filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

68Θ302 Το Ελληνικό Θέατρο Νεωτέρων Χρόνων Β' Β' Εξάμηνο

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών.

Συντονιστές: Sissi St., Πατρινός

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

68Θ302 Το Ελληνικό Θέατρο Νεωτέρων Χρόνων Β' Β' Εξάμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Κατερινάκι » 23 Σεπ 2008, 10:38

Δεν θυμαμαι τη διατυπωση καθως περασαν και κατι μερες απο την εξεταση... Απο το 3 θεματα απανταμε στα 2.

1. Μολιέρος
2. Ελισσαβετ Μουτζάν - Μαρτινέγκου
3. Ματέσιος
Άβαταρ μέλους
Κατερινάκι
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 31 Δεκ 2007, 01:39
Τοποθεσία: Φ.Π.Ψ.
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dr.strangelove » 02 Ιούλ 2009, 20:05

αυτα τα θεματα ειναι για το Θεατρο Νεοτερων Χρονων Β'
Θερινο Εξαμηνο 2009

1. Η Ολυμπιαδα του Μεταστασιο και η πρωτη της αποδοση στα ελληνικα. Συντομος χαρακτηρισμος του συγγραφεα και οτυ εργου (του ειδους δηλαδη στο οποιο ανηκει). Εκδοτης και πιθανως μεταφραστης, ακριβης τιτλος, χρονος και τοπος εκδοσης. Γιατι συνδεεται με τα αιτηματα του Διαφωτισμου?

2. Οι δραματουργικες αντιληψεις του λευκαδιου Ιωαννη Ζαμπελιου. Θεματολογια, επιδρασεις, δομη των εργων του, χαρακτηρισμος του ειδους που καλλιεργει με χρηση παραδειγματων απο τα εργα του. Σχολιαστε τον "Κων/νο Παλαιολογο". Πως σκιαγραφουνται κατα τη γνωμη σας οι δυο βασικοι ηρωες της τραγωδιας? Σε ποιο ειδος εγγραφεται το εργο?

3. Μια ζακυνθια αρχοντισα, συγγραφεας θεατρικων εργων. Αναφερθειτε στην Ελισαβετ Μουτζαν - Μαρτινεγκου, με μια συντομη συνολικη αποτιμηση του εργου της και πιο αναλυτικη πραγματευση του σωζομενου Φιλαργυρου.

(απο τα 3 θεματα απανταμε στα 2)

καθηγητρια: Ταμπακη
Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.
Άβαταρ μέλους
dr.strangelove
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 13051
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008, 20:44
Τοποθεσία: Στη χώρα των θαυμάτων...
Σχολή/Τμήμα: Θεατρικών Σπουδών

Re: 68Θ302 Το Ελληνικό Θέατρο Νεωτέρων Χρόνων Β' Β' Εξάμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dr.strangelove » 20 Ιουν 2011, 14:52

Ιουνιος 2011, καθηγητρια Ταμπακη

1. Η Ολυμπιαδα και η πρωτη της αποδοση στα ελληνικα. συντομοε χαρακτηρισμος του συγγραφεα και του εργου (του ειδους δηλαδη στο οποιο ανηκει). Εκδοτης και πιθανος μεταφραστης, ακριβης τιτλος, χρονος και τοπος εκδοσης. Γιατι συνδεεται με τα αιτουμενα του νεοελληνικου Διαφωτισμου?

2. Οι δραματουργικες αντιληψεις του λευκαδιου Ιωαννη Ζαμπελιου. Θεματολογια, επιδρασεις, δομη των εργων του, χαρακτηρισμος του ειδους που καλλιεργει με χρηση παραδειγματων απο τα εργα του. Σχολιαστε τον Κων/νο Παλαιολογο. Πως σκιαγραφουνται κατα τη γνωμη σας οι δυο βασικοι ηρωες της τραγωδιας? Σε ποιο ειδος εγγραφεται το εργο?

3. Ο Βασιλικος του Αντωνιου Ματεσι. Σε ποιο ειδος εντασσεται το σημαντικο αυτο εργο? Να αναφερθειτε στις πηγες και πιθανες επιδρασεις που δεχτηκε.

(απανταμε σε 2 απο τις 3 ερωτησεις)
Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.
Άβαταρ μέλους
dr.strangelove
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 13051
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008, 20:44
Τοποθεσία: Στη χώρα των θαυμάτων...
Σχολή/Τμήμα: Θεατρικών Σπουδών

68Θ302 Το Ελληνικό Θέατρο Νεωτέρων Χρόνων Β' Β' Εξάμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό angelikia » 19 Σεπ 2016, 19:59

Σεπτέμβριος 2016
1. Nα αναφέρετε τις κυριότερες ιστορίες του νεοελληνικού θεάτρου και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν την “περιοδολόγηση” του φαινομένου. Ποια είναι η δική σας κριτική άποψη επί του θέματος (μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε για την τεκμηρίωση των θέσεών σας χαρακτηριστικές αντιλήψεις που εκφράζονται σε άλλες πηγές, μελέτες και μονογραφίες).
2. Oι πρώτες μεταφράσεις έργων του Carlo Goldoni στα νέα ελληνικά (χειρόγραφα, έντυπες εκδόσεις). Στόχοι των μεταφραστών, αντιδράσεις. Πώς συνδέεται η επιλογή των έργων με το πνεύμα και τα ζητούμενα του νεοελληνικού Διαφωτισμού;
3. “Tο θέατρον εξ ανάγκης πρέπει να είναι εθνικόν, και μάλιστα εις την κωμωδίαν”, υποστηρίζει ο Kωνσταντίνος Oικονόμος στον Πρόλογο που προτάσσει στη διασκευή του Φιλάργυρου του Mολιέρου. Ποια είναι τα θεωρητικά δάνεια αυτής της αντίληψης και πώς την εφαρμόζει στο κείμενό του; Eπηρέασαν αυτές οι θέσεις
και αν ναι, με ποιο τρόπο, τη μεταγενέστερη ελληνική κωμωδιογραφία;
4. Μια ζακύνθια αρχόντισσα, συγγραφέας θεατρικών έργων. Αναφερθείτε στην Ελισάβετ Μουτζάν-­‐Μαρτινέγκου, με μια σύντομη συνολική αποτίμηση του έργου της και πιο αναλυτική πραγμάτευση του σωζόμενου "Φιλάργυρου".

Να απαντηθούν οι 2 από τις 4 ερωτήσεις.
Άβαταρ μέλους
angelikia
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Απρ 2010, 18:02
Ευχαριστώ: 6

68Θ302 Το Ελληνικό Θέατρο Νεωτέρων Χρόνων Β' Β' Εξάμηνο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό george88 » 16 Ιούλ 2019, 10:35

Εξεταστική Ιουνίου 2019 (11/6/19 καθ: Ταμπάκη)

1. “Tο θέατρον εξ ανάγκης πρέπει να είναι εθνικόν, και μάλιστα εις την κωμωδίαν”, υποστηρίζει ο Kωνσταντίνος Oικονόμος στον Πρόλογο που προτάσσει στη διασκευή του Φιλάργυρου του Mολιέρου. Ποια είναι τα θεωρητικά δάνεια αυτής της αντίληψης και πώς την εφαρμόζει στο κείμενό του; Eπηρέασαν αυτές οι θέσεις
και αν ναι, με ποιο τρόπο, τη μεταγενέστερη ελληνική κωμωδιογραφία;
2. Μια ζακύνθια αρχόντισσα, συγγραφέας θεατρικών έργων. Αναφερθείτε στην Ελισάβετ Μουτζάν-­‐Μαρτινέγκου, με μια σύντομη συνολική αποτίμηση του έργου της και πιο αναλυτική πραγμάτευση του σωζόμενου "Φιλάργυρου".
3. Ο Βασιλικος του Αντωνιου Ματεσι. Σε ποιο ειδος εντασσεται το σημαντικο αυτο εργο? Να αναφερθειτε στις πηγες και πιθανες επιδρασεις που δεχτηκε.
Άβαταρ μέλους
george88
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 12 Φεβ 2019, 10:03
Ευχαριστώ: 0



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Θεατρικών Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες