Σελίδα 1 από 1

ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2008, 18:10
από stenikol
Θέματα 2005
1. Σχολική φοβία και πως αντιμετωπίζουμε ένα παιδί με σχολική φοβία.
2. Ταυτότητα του Εγώ και σύγχυση ρόλων
3. περιορισμοί στη σκέψη παιδιού σχολικής ηλικίας
4. στοιχεία ηθικήσ κατά Κόλμπεργκ όσον αφορά την παιδική και εφηβηκή ηλικία.
5. Χαρακτηριστικά δημοφιλών παιδιών.
(τα θέματα ήταν κατ'επιλογήν 3/5)

...........

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2008, 17:31
από pan
Θέματα Ιουνίου 2008
-Λίγοι έφηβοι φτάνουν στο ανώτερο επίπεδο των γνωστικών δομών.Ποιοί παράγοντες συμβάλλουν σε αυτό?
-Αρνητικοί κοινωνικοί ρόλοι
-Ποιές είναι οι τυπικές αντιδράσεις των παιδιών με σχολική φοβία?
-Το φαινόμενο του "γεμάτου όπλου" και της "σκανδάλης"
-Ποιές είναι οι ελλείψεις-περιορισμοί ενός παιδιου σχολικής ηλικίας?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Σεπ 2008, 15:08
από m_li
Θέματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2008

Υποχρεωτικά
1. Τι είναι ο γνωστικός εγωκεντρισμός της εφηβικής ηλικίας και με ποιες μορφές εμφανίζεται;
2. Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά των δημοφιλών παιδιών;

Να επιλέξουμε δύο από τα τρία

3. Πώς η έννοια του γεμάτου όπλου και της σκανδάλης που το εκπυρσοκροτεί σχετίζεται με την αιτιολογία της προβληματικής συμπεριφοράς;
4. Συγκρίνετε τα στάδια ανάπτυξης της ηθικότητας κατά τη σχολική και εφηβική ηλικία σύμφωνα με τη θεωρία του Κόλμπερκ.
5. Πώς λύνει τα προβλήματα ταξινόμησης και σειροθέτησης το παιδί της σχολικής ηλικίας;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2009, 21:24
από taloula
Θέματα εξεταστικής Ιουνίου 2009:

1) Υποχρεωτικό: Τι γνωρίζετε για τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας?

Από τα 3 να απαντηθούν τα 2:

2) Τι γνωρίζετε για τις μνημονικές τεχνικές-στρατηγικές?
3) Τι γωρίζετε για τη σωματική ανάπτυξη του παιδιού της σχολικής ηλικίας?
4) Τι γνωρίζετε για το προηθικό επίπεδο της θεωρίας του Kohlberg??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2010, 02:06
από AGGELMOR
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2010 : 1] υποχρεωτικο: Περιγραψτε ενα γνωστικο επιτευγμα της σχολικης ηλικιας κατα τον Piaget. 3 απο τα 4 επιλεγαμε : 2] Νοημοσυνη και σχολικη αποτυχια . 3] Περιγραψτε το σταδιο της συμβατικης ηθικης κατα τον Kohlberg. 4]Κινητικη αναπτυξη κατα τη σχολικη ηλικια . 5] Λογικες νοητικες πραξεις -παραδειγματα .

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2010, 18:38
από FLATLAND
ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009 (16-9-09)
Ερώτηση υποχρεωτική
1) Αναλύστε ένα από τα γνωστικά επιτεύγματα της σχολικής ηλικίας
Επιλογή 2 από τις τρεις
1) Τι ξέρετε για τη ψυχοκινητική ανάπτυξη στη σχολική ηλικία;
2) Πιστεύετε πως τα τεστ νοημοσύνης μπορούν να καθορίσουν τη σχολική επίδοση;
3) Τι ξέρετε για το στάδιο της συμβατικής ηθικής;

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2010, 17:59
από linh**
ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
ΥΛΗ:τόμος 1 :κεφ 9>361-398,κεφ 10>402-442
τόμος 2:κεφ 11 >34-39,44-66,κεφ 12:69-104(βιβλία feldman πρώτη επιλογή)
καθηγητές:γιαννίτσας,ραλλή


απο τις 5 ερωτήσεις να επιλέξουμε τις τέσσερις>δεν έδωσαν καμμία απολύτως διευκρίνηση σε καμμία ερώτηση!!


1)να δώσετε τον ορισμό της νοημοσύνης και να αναφέρετε εναλλακτικές προσεγγίσεις για την νοημοσύνη
2)Πώς περιγράφει την ηθική ανάπτυξη των παιδιών ο kohlberg
3)τι συνέπειες έχει η πρώιμη και η καθυστερημένη ήβη στους εφήβους
4)να αναφέρετε ταυτότητες των εφήβων σύμφωνα με τον marcia και την σύντομη αξιολόγηση τους.
5)υπάρχουν πολιτιστικές διαφορές (φυλετικές.εθνοτικές)για την διαμ'ορφωση της ταυτότητας των εφήβων?να αιτιολογήσετε την απάντηση σας.

:goodluck:

Re: ΨΧ02 || Εξελικτική Ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2010, 12:13
από panos91
Θέματα Σεπτεμβρίου 2010-09-22
Από τα 5 επιλέγουμε 4
1. Ποιες οι ψυχολογικές αντιδράσεις των εφήβων στις αλλαγές της ήβης
2. Τι είναι πρώιμη και τι καθυστερημένη ήβη; Ποιες οι συνέπειες τους
3. Νομίζετε ότι οι βαθμολογήσεις της νοημοσύνης μπορούν να προβλέψουν τη σχολική επιτυχία; Δικαιολογείστε την απάντησή σας (δεν θυμάμαι την ακριβή διατύπωση αλλά αυτό εννοούσε)
4. Θεωρία του Erikson για την ανάπτυξη της ταυτότητας και αξιολόγηση της
5. Τι σημαίνουν οι όροι <<διατήρηση>> και <<αντιστρεψιμότητα>>; Δώστε παραδείγματα