filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό stenikol » 25 Απρ 2008, 18:10

Θέματα 2005
1. Σχολική φοβία και πως αντιμετωπίζουμε ένα παιδί με σχολική φοβία.
2. Ταυτότητα του Εγώ και σύγχυση ρόλων
3. περιορισμοί στη σκέψη παιδιού σχολικής ηλικίας
4. στοιχεία ηθικήσ κατά Κόλμπεργκ όσον αφορά την παιδική και εφηβηκή ηλικία.
5. Χαρακτηριστικά δημοφιλών παιδιών.
(τα θέματα ήταν κατ'επιλογήν 3/5)
Άβαταρ μέλους
stenikol
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Μαρ 2008, 23:32
Ευχαριστώ: 0

...........

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pan » 20 Ιουν 2008, 17:31

Θέματα Ιουνίου 2008
-Λίγοι έφηβοι φτάνουν στο ανώτερο επίπεδο των γνωστικών δομών.Ποιοί παράγοντες συμβάλλουν σε αυτό?
-Αρνητικοί κοινωνικοί ρόλοι
-Ποιές είναι οι τυπικές αντιδράσεις των παιδιών με σχολική φοβία?
-Το φαινόμενο του "γεμάτου όπλου" και της "σκανδάλης"
-Ποιές είναι οι ελλείψεις-περιορισμοί ενός παιδιου σχολικής ηλικίας?
Άβαταρ μέλους
pan
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 730
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 14:28
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό m_li » 17 Σεπ 2008, 15:08

Θέματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2008

Υποχρεωτικά
1. Τι είναι ο γνωστικός εγωκεντρισμός της εφηβικής ηλικίας και με ποιες μορφές εμφανίζεται;
2. Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά των δημοφιλών παιδιών;

Να επιλέξουμε δύο από τα τρία

3. Πώς η έννοια του γεμάτου όπλου και της σκανδάλης που το εκπυρσοκροτεί σχετίζεται με την αιτιολογία της προβληματικής συμπεριφοράς;
4. Συγκρίνετε τα στάδια ανάπτυξης της ηθικότητας κατά τη σχολική και εφηβική ηλικία σύμφωνα με τη θεωρία του Κόλμπερκ.
5. Πώς λύνει τα προβλήματα ταξινόμησης και σειροθέτησης το παιδί της σχολικής ηλικίας;
Άβαταρ μέλους
m_li
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 12 Φεβ 2008, 09:18
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό taloula » 30 Ιουν 2009, 21:24

Θέματα εξεταστικής Ιουνίου 2009:

1) Υποχρεωτικό: Τι γνωρίζετε για τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας?

Από τα 3 να απαντηθούν τα 2:

2) Τι γνωρίζετε για τις μνημονικές τεχνικές-στρατηγικές?
3) Τι γωρίζετε για τη σωματική ανάπτυξη του παιδιού της σχολικής ηλικίας?
4) Τι γνωρίζετε για το προηθικό επίπεδο της θεωρίας του Kohlberg??
taloula
Άβαταρ μέλους
taloula
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 17 Αύγ 2008, 18:55
Τοποθεσία: athina
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό AGGELMOR » 03 Μαρ 2010, 02:06

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2010 : 1] υποχρεωτικο: Περιγραψτε ενα γνωστικο επιτευγμα της σχολικης ηλικιας κατα τον Piaget. 3 απο τα 4 επιλεγαμε : 2] Νοημοσυνη και σχολικη αποτυχια . 3] Περιγραψτε το σταδιο της συμβατικης ηθικης κατα τον Kohlberg. 4]Κινητικη αναπτυξη κατα τη σχολικη ηλικια . 5] Λογικες νοητικες πραξεις -παραδειγματα .
Άβαταρ μέλους
AGGELMOR
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 13:07
Ευχαριστώ: 2

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FLATLAND » 11 Απρ 2010, 18:38

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009 (16-9-09)
Ερώτηση υποχρεωτική
1) Αναλύστε ένα από τα γνωστικά επιτεύγματα της σχολικής ηλικίας
Επιλογή 2 από τις τρεις
1) Τι ξέρετε για τη ψυχοκινητική ανάπτυξη στη σχολική ηλικία;
2) Πιστεύετε πως τα τεστ νοημοσύνης μπορούν να καθορίσουν τη σχολική επίδοση;
3) Τι ξέρετε για το στάδιο της συμβατικής ηθικής;
Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
FLATLAND
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 26 Φεβ 2009, 22:06
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό linh** » 18 Ιουν 2010, 17:59

ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
ΥΛΗ:τόμος 1 :κεφ 9>361-398,κεφ 10>402-442
τόμος 2:κεφ 11 >34-39,44-66,κεφ 12:69-104(βιβλία feldman πρώτη επιλογή)
καθηγητές:γιαννίτσας,ραλλή


απο τις 5 ερωτήσεις να επιλέξουμε τις τέσσερις>δεν έδωσαν καμμία απολύτως διευκρίνηση σε καμμία ερώτηση!!


1)να δώσετε τον ορισμό της νοημοσύνης και να αναφέρετε εναλλακτικές προσεγγίσεις για την νοημοσύνη
2)Πώς περιγράφει την ηθική ανάπτυξη των παιδιών ο kohlberg
3)τι συνέπειες έχει η πρώιμη και η καθυστερημένη ήβη στους εφήβους
4)να αναφέρετε ταυτότητες των εφήβων σύμφωνα με τον marcia και την σύντομη αξιολόγηση τους.
5)υπάρχουν πολιτιστικές διαφορές (φυλετικές.εθνοτικές)για την διαμ'ορφωση της ταυτότητας των εφήβων?να αιτιολογήσετε την απάντηση σας.

:goodluck:
Nobody can hurt me without my permission.

Gandhi
Άβαταρ μέλους
linh**
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 18:32
Ευχαριστώ: 4

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό panos91 » 22 Σεπ 2010, 12:13

Θέματα Σεπτεμβρίου 2010-09-22
Από τα 5 επιλέγουμε 4
1. Ποιες οι ψυχολογικές αντιδράσεις των εφήβων στις αλλαγές της ήβης
2. Τι είναι πρώιμη και τι καθυστερημένη ήβη; Ποιες οι συνέπειες τους
3. Νομίζετε ότι οι βαθμολογήσεις της νοημοσύνης μπορούν να προβλέψουν τη σχολική επιτυχία; Δικαιολογείστε την απάντησή σας (δεν θυμάμαι την ακριβή διατύπωση αλλά αυτό εννοούσε)
4. Θεωρία του Erikson για την ανάπτυξη της ταυτότητας και αξιολόγηση της
5. Τι σημαίνουν οι όροι <<διατήρηση>> και <<αντιστρεψιμότητα>>; Δώστε παραδείγματα
Χρόνια που πέσαν πάνω μας σαν προβολείς.
Μας ντουφεκίζουν έναν έναν,
σαστισμένους λαγούς.

Μ. Γκ.



Ζούμε σε έναν κόσμο ιστοριών που αρχίζουν και δεν τελειώνουν ποτέ.

I.C.
Άβαταρ μέλους
panos91
Συντονιστής Φιλολογικού Τμήματος
Συντονιστής Φιλολογικού Τμήματος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: 03 Οκτ 2009, 19:19
Ευχαριστώ: 88



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης