Θέματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2010
Σπανός (2 ομάδες θεμάτων να επιλέξουμε τη 1)
Α1. ορισμοί: παιδαγωγικό τακτ, αγωγή, μόρφωση, παιδαγωγικός έρωτας (μέχρι 20 γραμμές)
Α2. Το έργο της αγωγής για τον Rousseau. Κριτική
Β1. αυθεντία του δασκάλου (σε παρένθεση έλεγε αναλύτικά που ήθελε να αναφερθούμε αλλά δε θυμάμαι τι...

)
Β2. Κινητές τάξεις κατα Claparede (μέχρι 20 γραμμές)
Κασσωτάκης
10 Σωστό Λάθος (10*1,5 μόριο)
10 σύντομης ανάπτυξης (10*3 μόρια) (κύριες διαφορές Piaget-Brunet, κλάδοι της Αγωγής, στάδιο επικείμενης ανάπτυξης κατά Vygotsky, γιατί ο Vygotsky εντάσσεται στους κονστρουκτιβιστές , σκοποί της αγωγής, κ.ά.)
10 πολλαπλής επιλογής (10*2,5 μόρια)
2 θέματα ανάπτυξης να επιλέξουμε το 1 (30 μόρια):
Α. "ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η Αγωγή είναι αποκλειστικά ζήτημα των επιδράσεων του περιβάλλοντος. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Να αιτιολογήσετε την απάντηση σας
Β. Υπό ποιες συνθήκες πρέπει να επιβάλλεται η ποινή για να ωφελεί τον παιδαγωγούμενο (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων)