filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΠΔ85 || Παιδαγωγικά ΣΤ'

Μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

Συντονιστές: Nat:), panos91, Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΠΔ85 || Παιδαγωγικά ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό agnus-dei » 28 Σεπ 2007, 21:11

Τελικά μπήκανε προβλέψιμα θέματα από το Φλουρή (και μάλλον τα ίδια με της εξεταστικής Ιουλίου!), ενώ η Κάβουρα έβαλε θέματα αποκλειστικά κρίσεως (αρκετά βατά όμως νομίζω)!

ΦΛΟΥΡΗΣ (ΑΠΟ ΤΑ 3 ΤΑ 2)

1. Ποια από τις θεωρίες των αναλυτικών προγραμμάτων θα προτείνατε για την εκπαίδευση των ελλήνων μαθητών/τριών του 21ου αιώνα και γιατί;

2. Περιγράψτε με συντομία το φαινόμενο της αναντιστοιχίας και τις επιπτώσεις του στη σχολική πράξη.

3. Ποιο οφείλει να είναι το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων στο μέλλον ενόψει της κοινωνίας της γνώσης και της παγκοσμιοποίησης;

ΚΑΒΟΥΡΑ (ΤΟ Α ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, ΑΠΟ ΤΟ Β ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2)

Α. Κάθε μαθητής διαθέτει ένα σύνολο γνώσεων και αντιλήψεων για την ιστορία. Πώς οφείλει να τις διαχειρίζεται ο ιστορικός όταν σχεδιάζει τη διδασκαλία του;

Β. Να επιλέξετε ένα από τα παρακάτω:
1. Στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας, συμπεριλαμβάνονται μαρτυρίες ως πηγές. Ποια διδακτική αξιοποίηση θα επιχειρούσατε στο πλαίσιο του μαθήματος;
2. Να απαντήσετε στο δίλημμα: "η ιστορική εκπαίδευση οφείλει να προάγει δηλωτικές ή διαδικαστικές γνώσεις".
Άβαταρ μέλους
agnus-dei
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 27 Ιουν 2007, 19:25
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ85 || Παιδαγωγικά ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αναστασία Στρακ » 24 Ιουν 2010, 22:34

Θέματα Εξεταστικής Ιουνίου 2010
ΦΛΟΥΡΗΣ
1. Ποιο μπορεί να είναι το περιεχόμενο των μελλοντικών αναλυτικών προγραμμάτων που θα απευθύνεται στους μαθητές των επόμενων δεκαετιών;
2. Μια ερώτηση για το φαινόμενο της αναντιστοιχίας.
3. Ποια από τις θεωρίες των αναλυτικων προγραμμάτων θα προτείνατε για την εκπαίδευση των ελλήνων μαθητών;
Να επιλέξετε τις 2 από τις τρεις.
(παρατηρώ ότι είναι οι ίδιες που είχε βάλει το 2007)

ΚΑΒΒΟΥΡΑ
1. Ποια είναι τα θετικά της αφηγηματικής κατανόησης;
2. Ποιος είναι ο ρόλος των κοινωνικών αναπαραστάσεων στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας;
3. Μια ερώτηση για τις γνωστικές λειτουργίες...δεν θυμάμαι ακριβώς.
(Η πρώτη ήταν υποχρεωτική και είχαμε να επιλέξουμε μία από τις άλλες δύο)
Anastasia
Άβαταρ μέλους
Αναστασία Στρακ
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 21 Ιουν 2009, 14:29
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ85 || Παιδαγωγικά ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό eurudikh-elenh » 06 Φεβ 2011, 19:39

Kαλησπερα σε ολους κανενα αλλο θεμα για αναλυτικα προγραμματα με τον κο Φλουρη ευχαριστω πολυ
Άβαταρ μέλους
eurudikh-elenh
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιαν 2011, 18:59
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ85 || Παιδαγωγικά ΣΤ'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό eurudikh-elenh » 06 Φεβ 2011, 19:42

ειναι ωραιο μαθημα αλλα παραξενα γραμμενο :friends:
Άβαταρ μέλους
eurudikh-elenh
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιαν 2011, 18:59
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης