν, η δε κωμωδία διά το μη σπουδάζεσθαι εξ αρχής έλαθεν (παρ. 5): Σε ποιες μεταβάσεις αναφέρεται ο Αριστοτέλης στο οκείο κεφάλαιο και ποιες είναι οι αντίστοιχες της κωμωδίας;

4. Πώς ορίζονται από τον Αριστοτέλη οι επεισοδιώσεις μύθοι;

(Και τα δύο αποσπάσματα από το αρχαίο κείμενο υπαγορεύθηκαν)


:arrow: Γεωργαντζόγλου

Υπαγόρευση:
α. και νυν τυχείν... ηγήται θεός (στ. 30-33)
β. ει τοίσιν ουν κτείνουσιν... ενδίκως ανδρηλατείν (στ 219- 221)
γ. αλλ' ουδέν αυτού δει... και ξυνοικήτωρ εμοί (στ. 829- 833)
δ. δενδροπήμων δε... δόσιν τίοι (στ. 937 - 947)

Παρατηρήσεις
1. α. Να μεταφραστεί το β απόσπασμα και ένα από τα γ και δ.
β. Ποιος μιλά σε κάθε απόσπασμα.

2. Γραμματική αναγνώριση των 9 από τις εξής λέξεις: κει, παρ, ιτων, κτείνουσι, χαλάς, ανδρηλατείν, 'κβαλης, κοίμα, δενδροπήμων, πνεοι, αιανής.

3. Να αναγνωριστούν γραμματικά και στη συνέχεια να κλιθούν σε αρσενικό και θηλυκό και στους 2 αριθμούς τα: ευπιθής, πάντα.

4. Να βρείτε ένα παρασύνθετο ρήμα ή έναν τύπο παρασύνθετου ρήματος και να μιλήσετε στη συνέχεια για τα παρασύνθετα.

5. Να πιθανολογήσετε την ερμηνεία των λέξεων ομματοστερείς, δενδροπήμων, αιανής και να τις μεταφράσετε.

6. Το θεϊκό και το ανθρώπινο στοιχείο στις Ευμενίδες και η ψήφος της Αθηνάς.

(Σημ.: τα κομμάτια που υπαγορεύθηκαν ήταν λίγο αλλαγμένα)
Τελευταία επεξεργασία από odette και 27 Σεπ 2007, 15:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
2 things give me the feeling of chaos: the universe,and human stupidity,and Ι am not sure about the first one...

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
Άβαταρ μέλους
odette
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 12:33
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό odette » 27 Σεπ 2007, 15:44

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007
Ημερομηνία εξέτασης: 26/7/2007

:arrow: Γιόση
1. Τι γνωρίζετε για τη μίμηση στον Αριστοτέλη;

2. Ποιες μιμήσεις αναφέρει στο πρώτο κεφάλαιο της Ποιητικής του ο Αριστοτέλης;

3. Η Σχέση του μύθου με το ήθος.


:arrow: Γεωργαντζόγλου

Υπαγόρευση:
α. αρ' ακούετε... ευφιλής θεών. (στ. 190-197)
β. ευθυδίκαιοι... τελέως εφάνημεν. (στ 312- 320)
γ. άνασσ' Αθάνα.. α μη τελώ. (στ. 892- 899)

Παρατηρήσεις
1. α. Να μεταφραστεί ένα από τα τρία αποσπάσματα.
β. Ποιος μιλά σε κάθε απόσπασμα;

2. Γραμματική αναγνώριση ορισμένων τύπων, ανάμεσα στους οποίους ήταν οι: σθένειν, σέθεν.

3. Να αναγνωριστεί γραμματικά και στη συνέχεια να κλιθεί σε θηλυκό και ουδέτερο και στους 2 αριθμούς το ευφιλής.

4. α μη τελώ: Γιατί έχουμε άρνηση με το μή και όχι με το ου;

5. Να επιλέξετε μία φράση ή μια πρόταση από τα κείμενα που θεωρείτε σημαντική και να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.

6. Πώς κρίνετε την συμπεριφορά Απόλλωνα, Ερινυών και Αθηνάς στο έργο;

(Σημ.: τα κομμάτια που υπαγορεύθηκαν ήταν λίγο αλλαγμένα)
2 things give me the feeling of chaos: the universe,and human stupidity,and Ι am not sure about the first one...

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
Άβαταρ μέλους
odette
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 12:33
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 28 Σεπ 2008, 23:44

Σεπτέμβριος 2008
κ.Γιόση
1) «ἐπεί μιμοῦνται οἱ μιμούμενοι πράττοντας, ἀνάγκη δε τούτους ἥ σπουδαίους ἤ φαύλους ειναι» : να σχολιαστούν υπογραμμισμένοι όροι.
2)Περί κωμωδίας στον Αριστοτέλη
3)Αριστοτελική «περιπέτεια»

κ. Γεωργατζόγλου
1)στ. 198-201
1.μέτρο
2. έδωσε κ τις δυο εκδοχές του στ 200 κ ζήτησε τις πιθανές μεταφράσεις κ στις δυο περιπτώσεις.
3. «πῶς δή ;» Να συμπληρωθεί η ερώτηση.
2)στ. 232-234
Α. Μέτρο
Β. «προδῶ/προδῳ» Ποιο ιδιάζον φαινόμενο παρατηρείται εδώ; Να μεταφραστεί κ με τις δυο εκδοχές.
Γ. γραμματική αναγνώριση και ετυμολογικά παράγωγα του ἀρήξω.
3)στ.658-665
Ι. ετυμολογική ανάλυση 7 από 9 υπογραμμισμένες λέξεις (μερικές ήταν : πέλῃ , ἔκτεινον, ῥύσομαι, κἀν, κεκλημένη, ἅπερ, νηδύος)
ΙΙ. Ο ομιλών σε κάθε απόσπασμα.
ΙΙΙ. Να αναλυθεί κ να σχολιαστεί ο συλλογισμός του 3ου αποσπάσματος.

[Σημ: 1)επιλογή το 1-2 ή το 2-Β
2)υπήρχαν κ μερικές ακόμα στο 3ο κομμάτι. Όποιος θυμάται ας συμπληρώσει.[/u]
Τελευταία επεξεργασία από chrisss και 29 Σεπ 2008, 13:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό demi » 29 Σεπ 2008, 09:08

:merci: :merci:
Άβαταρ μέλους
demi
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 08:04
Τοποθεσία: πειραιας**
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό chrisss » 18 Φεβ 2009, 22:09

Φλεβάρης 2009
Γιόση
1)σχεση μύθου-ήθους
2)με ποια επιχειρήματα προκρίνει ο Αριστοτέλης την τραγωδία έναντι του έπους
3)Σε ποιούς όρους της Ποιητικής αντιστοιχούν οι παρακάτω ορισμοί?
α. η εις το εναντίον των πραττομένων μεταβολή
β. μίμησης πράξεως
γ. η δια της ονομασίας ερμηνεία
δ. αμάτημα τι και αίσχος ανώδυνον και ου φθαρτικόν
ε.το μέγιστο των ηδυσμάτων
στ. τα μέγιστα οις ψυχαγωγεί η τραγωδία



Γεωργαντζογλου
υπαγόρευση
Α)9-19
Β)526-537

1)μετάφραση του 2
2να κλιθεί το "λεως"
3)λίπων-τιμαλφεί, γραμματική αναγνώριση
4)ναύπορος-ναυπόρος..να εξηγηθει το φαινόμενο.
5)ανήμερον-ανενήμερος,ποια η διαφορα?
6)η ψήφος της αθηνας κ ο ρολος αυτης και του απόλλωνα
7)2 εκδόσεεις σχολιασμένες για τις ευμενίδες
8)κριτικό υπόμνημα στίχου 9 στο Α κείμενο
9)γενικός σχολιασμός Α κειμένου
Άβαταρ μέλους
chrisss
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ifigeneia » 02 Ιούλ 2009, 17:40

Γεωργαντζόγλου Ιούλιος 2009

Κείμενο Α:
Και νυν τυχειν με των πριν εισόδων μακρωι
αριστα δοιεν΄κει παρ' Ελλήνων τινές
ιτων παλωι λαχοντες ως νομίζεται.
μαντευομαι γαρ ως αν ηγηται θεος.

Κείμενο Β:
ρεγκουσι δ' ου πλατοισι φυσιαμασιν,
εκ δ' ομματων λείβουσι δυσφιλη λιβα

Κείμενο Γ:
τον ανδρ' εκεινον ου τι μη λιπω ποτε.
συ δ' ουν δίωκε και πονον πλεω τιθου.

Κείμενο Δ:
Από στίχο 780-792 με κάποιες αλλαγές.

Κείμενο Ε:
Από στίχο 794-799

Παρατηρήσεις:
Α. δοιεν: Ορίσατε το υποκείμενο
αν ηγηται: τι είναι εδώ το αν και πως σχετίζεται νοηματικώς με την
προηγούμενη φράση;

Β. πλατοισι: Ετυμολογία
Ύφος και αισθητικό αποτέλεσμα στο στίχο 2 του κειμένου Β

Γ. Τι δηλώνεται με τη διπλή άρνηση στο στίχο 1 του κειμένου Γ;

Δ. Μετάφραση του κειμένου Δ
δύσοιστ΄ : ετυμολογία
αντιπενθη: να κλιθεί στο θηλυκό

Ε. Νοηματική ανάλυση του Ε. Λέξεις-φράσεις κλειδιά για την ερμηνεία της τραγωδίας.

Στ. Γραμματική αναγνώριση των: σεθεν, κει, παρ΄, ιτων, παλωι, πλατοισι,
μεθεισα, πεδον
Άβαταρ μέλους
ifigeneia
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007, 22:15
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ifigeneia » 26 Αύγ 2009, 19:26

Δρακωνάκη Ιούλιος 2009

Α. διαβολη γαρ και ελεος και οργη και τα τοιαυτα παθη της ψυχης ου περι του πραγματος εστιν, αλλα προς τον δικαστην.

Να σχολιάσετε το χωρίο σε σχέση α) με την παρακάτω απόφανση του Αριστοτέλους: ου γαρ δει τον δικαστην διαστρεφειν εις οργην προαγοντας η φθονον η ελεον, και β) με την άποψη του για την τρέχουσα ελλειπή προσφορά των άλλων τεχνογράφων- εν αναφορά βέβαια με τη δική του προσφορά "στην βιβλιογραφία/ στην αγορά" μέσω της πραγματείας του Περι Ρητορικης.

Β. Και καλλιονος και πολιτικωτερας της δημηγορικής πραγματειας,.......και ηττον εστι κακουργον η δημηγορια δικολογιας οτι κοινοτερον.

Η πραγμάτευση περί της τεχνικής των δημηγοριών από μέρους των τεχνογράφων δεν θα επέτρεπε παρεκκλίσεις προς το συναίσθημα των ακροατών, πράγμα ασύμφορο για τους ίδιους τους συντάκτες. Ποιες ασφαλιστικές δικλείδες προς τούτο από μέρους των ακροατών προβάλλονται εδώ από τον Αριστοτέλη;

Γ. Χρήσιμος δε εστιν η ρητορικη......τουτο δ' εστιν αξιον επιτιμησεως

Αφού αναλύσετε την παραπάνω κορυφαία χρησιμότητα της ρητορικής, να την εμπλουτίσετε με άλλες εκδοχές για την χρησιμότητά της, όπως αυτές εκτίθενται στη συνέχεια του εν λόγω κειμένου.

Δ. Παραδειγμα δε οτι μεν εστιν επαγωγη και περι ποια επαγωγη......θατερον η θατερου, πραδειγμα εστιν.

Αφου διευκρινίσετε την τεχνική του φιλοσόφου εδώ "δια του αποκλεισμου", να αξιοποιήσετε προσ αυτό το παράδειγμα που αναφέρει για το Διονύσιον.

Ε. Ποιος είναι ο οικείος χρόνος για κάθε γένος ρητορικού λόγου;

ΣΤ. Με ποιο χαρακτηρστικό παράδειγμα από τον Όμηρο, ο Αριστοτέλης τεκμηριώνει την ένδειξη (σημειον) ότι το τέλος του επιδεικτικού γένους είναι ο έπαινος και ο ψόγος και ότι τα άλλα τέλη των ρητορικών γενών "προαιρετικά" συνεπικουρούν το τέλος του επιδεικτικού γένους;

Ζ. Σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται "τα ήθη των ακροατών" κατά την Αριστοτελική Ρητορικη, βιβλίο Β;

Η. Να αναφέρετε μερικούς χαρακτηρισμούς ως προς τα ήθη των πλουσίων και των δυναμενων της Αριστοτελικής Ρητορικής.

Θ. Ποια η γενική διαφορά μεταξύ του θεωρητικού/πρακτικού έργου του Αριστοτέλους Ρητορική και του πρακτικού/θεωρητικού έργου του Γοργία Υπερ Παλαμηδους απολογία;

Ι. Να αναφέρετε με δική σας διατύπωση δύο "ειδικούς τόπους" της δικανικής ρητορείας σε σχέση με την "αναγωγή στο αδύνατο" και δύο "εκ του βίου", οι οποίοι εμπεριέχονται στον γοργιειο λόγο Υπερ Παλαμηδους απολογία.

ΙΑ. Να αναφέρετε τίτλους έργων του Αριστοτέλους, διασωθέντων και μη διασωθέντων.


Αυτά....
Άβαταρ μέλους
ifigeneia
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007, 22:15
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό despoina1 » 02 Σεπ 2009, 16:44

ευχαριστούμε πολύ!!!!
Άβαταρ μέλους
despoina1
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 13:35
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ifigeneia » 24 Ιαν 2010, 23:51

Γεωργαντζόγλου Σεπτέμβριος 2009

Α. Στίχοι 133-139

Β. Στίχοι 169-172

Γ. Στίχοι 892-899

Ερωτήσεις:
1)Ποιος ομιλεί στα κείμενα Α,Β και ποιοι διαλέγονται στο Γ;

2)Γραμματική αναγνώριση υπογραμμισμένων λέξεων (τις 7 από τις 8)
ανίστω, τωι (στο επουρίσασα τωι), νηδύος, έχρανας, τίων, φθίσας, απήμον΄, σέθεν.

3)Ετυμολογία των λέξεων σε κύκλο και τι σημαίνουν.
επουρίσασα, αυτόσσυτος, αυτόκλητος, απήμον΄.

4)Μέτρο στον πρώτο στίχο του κειμένου Γ. Ποια (μόνο) τομή είναι δυνατή και γιατί;

5)Και δη δεδεγμαι--> Τι εκφράζεται εδώ με το "και δη"; Μεταφράστε το στίχο, Και δη τεθνας' Τις με δεξεται πόλις

6)Στο κείμενο Γ, κλίση της αντωνυμίας πασης στο αρσενικό και θηλυκό.

7)Ένορκοι και ψηφοφορία. Τι επιτυγχάνετε με το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και γενικώς;

8)"α μη τελω": Τί μπορεί τυπικά να είναι το τελω γραμματικώς΄ τι πιθανότατα να είναι εδώ και τί εκφράζεται με την ιδιάζουσα σύνταξή του; (να την επισημάνετε) Μεταφράστε το στίχο.
Άβαταρ μέλους
ifigeneia
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007, 22:15
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rosebud » 10 Ιουν 2010, 09:00

ΙΟΥΝΙΟΣ 2010
:arrow: ΓΙΟΣΗ
1)Ποιες είναι οι δύο αιτίες γενέσεως της ποιητικής και γιατί ονομάζονται "φυσικές"?
2)(κεφ.6) ει γαρ τις εναλειψειε...εικονα: Σε ποιο πλαίσιο χρησιμοποιεί αυτό το παράδειγμα από την ζωγραφική?
3)Ποια είναι τα είδη του μύθου και πως ορίζονται από τον Αριστοτέλη?2 παραδείγματα από σωζόμενες τραγωδίες.
4)Τα επιχειρήματα που προκρίνει ο Αριστοτέλης για την τραγωδία έναντι του έπους.
(Η κάθε μία έπιανε 10/40)

:arrow: ΜΠΕΖΑΝΤΑΚΟΣ
Υπαγόρευση στίχ.132-139 και έδινε 2 απόσπάσματα στιχ.179-184 και 406-414
1)Ποιος μιλάει σε κάθε απόσπασμα και σε ποιο σημείο της τραγωδίας?
2)α.γραμματική αναγνώριση των λέξεων ανίστω,νηδύος,ανηις,επουρισασα β.τι σημαίνει η φράση πτηνον...εξορμωμενον? γ.αντίκεντρα: τι σημαίνει γενικά και τι εδώ δ.τι σημαίνει η λέξη σπαρτών στο απόσπασμα 3? ε.τι σημαίνουν οι λέξεις μυχών,αργηστην,εμφερεις
3)Με ποιες λέξεις από το απόσπασμα φαίνεται η διαφορετική αντιμετώπισης των Ερινυών από τον Απόλλωνα σε σχέση με την Αθηνά?Γιατί ο Αισχύλος χρησιμοποιεί αυτή την διαφορά?
4)Πολιτικοί υπαινιγμοί στο έργο

:smartass:
Άβαταρ μέλους
rosebud
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 19:53
Τοποθεσία: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 2

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Merolia » 09 Σεπ 2010, 18:40

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010 (τα γράφω από μνήμης, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους)

Γιόση
1) "επεί δε μιμούνται οι μιμούμενοι πράττοντες, ανάγκη δε τούτους ή σπουδαίους ή φαύλους είναι" (κεφ.2)
α. Τι σημαίνουν οι όροι "μιμούνται" και "μιμούμενοι" στο συγκεκριμένο χωρίο;
β. Πώς χρησιμοποιούνται στην Ποιητική οι όροι "σπουδαίος" και "φαύλος"

2) Πώς προκύπτουν τα ελεεινά και τα φοβερά στο πλαίσιο μιας τραγωδίας; Τι γνωρίζετε για την αριστοτελική αμαρτία; (περίπου η εκφώνηση, τα δύο σκέλη συνδέονται)

3) Να γράψετε τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας και να δώσετε σύντομο ορισμό του καθενός.

Μπεζαντάκος
Στίχοι προς υπαγόρευση 74-80 (απόσπασμα 1). Δίνονταν τα αποσπάσματα 448-454 (απόσπασμα 2) και 217-224 (απόσπασμα 3).

1) Ποιος μιλάει σε κάθε απόσπασμα και σε ποιο σημείο της τραγωδίας;
2) Γραμματική αναγνώριση: ἐλῶσι, ἶζου, ἐκποδών, πεύσηι.
Να εξηγήσετε τις λέξεις: πλανοστιβῆ, περιρρύτας, βουκολούμενος, μόρσιμος, χαλάις, ἀνδρηλατείν, παλαμναῖον, νεοθήλου.
3) Ποια πρακτική παρουσιάζεται στο απόσπασμα 2;
4) Ποιο είναι το επιχείρημα του ομιλητή στο απόσπασμα 3;
Πάμε λίγο μπροστά, πάμε λίγο ακόμα
δε ζητάω πολλά, λίγο όνειρο ακόμα...
Άβαταρ μέλους
Merolia
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 10 Ιουν 2010, 09:42
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 09 Φεβ 2011, 19:57

Μπεζαντάκος

Στίχοι προς υπαγόρευση 74-80 (απόσπασμα 1)
Απόσπασμα 2: 179-184
Απόσπασμα 3! 117-223

Ποιος μιλάει σε κάθε απόσπασμα?

Γραμματική Αναγνώριση: ἐλῶσι, ἶζου, μολών, ανηις
Συντακτική Αναγνώριση: βουκολούμενος, όρκου, κότωι, πράσσουσαν
Να εξηγήσετε τις λέξεις: μόρσιμος, χαλάις, ἀνδρηλατείν, χρυσήλατον

Μετάφραση των στίχων: 219-221
Ποιο είναι το βαθύτερο νόημα που πρεσβεύουν οι Ευμενίδες? (καλά, δεν ήταν αυτή η διατύπωση... αλλά αυτό έλεγε)
Ποια άποψη εκφράζει ο ομιλητής στο απόσπασμα 3?

Καλά αποτελέσματα
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6332
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 29

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AGGELMOR » 10 Φεβ 2011, 11:45

:thxx: :thxx: :thxx: :thxx: :thxx: , κροκο !!!! μηπως θυμασαι κ' τα θεματα της Γιοση ???? για να :ungry: :ungry: :ungry: :ungry: μια κ' καλη με τον εαυτο μου ..........
Άβαταρ μέλους
AGGELMOR
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 13:07
Ευχαριστώ: 2

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σίβυλλα » 10 Φεβ 2011, 12:25

:arrow: Γίοση, Ιανουάριος 2010

Α)Κεφ.4: Να σχολιάσουμε τα υπογραμμισμένα: μιμήσεις δραματικάς εποίησεν, διθύραμβον, φαλλικά, και πολλάς μεταβολάς μεταβαλούσα.....την αυτής φύσιν
Β)Κεφ.14: α. Πως παράγονται τα ελεεινά και φοβερά σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, β.μετάφραση μιας παραγράφου
Γ) Αριστοτελική αναγνώριση

:goodluck:
Άβαταρ μέλους
Σίβυλλα
 
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 11:25
Τοποθεσία: vagor terras
Σχολή/Τμήμα: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 10

Re: ΦΑ83 || Αρχαία Η'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AGGELMOR » 10 Φεβ 2011, 13:41

:arrow: :thxx: :thxx: :thxx: :thxx: :dfg: :dfg: :dfg: :dfg: :dfg:
Άβαταρ μέλους
AGGELMOR
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 13:07
Ευχαριστώ: 2



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης