filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 18 Ιουν 2007, 18:15

Λαογραφία ΣΤ' - Μαρκαντώνη
Θέματα εξεταστικής "Ιουνίου" 2006

1)Η γιορτή του Σταυρού ως ορόσημο για τις αγροτικές εργασίες.
2)Αυλή - κήπος.
3)Αγία Μαρίνα.



ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗ(ιουνιος 2006):

α)λαογραφικα σεπτεμβριου
β)Αγιος Στυλιανος
γ)αυλη-κηπος



Άγιος Στυλιανός
Αυλή - Κήπος
Η γιορτή του Σταυρού ως ορόσημο για τις αγροτικές εργασίες.
Αγία Μαρίνα.
Σαρακοστή και νηστεία
Παραδοσιακή διατροφή και λαικό εορτολόγιο
Θεσμός της σύγκριας
Ψυχοσάββατα Τυρινής-Κρετινής-Αγ.Θεοδώρων
Ο ρόλος και η θέση της γιαγιάς
Οι εορταστικοί άρτοι του δωδεκαημέρου
Αγ.Συμεών και Αγ.Ευστάθιος
Γάμος: έθιμα...
Γελώ
Γαμήλιοι άρτοι
Περιφορά ζεύγους περί την Τράπεζα κατά τη στεφάνωση
Καταχύσματα: έθιμα - θεωρίες
Τελευταία επεξεργασία από joanna21 και 26 Σεπ 2007, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 17:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό odette » 18 Ιούλ 2007, 23:25

Θέματα Εξεταστικής Ιουλίου 2007 (Κλιμάκιο Μ-Ω)

1. Αδωνιδος κηποι - αιωρα
2. Πλατεία
3. Έδωσε 3 παραθέματα να βρούμε τα λαογραφικά στοιχεία, το πρώτο σχετικό με την Κυριακή των Βαΐων, το δεύτερο με την 25η Μαρτίου και το τρίτο με την Πρωτοχρονιά.
Τελευταία επεξεργασία από odette και 18 Ιούλ 2007, 23:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
2 things give me the feeling of chaos: the universe,and human stupidity,and Ι am not sure about the first one...

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
Άβαταρ μέλους
odette
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 12:33
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό artemis » 05 Οκτ 2007, 16:18

5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007

1.Προστασία γεωργικής παραγωγής-λιτανείες,ιερός κύκλος.
2.Σκιάχτρα-ορισμός,κατηγορίες....
3.Κείμενα που αφορούσαν τον άγιο Τρύφωνα,τις βρύσες/πηγές και τις άσπρες,μαύρες ελιές....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
artemis
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: 31 Αύγ 2007, 20:49
Τοποθεσία: ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ: 5

ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2007

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό christopa » 21 Μαρ 2008, 07:24

1)αδωνιδος κηποι-άιώρα 2)ο ρολος τησς πλατειας στη θρησκευτικη,κοινωνικη και ιοκονομικη ζωη της κοινοτητας καθως επισης και στους πολιτιστικους μηχανισμουςπου επερχονται στις κλειστες κοινωνιες 3)να σχολιασετε τα παρακατω λαογραφικα κειμενα α)Το εθιμο της Δραμας εχει ως εξης.Τα παιδια το απογνουμα της παραμονης της Πρωτοχρονιας περνουν ενα κλαδι...Σουρβα σουρβα,γιρο κορμι γιρο στηθι κι του χρον γιροι β)Εχετε γεια μανουλα μας λενε τα σταχια στη γη την ημερα του Ευαγγελισμου φιλωντας τη και ξεπατωνοντας το μποι τους για να μεστωσουνΠαμε της λενε να μας φανε οι λυκοι.Στο καλο να πατε τους απαντα η μανα Γη και αν οι λυκοι σας τρωνεεγω τρωω στο τελος τους λυκους γ)Στο Λοζετσι οι νυφες της χρονιας που θα παν να μαζεψουν τη Κυριακη των ΒαΪων απο το λογγο βαΊα με τελετουργικο πανυγηρικο τροπο εχουν εθιμο να περνουν μαζι τους τη ριζοπιτα,φασολια βραστα,κρεμμυδια,χορτσ φρεσκα,χαλβα,ελιες,ενα βιτσελι κρασι και ενα νερο και καθονται στο αλωνακι και εκει τρων,τραγουδουν καο χορευουν. ΣΗΜΕΙΩΣΗ Τα κειμενα ειναι μεσα απο το βιβλιο αλλα δε ξερω σελιδες...Τ α απανταμε ολα.ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ!!! :cool: ΚΑΙ :firework:
Τελευταία επεξεργασία από christopa και 21 Μαρ 2008, 13:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ο άνθρωπος από τη φύση του έχεις άμυνες. Και ενστικτωδώς τις θέτει σε εφαρμογή όταν βρίσκεται υπό το καθεστώς απειλής. Και η αγάπη δυστυχώς για κάποιους είναι απειλή. Όπως σε κάθε περίπτωση κινδύνου, έχουμε πάντα δύο επιλογές. Ή να κοιτάξουμε τον φόβο κατάματα και να τον νικήσουμε, ή να το βάλουμε στα πόδια. Η δεύτερη επιλογή συνήθως θα σε ξαναφέρει μπροστά στον ίδιο φόβο καμουφλαρισμένο σε άλλο πρόσωπο. Και θα νομίζεις ότι ο φόβος αυτός σε κυνηγάει παντού.Αυτός ο φόβος απλά σε ακολουθεί γιατί είναι μέσα σου.Κράτα τον εκεί, και έχασες το παιχνίδι. Θα διανύσεις μία διαδρομή τη μαγεία της οποίας θα έχεις χάσει. Σαν να ταξιδεύεις με τρένο και να αποκοιμίζεσαι ακουμπώντας πάνω στο τζάμι την ώρα που έξω οι εικόνες εναλλάσονται τρελά.
Άβαταρ μέλους
christopa
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 18 Μαρ 2008, 08:06
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Μπουμπού » 21 Μαρ 2008, 09:43

:thnks: christopa για τα θέματα :dfg:
Ξύπνησες καλά και έχεις διάθεση να βοηθήσεις?? Ψαχνεις ποια θα είναι η καλή πράξη της ημέρας σου?? Στείλε μου πμ για να ανεβάσεις σημειώσεις στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας!!
Άβαταρ μέλους
Μπουμπού
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:39
Τοποθεσία: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Maria » 25 Ιουν 2008, 14:47

25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2008
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
Α ΚΛΙΜΑΚΙΟ
ΖΗΤΗΜΑ 1ο (υποχρεωτικό)
"Αμοργός" απόσπασμα: "Μα πάνω στ' αψηλά βουνά ποιοί να' ναι αυτοί που κοιτάνε...έως...Ούτε κι αμάχη επιάσανε οι Γερμανοί με τους Μανιάτες"
Να βρεθούν τα κοινά στοιχεία με τα δημοτικά τραγούδια.

ΖΗΤΗΜΑ 2ο (υποχρεωτικό)
"Αμοργός" απόσπασμα: " Γι' αυτό κι εσείς παλικάρια...Κι όπως οι αστραπές αλωνίζουν τα νιάτα"
Να ερμηνευτεί το απόσπασμα σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώνουν λαική παράδοση.

ΖΗΤΗΜΑ3ο (επιλογή α ή β)
α)Ποιά η θεωρία του Κυριακίδη για την καταγωγή των παραλογών και κριτική της.
β)Ορισμοί:τραγούδι, διστιχο, χελιδονίσματα, καταλόγι, ισομετρία.


georginaki έγραψε:25/06/08

στο δευτερο κλιμακιο εβαλε τα παρακατω (τα γραφω στο περιπου )
α.υποχρεωτικο (απο την αμοργο )
"Στοῦ πικραμένου τὴν αὐλὴ βγαίνει χορτάρι μαῦρο
Μόνο ἕνα βράδυ τοῦ Μαγιοῦ πέρασε ἕνας ἀγέρας
Ἕνα περπάτημα ἐλαφρὺ σὰ σκίρτημα τοῦ κάμπου
Ἕνα φιλὶ τῆς θάλασσας τῆς ἀφροστολισμένης."

να βρειτε τα κοινα στοιχεια με το δημοτικο τραγουδι ως προς την μορφη,το περιεχομενο και τις αντιληψεις.

β.υποχρεωτικο (απο την αμοργο )''Δὲν ὠφελεῖ τὸ παράπονο
Ἴδια παντοῦ θά ῾ναι ἡ ζωὴ μὲ τὸ σουραύλι τῶν φιδιῶν στὴ χώρα τῶν φαντασμάτων
Μὲ τὸ μαράζι μιᾶς ἄνοιξης στὰ φυλλοκάρδια τοῦ γκιώνη
Φτάνει ἕνα ἀλέτρι νὰ βρεθεῖ κι ἕνα δρεπάνι κοφτερὸ σ᾿ ἕνα χαρούμενο χέρι
Φτάνει ν᾿ ἀνθίσει μόνο
Λίγο στάρι γιὰ τὶς γιορτὲς λίγο κρασὶ γιὰ τὴ θύμηση λίγο νερὸ γιὰ τὴ σκόνη..."

να ερμηνευσετε το παραπανω κειμενο με βαση την λαικη παραδοση.

μας εβαλε αλλες 2 ερωτησεις απο τις οποιες να απαντησουμε την μια
Γ1 να αναφερετε τους σημαντικοτερους εκδοτες της λαικης ελληνικης παραδοσης μεχρι το 1962
Γ2 να βρειτε ομοιοτητες του μεσαιωνικου βυζαντινου ελληνικου τραγουδιου με την αρχαιοτητα

(αυτες της δυο τις γραφω στο περιπου αλλα η ουσια ηταν αυτη ) :peace2: :funny:
Πέρασες και είχες στα μαλλιά
ρόδα και φως και είχες στο χέρι
κρίνα λευκά και στάχια απ'τον αγρό
και σε είδα και είπα κι έφτασε
το καλοκαίρι

Μα ήρθες και σκόρπισες τα στάχια στο νερό
τα ρόδα στον αέρα
και μ' ένα κρίνο στάθηκες, ωχρή
σα φθινοπώρου μέρα.
Άβαταρ μέλους
Maria
 
Δημοσιεύσεις: 607
Εγγραφή: 25 Ιουν 2007, 16:54
Τοποθεσία: Φιλολογικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dwdwnis » 03 Ιούλ 2009, 18:12

ΙΟΥΝΙΟς 2009 ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
Α ΚΛΙΜΑΚΙΟ
ΖΗΤΗΜΑ Α(υποχρεωτικο)
αποσπασμα απο την Αμοργο "Ποσο πολυ σ'αγαπησα εγω μοναχα το ξερω...πετραδια στα μαλλια σου." να βρουμε μεσα εκει τα στοιχεια της λαικης παραδοσης και πως τα αξιοποιει ο ποιητης για να αναδειξει την ρομαντικοτητα των στιχων.

ΖΗΤΗΜΑ Β (υποχρεωτικο)
αποσπασμα απο την Αμοργο: "Ετσι κοιμαται ολογυμνη μεσα στις ασπρες...ο αυγερινος να την ξυπνησει" να βρουμε μεσα εκει τα στοιχεια του δημοτικου τραγουδιου

ΖΗΤΗΜΑ Γ (μια απο τις δυο)
α)Το ζητημα της καταγωγης του διστιχου απο τον Bovy
β)τι ειναι: τα τσακισματα, οι ριμες, οι παραλογες και η περπερουνα.


Daphnelaio έγραψε:Β ΚΛΙΜΑΚΙΟ

Α) Γι'αυτό λοιπόν κι εσείς παληκάρια μου...αλωνίζουν τα νιάτα:στοιχεία του δημοτικού τραγουδιού

Β)Πόσο πολύ...πετράδια στα μαλλιά σου:στοιχεία λαϊκής παράδοσης.

Γ) 1. Η Συμβολή του Bovy στο δημοτικό τραγούδι
2. Το πρόβλημα της προέλευσης του διστίχου.Οι απόψεις του κΚυριακίδη.

Α+Β υποχρεωτικά
Γ: 1 ή 2
My brain has two sides...left & right. Left has nothing right, and right has nothing left....
Άβαταρ μέλους
dwdwnis
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2377
Εγγραφή: 23 Μάιος 2008, 08:18
Τοποθεσία: εδω1-0
Ευχαριστώ: 0

ΘΕΜΑΤΑ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sady10 » 04 Σεπ 2009, 21:35

Ζήτημα Α΄.
Γιατί δεν είναι ο σταυραητός ένα κλεισμένο συρτάρι
Δεν είναι δάκρυ κορομηλιάς ούτε χαμόγελο νούφαρου
Ούτε φανέλα περιστεριού και μαντολίνο Σουλτάνου
Ούτε μεταξωτή φορεσιά για το κεφάλι της φάλαινας.
…………………………………………………………..
Είναι λημέρι των Ούγγρων
Που το χινόπωρο οι φουντουκιές πάνε κρυφά κι ανταμώνουνται
Βλέπουν τους φρόνιμους πελαργούς να βάφουν μαύρα τ’ αυγά τους
Και τότε κλαίνε κι αυτές.
Σε ποιούς συσχετισμούς με τη λαϊκή παράδοση προβαίνει ο Ν. Γκάτσος στο παραπάνω ποιητικό απόσπασμα της Αμοργού, και πώς τους αξιοποιεί προκειμένου να παρακινήσει τους νέους στον αγώνα τους;

Ζήτημα Β΄.
Στου πικραμένου την αυλή βγαίνει χορτάρι μαύρο
Μόνο ένα βράδυ του Μαγιού πέρασε ένας αγέρας
Ένα περπάτημα ελαφρύ σα σκίρτημα του κάμπου
Ένα φιλί της θάλασσας της αφροστολισμένης.
Ποια στοιχεία απηχούν το πνεύμα του δημοτικού τραγουδιού στους παραπάνω στίχους της Αμοργού;

Ζήτημα Γ΄.
α) Να εκθέσετε τη διαδικασία δημιουργίας των δημοτικών τραγουδιών.
β) Nα αναφέρετε συνοπτικά το περιεχόμενο των όρων :
τσακίσματα, παραλογές , ακριτικά.


___________________________________________________________


Ζήτημα Α΄.
Κι οι πεθαμένες καλογριές σηκώνουνται να χορέψουν
Με ντέφια τούμπανα και βιολιά με πιπίζες και λαγούτα
Με φλάμπουρα και με θυμιατά με βότανα και μαγνάδια
Με της αρκούδας το βρακί στην παγωμένη κοιλάδα
Τρώνε τα μανιτάρια των κουναβιών
Παίζουν κορόνα-γράμματα το δαχτυλίδι τ’ Αι Γιαννιού
Και τα φλουριά του Αράπη.
Σε ποιούς συσχετισμούς με τη λαϊκή παράδοση προβαίνει ο Ν. Γκάτσος στο ποιητικό απόσπασμα της Αμοργού, και πώς τους αξιοποιεί προκειμένου να δώσει την εικόνα της ερήμωσης και του θανάτου;

Ζήτημα Β΄.
Μα ήταν αγέρας κι έφυγε κορυδαλλός κι εχάθει
Ήταν του Μάη το πρόσωπο του φεγγαριού η ασπράδα
Ένα περπάτημα ελαφρύ σα σκίρτημα του κάμπου
Ένα φίλι της θάλασσας της αφροστολισμένης.
Ποια στοιχεία απηχούν το πνεύμα του δημοτικού τραγουδιού στους παραπάνω στίχους της Αμοργού;

Ζήτημα Γ΄.
α) Η αρχή της ισομετρίας. Να αναλύσετε τον όρο συνοπτικά.

β) Να αναφέρετε στοιχεία που συνδέουν την παράδοση του δίστιχου με τα μεσαιωνικά και αρχαιοελληνικά τραγούδια.
Άβαταρ μέλους
sady10
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 21:52
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό thaliaTh » 15 Ιουν 2010, 12:01

Ζήτημα 1ο: Απόσπασμα από Αμοργό:"Κι αν θα διψάσεις για νερό....της αφροστολισμένης"(5η και 6η παράγραφος 3ου μέρους): Να σχολιάσετε πώς εκμεταλλεύεται ο Γκάτσος στοιχεία της παράδοσης στο συγκεκριμένο απόσπασμα

Ζήτημα 2ο: Απόσπασμα από "Μνήμη Θανάτου":"Κι εσείς αγρίμα και στοιχειά...κρατήστε τη φωνή του"(6η στροφή):Να σχολιασετε πώς αφομοιώνει ο Γκάτσος τα στοιχεία του λαϊκού πολιτισμού στο συγκεκριμένο απόσπαμα.

Ζήτημα 3ο:Ποια ήταν η συμβολή του Κυριακίδη στην λαογραφική έρευνα;(Η απάντηση να μην ξεπερνάει τις 20 γραμμές)¨.
«Garde tes songes:Les sages n'en ont pas d'aussi beaux que les fous!»
La voix-Charles Baudelaire
Άβαταρ μέλους
thaliaTh
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1287
Εγγραφή: 24 Ιαν 2009, 14:44
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Ευχαριστώ: 7

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό goldenrose » 15 Ιουν 2010, 14:29

κλιμάκιο μ-ω

1) γ΄παράγραφος ολόκληρη στ΄μέρους(αμοργός): να βρούμε τα στοιχεία της λαϊκής παράδοσης κ πώς ο ποιητής πετυχαίνει τη δημιουργία ερωτικής ατμόσφαιρας.

2) β΄παράγραφος ολόκληρη α΄μέρους(αμοργός): να βρούμε τα στοιχεία από το δημοτικό τραγούδι.

3)α) η άποψη-συμβολή του Κυριακίδη για το δίστιχο.
β) η συμβολή του Βοvy κ του Fauriel στο δημοτικό τραγούδι.


από τρίτο θέμα επιλογή α΄ή β'.

:goodluck:
Άβαταρ μέλους
goldenrose
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 3490
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2009, 20:44
Ευχαριστώ: 13

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΙΖΑΚΙ » 15 Ιουν 2010, 14:52

GOLDENROSE.....είσαι η γλυκιά επιτηρήτρια???
Άβαταρ μέλους
ΛΙΖΑΚΙ
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 08 Φεβ 2009, 16:21
Τοποθεσία: Τμήμα Φ.Π.Ψ, Φιλοσοφική σχολή Αθηνών
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 15 Ιουν 2010, 15:15

Παρακαλώ μην ποστάρετε άσχετες ερωτήσεις στην ενότητα για να καταφέρουμε να την διατηρήσουμε καθαρή και να μην υπάρχουν μπερδέματα... Ευχαριστώώώώ!!! :peace2: :peace2: :peace2:
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6332
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 29

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MarkouA » 08 Σεπ 2010, 21:14

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΠΤΕΒΡΙΟΥ 2010
1) Θεωρία του Κυριακίδη για τις παραλογές και κριτική τους
2)απο το δ' μέρος της Αμοργού απο ''Ξύπνησε γάργαρο νερό........φεγγαριού'' να βρούμε τα στοιχεία της λαικής παράδοσης
3) απο τη β' παράγραφο του στ' μέρους '' Μα πάνω στα ψηλά βουνά.........οι Γερμανοί με τους Μανιάτες'' να βρούμε τα στοιχειά του δημοτικού τραγουδιού
Άβαταρ μέλους
MarkouA
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Φεβ 2008, 21:04
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ellimalliotaki » 20 Φεβ 2011, 19:31

re παιδια,σας παρακαλω παααρα πολυ δηλαδη!!πειτε μου αν ξερετε ποιοσ ειναι ο νεος κωδικος για τη λαογραφια στ....ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Άβαταρ μέλους
ellimalliotaki
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 18 Σεπ 2010, 15:21
Ευχαριστώ: 0

Re: ΦΛ21 || Λαογραφία ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 21 Φεβ 2011, 00:33

Απ' ό,τι είδα είχες θέσει παρόμοιο ερώτημα και στο θέμα του μαθήματος (εδώ είναι τα παλιά θέματα εξετάσεων)
Αν είχες μπει στο θέμα του μαθήματος θα έβλεπες ότι σου έχω απαντήσει
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6332
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 29



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης